Ik ben bezig om de livestreams te rippenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb geen digitale TVWordt het ook op internet uitgezonden?
Er is iemand online die de beelden van zijn tv scherm filmt en uitzendt.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Ik ben bezig om de livestreams te rippen
Het was mijn algeheel internet en telefoniequote:
Ja dat vond ik dus ook erg vervelend. Was erg benieuwd hoe dat af zou lopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef Riann het volgende:
gevonden
kanaal 14 bij UPC
Ik vind het wel jammer dat het net niet live was ik had het leuker gevonden dat je nu verder zou kunnen kijken hoe de bewoners op het vertrek van jurien zouden reageren.
Nu hebben ze het over kim feenstra
't Is gewoon een van de streams hoor, dus live. Houd de COS er maar eens naast, dan zie je wel dat het actueel is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef rubje het volgende:
Dus hetgeen wij op het 24/7 kanaal zien is niet liveof heeft tenminste een[i] live-delay [/i]van ...2 uur?
Je kan het nl. controleren bij die spaarzame camerashots van de klokken aan de muur
als je weet dat er 1 klok de lokale tijd in Portugal aangeeft(-1 uur) en de andere klok die in Hilversum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |