abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92773435
Ik vind dit juist weer een leuk seizoen! Er zijn al heel wat leuke opdrachten geweest hoor, itt dat slaapverwekkende gedoe van vorig jaar.
Koel en donker bewaren
  maandag 14 februari 2011 @ 16:33:18 #202
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92773514
Ja vorig jaar viel ook tegen, maar de locatie maakte veel goed. En het feit dat Arjen er langer inzat dan Horace dit keer. :P

Maar qua opdrachten zou volgende week nog het nodige goed kunnen maken, als ik de preview mag geloven.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92774079
Even iets anders, hoe kwam men erbij dat de Twitter van Pepijn niet echt is?

[ Bericht 23% gewijzigd door Guanabana op 14-02-2011 16:52:53 ]
Koel en donker bewaren
pi_92774969
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef Guanabana het volgende:
Even iets anders, hoe kwam men erbij dat de Twitter van Pepijn niet echt is?
hij is zwaar dyslectisch en kan niet schrijven..schijnt.
  maandag 14 februari 2011 @ 17:00:21 #205
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92774990
Het is Art of Pepijn. Ik ben van Patrick afgestapt, omdat hij soundos hielp oversteken, dat was toch 2500e.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_92775123
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hm... En wie weet dat dan weer?
En wie gaat er nou zo overtuigend een twitteraccount van iemand namaken? :')

edit: ik heb het gevonden ja, dat hij dyslectisch is.

Vreemd hoor dan. Alsof hij zo'n bekend persoon is waarvan je een twitteraccount gaat faken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Guanabana op 14-02-2011 17:49:07 ]
Koel en donker bewaren
pi_92779343
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dyslectisch klopt, niet kunnen schrijven lijkt mij sterk :') Dan zou hij een heel spannnend mollenboekje hebben.
Hij heeft nooit iets met internet gedaan (facebook, Hyves, Twitter oid) Daarbij hebben twee van de Ashton Brothers het bevestigd op Twitter en is het op de Twitter van WIDM duidelijk gemaakt. Die heeft de nepper gesommeerd te stoppen met de Twitter en daarna hield het ook meteen op. :)
pi_92779362
quote-knop gebruikt in plaats van edit-knop :@
pi_92782173
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:27 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Dyslectisch klopt, niet kunnen schrijven lijkt mij sterk :') Dan zou hij een heel spannnend mollenboekje hebben.
Hij heeft nooit iets met internet gedaan (facebook, Hyves, Twitter oid) Daarbij hebben twee van de Ashton Brothers het bevestigd op Twitter en is het op de Twitter van WIDM duidelijk gemaakt. Die heeft de nepper gesommeerd te stoppen met de Twitter en daarna hield het ook meteen op. :)
Ik chargeer een beetje. Kwam het tegen op twitter.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:26:11 #210
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92782374
Ik vind de spellen een beetje inspiratieloos dit jaar.
Je moeder is een hamster
  maandag 14 februari 2011 @ 19:50:03 #211
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92784005
quote:
Op maandag 14 februari 2011 17:00 schreef gohan16 het volgende:
Het is Art of Pepijn. Ik ben van Patrick afgestapt, omdat hij soundos hielp oversteken, dat was toch 2500e.
Ik kan me de situatie niet precies meer voor de geest halen, maar zat hij niet in de situatie dat hij niet anders kon omdat het anders te veel op zou vallen?
pi_92804481
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef Crutch het volgende:
Ik vind de spellen een beetje inspiratieloos dit jaar.
Dat zijn ze eigenlijk al jaren. Elk jaar zijn er bijna dezelfde opdrachten, maar dan net iets anders. Schietopdrachten, blindrijdenopdrachten, kunst/muziek, bagage, klimmen, puzzelen... Maar ik vind het niet saai. Die opdrachten zijn namelijk altijd wel spannend, soms heel leuk en daarnaast gaat het uiteindelijk om de mol raden waarbij je op details moet letten.

En Pepijn is nog steeds mijn mol, en weet 100% zeker dat hij de mol is. Zoniet is die Pepijn of een ongelofelijke spelbederver of ongelofelijk dom! Dat zal toch niet!?
pi_92807687
Dit keer ben ik zeker van mijn zaak: Pepijn is de mol

Het is weer de tijd van het jaar van mijn favoriete verslaving: Wie is de Mol. Ik heb de gewoonte om tot het allerlaatst te twijfelen wie de mol is maar dit jaar ben ik absoluut zeker van mijn zaak: het is Pepijn Gunneweg.

Lees de rest van mijn column...

pi_92809064
Weinig onderbouwend wat mij betreft.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:19:24 #215
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92809571
Karin? Snugger? Wat?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92809578
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:55 schreef sverbern het volgende:
Dit keer ben ik zeker van mijn zaak: Pepijn is de mol

Het is weer de tijd van het jaar van mijn favoriete verslaving: Wie is de Mol. Ik heb de gewoonte om tot het allerlaatst te twijfelen wie de mol is maar dit jaar ben ik absoluut zeker van mijn zaak: het is Pepijn Gunneweg.

Lees de rest van mijn column...

[ afbeelding ]
Soundos wordt wel makkelijk afgeschreven. Eerst is Karin de domme gans die vroeg door de mand is gevallen, maar Soundos blijft blijkbaar de clown en er wordt geen enkel argument gegeven waarom zij de mol niet zou kunnen zijn. Of is het feit dat ze de opgewonden Mol-fan speelt al genoeg om haar af te schrijven?

Edit: Ik zeg overigens niet dat ik Soundos verdenk, maar alleen dat hier niet onderbouwd wordt waarom zij het niet zou kunnen zijn.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:14:49 #217
30252 Soempie
Procreating
pi_92811393
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef Omniej het volgende:

[..]

Soundos wordt wel makkelijk afgeschreven. Eerst is Karin de domme gans die vroeg door de mand is gevallen, maar Soundos blijft blijkbaar de clown en er wordt geen enkel argument gegeven waarom zij de mol niet zou kunnen zijn. Of is het feit dat ze de opgewonden Mol-fan speelt al genoeg om haar af te schrijven?

Edit: Ik zeg overigens niet dat ik Soundos verdenk, maar alleen dat hier niet onderbouwd wordt waarom zij het niet zou kunnen zijn.
Ik heb toch al genoeg argumenten voorbij zien komen. In de laatste aflevering nog, stelde ze het juiste woord voor. Dat is als mol zijnde veel te riskant.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_92811501
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb toch al genoeg argumenten voorbij zien komen. In de laatste aflevering nog, stelde ze het juiste woord voor. Dat is als mol zijnde veel te riskant.
Aan de andere kant, als Pepijn het is: hij stelde ook voor om de koffers niet terug te kopen. Dat kostte ook veel geld als de andere kandidaten daarin mee waren gegaan.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:23:32 #219
30252 Soempie
Procreating
pi_92811711
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:17 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als Pepijn het is: hij stelde ook voor om de koffers niet terug te kopen. Dat kostte ook veel geld als de andere kandidaten daarin mee waren gegaan.
Maar hoe groot was de kans dat de anderen daarin mee waren gegaan? Als mol moet je goed nadenken over de momenten waarop je betrouwbaar over wil komen, alsof je voor de pot gaat. Dat doet Pepijn denk ik wel. Al heeft hij ook wel weer goede voorstellen, zoals met die foto-opdracht bij het uitbeelden van de wind. Maargoed, daar was Art om het te verpesten, misschien wist Pepijn dat (hulp van een kandidaat).

Of ik zit lekker in mijn eigen tunnel. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_92812199
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:23 schreef Soempie het volgende:

[..]

Maar hoe groot was de kans dat de anderen daarin mee waren gegaan? Als mol moet je goed nadenken over de momenten waarop je betrouwbaar over wil komen, alsof je voor de pot gaat. Dat doet Pepijn denk ik wel. Al heeft hij ook wel weer goede voorstellen, zoals met die foto-opdracht bij het uitbeelden van de wind. Maargoed, daar was Art om het te verpesten, misschien wist Pepijn dat (hulp van een kandidaat).

Of ik zit lekker in mijn eigen tunnel. :P
Ik zit volledig in dezelfde tunnel (gezellig! ;)), maar probeer af en toe voor de show ook eens een ander geluid te laten horen. Was ook niet heel overtuigend, moet ik toegeven.
pi_92812306
quote:

[..]

Dat maakte hem juist nog verdachter bij mij. Als hij oprecht was had hij als enige zijn koffer niet teruggekocht. Maar toen iedereen 'm terug wilde liet hij het gebeuren. Daarnaast waren zijn argumenten om die koffer toch niet terug te kopen ook heel slecht. En met die uitbeeld opdracht had hij een mooi idee om de wind uit te beelden, maar zelfs als de foto goed was genomen, was het de vraag of die goed geraden zou worden. Maarja, ik zit dus ook al vanaf aflevering 1 in mijn pepijntunnel, maar ben daar blij mee, want ik ben straks degene die al vanaf het begin op de juiste mol zit ;)
pi_92812572
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

In dit topic heb ik dat langs zien komen ja, maar ik reageer op de 'column' waar dat niet genoemd wordt. :)

quote:

[..]

Dat was ook geen gewaagde suggestie van 'm. Niemand gaat helemaal aan het begin van het spel al z'n koffer afstaan... Je kan niet al die tijd in dezelfde kleren blijven lopen, dus je weet van tevoren al dat toch iedereen zijn/haar koffer wel terug wil hebben.

Als mol kun je dan makkelijk roepen dat er geen koffers terug gekocht moeten worden, om er vervolgens alsnog in mee te gaan als de rest wél de koffers terug wil hebben.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:52:28 #223
30252 Soempie
Procreating
pi_92812716
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef Omniej het volgende:

[..]

In dit topic heb ik dat langs zien komen ja, maar ik reageer op de 'column' waar dat niet genoemd wordt. :)

Ik zie het, mijn fout, niet goed gelezen.
pi_92812720
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef Omniej het volgende:

[..]

Dat was ook geen gewaagde suggestie van 'm. Niemand gaat helemaal aan het begin van het spel al z'n koffer afstaan... Je kan niet al die tijd in dezelfde kleren blijven lopen, dus je weet van tevoren al dat toch iedereen zijn/haar koffer wel terug wil hebben.

Als mol kun je dan makkelijk roepen dat er geen koffers terug gekocht moeten worden, om er vervolgens alsnog in mee te gaan als de rest wél de koffers terug wil hebben.
Ben ik helemaal met je eens. Plus dat als de koffers niet terug waren gekocht, dan hadden de heren geen mollenboekjes e.d. gehad. Dat kan nooit fijn spelen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92814523
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik vind Soundos te veel een mol-fan om de mol te zijn.
En het blijft een column hè... niemand kan 100% zeker weten wie de mol is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')