Experimenteer ermee zou ik zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:18 schreef _The_General_ het volgende:
Iemand nog een tip over wat beter is, tekst advertenties of afbeeldingen/banners?
Nogmaals er zijn geen succesformules of kant en klare antwoorden. De ene niche doet het wel beter dan de ander. Blog/website maakt niet veel uit kunnen allebei veel geld verdienen maar gaat om het onderwerp, content.. etc.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:25 schreef jamesstewart het volgende:
Ben bezig met mijn 1e blog. Het gaat over het Midden Oosten, alleen wil ik de standaard taal instellen op Engels en niet zelf alles vertalen en wijzigen. Waar kan ik dit doen?
En is er wat te verdienen met Adsense via een Blog, of kun je het beste een eigen website maken?
Kun je niet iets met Google Translate doen op je website? De vertaling zal niet altijd helemaal kloppen, maar zal aardig in de buurt komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:25 schreef jamesstewart het volgende:
Ben bezig met mijn 1e blog. Het gaat over het Midden Oosten, alleen wil ik de standaard taal instellen op Engels en niet zelf alles vertalen en wijzigen. Waar kan ik dit doen?
En is er wat te verdienen met Adsense via een Blog, of kun je het beste een eigen website maken?
Betere content schrijven met betere (hoger betalende keywords), tekst liefst 300 woorden of meer met daarin de keywords verwerkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Charismatisch het volgende:
Hoe krijg je een hoger CPC? Op dit moment: ¤0,04
En dan ook nog tussen de 2 en 3 procent de keywords terug laten kom in het artikel.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Betere content schrijven met betere (hoger betalende keywords), tekst liefst 300 woorden of meer met daarin de keywords verwerkt.
Ja hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 17:30 schreef jamesstewart het volgende:
Ik heb een blog gemaakt over het Midden Oosten. Wil iemand hem bekijken en tips/kritiek enz. geven? Dan weet ik wat ik kan verbeteren enzo
Maar niet onnodig vaak op advertenties klikken okéquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Maar niet onnodig vaak op advertenties klikken oké
Dit is wel fucked up ja. Dus als een grappenmaker 20 keer op je banner klikt in een minuut tijd, dan ben jij de lul en word je geband door Google? Is het mogelijk om je onschuld te bewijzen?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Maar niet onnodig vaak op advertenties klikken oké
Dat weet ik niet, ik heb nog nooit gebruik gemaakt van Adsense, dus daarom twijfel ik om hier mijn blog neer te zetten. Ook al stelt hij niets voor, er zullen vast mensen tussen zitten hier die het willen verkloten voor een ander. Want je krijgt maar ook 1x zo'n Adsense account, als iemand je erbij naait door 50x te gaan klikken in een minuut, ben je hem kwijt.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dit is wel fucked up ja. Dus als een grappenmaker 20 keer op je banner klikt in een minuut tijd, dan ben jij de lul en word je geband door Google? Is het mogelijk om je onschuld te bewijzen?
Nee, als een grappenmaker 20 keer klikt worden ze als invalid click gemarkeerd en krijg je ¤0,00.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dit is wel fucked up ja. Dus als een grappenmaker 20 keer op je banner klikt in een minuut tijd, dan ben jij de lul en word je geband door Google? Is het mogelijk om je onschuld te bewijzen?
Dus ''Google'' heeft het wel door wanneer een ander express vaak klikt op jouw advertenties?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee, als een grappenmaker 20 keer klikt worden ze als invalid click gemarkeerd en krijg je ¤0,00.
Dat hebben ze heel goed door jaquote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Dus ''Google'' heeft het wel door wanneer een ander express vaak klikt op jouw advertenties?
Oke, heb een blog gemaakt over het Midden Oosten zoals ik al zei. Het is niets bijzonders, maar zouden jullie even willen kijken en tips enz. geven?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat hebben ze heel goed door jaEn ook als het minder dan 20 keer is.
Ik zou meer gebruik maken van grotere adblocks, zoals de 300x250 of 728x90 deze hebben betere prestaties dan de 468x90.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Oke, heb een blog gemaakt over het Midden Oosten zoals ik al zei. Het is niets bijzonders, maar zouden jullie even willen kijken en tips enz. geven?![]()
En hoe kan ik ervoor zorgen dat meer mensen mijn blog vinden, dus dat ik meer bezoekers krijg?
Dit is mijn blog:
http://middle-east-revolution.blogspot.com/
Wat een bullshit...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zou meer gebruik maken van grotere adblocks, zoals de 300x250 of 728x90 deze hebben betere prestaties dan de 468x90.
Meer bezoekers, tja met een blogspot ligt dat wat lastiger.. als je met deze blog serieus aan de gang wilt gaan en een lange tijd bij gaat houden raad ik het aan om een domeinnaam met hosting te kopen en dan Wordpress erop gooien. Dan kun je meer bezoekers ontvangen uit de zoekmachines.
Dit.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind domein + wordpress + veel tijd wel mooier, maar je kan net zo 'rijk' worden met gewoon een blogger account.
Bullshit? Het is geen bullshit.. je hebt VEEL meer controle over je blog met Wordpress dan met blogspot. Daarnaast kun je je eigen website met wordpress door verkopen mocht je willen stoppen en zo nog een aantal zaken wat voordelen geven over je eigen hosting/domain/blog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |