Ik denk dat we onszelf sowieso moeten behoeden voor een teleurstelling. Er zijn her en der al honderden hints voorbij gekomen, en in de praktijk zijn het er vaak (de laatste jaren) nou, minder dan 5 denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef Lemming22 het volgende:
Ben wel benieuwd naar al die cijfers die voorbij komen. Als ze daar niet op terugkomen, ben ik teleurgesteld. Desnoods zeggen ze dat ze al die 1'en en 3'en als dwaalspoor hebben gebruikt. Gewoon voor de lol om alle over-analyserende forumbezoekers discussievoer te geven.
Mja, je kunt om het even bekend maken welke hints de echte zijn, omdat je er tig instopt. Correspondeert wel mooi met het feit dat het gros aan kandidaten zo loopt te kutten dat je ze allemaal een molfilmpje kunt geven, inclusief de hints.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Crutch het volgende:
Wel slim eigenlijk omdat het de èchte hints daardoor moeilijk te herkennen zijn.
Volgens mij heb ik de theorie al heel vaak medegedeeld: Pepijn molt op zo'n wijze dat het spoor niet direct naar hem wijst, en doet iets goed op momenten dat hij niets in de pot weet te brengen of momenten waarop anders iemand anders wel geld in de pot zou brengen. WIDM-mollen mollen over het algemeen op zo'n stiekeme manier, en dus is volgens mijn theorie Pepijn de mol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef megamandy het volgende:
Ja, volgens mij heeft ook niemand een theorie kunnen ontwikkelen die voor de gehele serie geld. Normaal was er rond deze aflevering toch wel al een theorie gevonden? Ik weet niet hoe het op andere fora zit, want bijvoorbeeld het officiele forum vind ik veel te rommelig. Totaal niet fijn om snel iets te zoeken/vinden/ontdekken.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat Karin er morgen uitvliegt.
Zoiets bedoel ik niet, zoals vorig jaar had Kim (tiende mol) een ketting met een plusje wat in Japan tien is. Zoiets bedoel ik, een theorie over hinds.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:04 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de theorie al heel vaak medegedeeld: Pepijn molt op zo'n wijze dat het spoor niet direct naar hem wijst, en doet iets goed op momenten dat hij niets in de pot weet te brengen of momenten waarop anders iemand anders wel geld in de pot zou brengen. WIDM-mollen mollen over het algemeen op zo'n stiekeme manier, en dus is volgens mijn theorie Pepijn de mol.
Een andere theorie is dat alle anderen zich niet als de typische mol gedragen. Dat kan ook een strategie zijn, maar dan is de mol dom bezig (want nog steeds gaan de meesten voor de opvallende mol) en Pepijn schiet er ook niets mee op, want onopvallend mollen om verdacht te lijken maakt je bij je tegenstanders niet verdacht en je houdt alleen maar geld uit de pot die je later kan winnen.
Kortom: Pepijn = de mol
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit nog even hierover na te denken. Hij maakt een X en drie vingers. 3 x X = 10. 10+3 is 33.
Ok, en nu?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Hij maakt een X en drie vingers. 3 x X = 10. 10+3 is 33.
Denk dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het nu al honderd keer gelezen, maar van die som kan ik echt geen kaas maken.
3 x X = 10.
10+3=33.
Ja want 3 x 10 is 30 en dan plus 3 is 33quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het nu al honderd keer gelezen, maar van die som kan ik echt geen kaas maken.
3 x X = 10.
10+3=33.
Met X = 10 klopt er nog steeds geen ruk van de som...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk dit.
X = 10
3 * 10 = 30
30 + 3 = 33
art is heul de mol nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Art kan er niet uit, want de mol verlaat het spel nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |