Mja net zo voorspelbaar als terrasweerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:49 schreef ErwinDikkie het volgende:
weet iemand een datum voor de volgende meet?
blijkbaar is dat wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:10 schreef Eenskijken het volgende:
dus iedereen gaat maar vroeg in bed liggen morren ipv met fokkers bij elkaar een biertje drinken?
Ja ik vind het ook jammer maar jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:10 schreef Eenskijken het volgende:
dus iedereen gaat maar vroeg in bed liggen morren ipv met fokkers bij elkaar een biertje drinken?
Het zou leuk zijn maar dat is niet altijd haalbaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
blijkbaar is dat wel de bedoeling.
ik vind het gezelliger als iedereen er is.
dat is idd wel jammer, dat niet iedereen er is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer maar ja![]()
[..]
Het zou leuk zijn maar dat is niet altijd haalbaar
Ik ben anders tot diep in de nacht bezig heur.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:10 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ga naar de film vanavondquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:10 schreef Eenskijken het volgende:
In bed liggen morren is voor opa's en oma'squote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Ik ga naar de film vanavond![]()
In bed liggen morren? Not me
Nee hoor, ik ben net thuis. Dus als je nog een biertje wilt drinken...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:10 schreef Eenskijken het volgende:
En? Nog mensen een biertje gedronken gisteren?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben net thuis. Dus als je nog een biertje wilt drinken...
Ahwquote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef douche-eendje het volgende:
Nope. Dus ik ben maar zielig naar bed gegaan
Ga je doen met je bedrijfsfeestje dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:52 schreef douche-eendje het volgende:
Nou mensen, gooi eens even een datum het topic inOf jullie moeten ineens allemaal mee willen als mijn niet bestaande partner naar mn bedrijfsfeestje
Ik wil wel mee hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 16:52 schreef douche-eendje het volgende:
Nou mensen, gooi eens even een datum het topic inOf jullie moeten ineens allemaal mee willen als mijn niet bestaande partner naar mn bedrijfsfeestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |