Ik moest ze bij Kwikfit op het feit wijzen dat ze twee banden verkeerd op mijn velg hadden gelegd en bij het uitlijnen moest ik ze vertellen dat het een coupe was en geen familiewagen waar hij de waardes van in het systeem aan het laden wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef Deetch het volgende:
Ik heb nog niet gemerkt dat de kwikfit moeite had om mijn banden om te wisselen ook al had ik ze daar niet gekocht maar particulier.
Dan test jij het nu even uit voor jezelf en ons fokkertjes, dan weten we of we daar wel/ of niet moeten kopen in de toekomst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:18 schreef Schild het volgende:
Denk dat ik 't dan maar eens bij bandenmarkt ga proberen hoe dat verloopt. Hoor alleen af en toe dat bandenmarkt 'oude' banden levert die al een paar jaar in de stelling liggen.
Natuurlijk krijg je geen gebruikte banden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:52 schreef lst128 het volgende:
Heb trouwens vorig jaar 2 bandjes besteld bij de autobandenmarkt en die zijn gewoon nieuw hoor![]()
Dan stuur je ze terug. Of je belt eerst autobandenmarkt of dat daadwerkelijk kan gebeuren? En laat het ons weten aub.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef Schild het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je geen gebruikte banden.![]()
Ik bedoel de leeftijd van de banden. Dit kan je zien door de DOT code op de band te bekijken. Had wat verhalen gehoord dat er banden werden geleverd (nieuw in verpakking) maar die al 2/3 jaar oud waren. Dan heb je dus meer kans op vervormde of uitgedroogde banden etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |