Zoiets bedoel ik niet, zoals vorig jaar had Kim (tiende mol) een ketting met een plusje wat in Japan tien is. Zoiets bedoel ik, een theorie over hinds.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:04 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de theorie al heel vaak medegedeeld: Pepijn molt op zo'n wijze dat het spoor niet direct naar hem wijst, en doet iets goed op momenten dat hij niets in de pot weet te brengen of momenten waarop anders iemand anders wel geld in de pot zou brengen. WIDM-mollen mollen over het algemeen op zo'n stiekeme manier, en dus is volgens mijn theorie Pepijn de mol.
Een andere theorie is dat alle anderen zich niet als de typische mol gedragen. Dat kan ook een strategie zijn, maar dan is de mol dom bezig (want nog steeds gaan de meesten voor de opvallende mol) en Pepijn schiet er ook niets mee op, want onopvallend mollen om verdacht te lijken maakt je bij je tegenstanders niet verdacht en je houdt alleen maar geld uit de pot die je later kan winnen.
Kortom: Pepijn = de mol
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit nog even hierover na te denken. Hij maakt een X en drie vingers. 3 x X = 10. 10+3 is 33.
Ok, en nu?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Hij maakt een X en drie vingers. 3 x X = 10. 10+3 is 33.
Denk dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het nu al honderd keer gelezen, maar van die som kan ik echt geen kaas maken.
3 x X = 10.
10+3=33.
Ja want 3 x 10 is 30 en dan plus 3 is 33quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het nu al honderd keer gelezen, maar van die som kan ik echt geen kaas maken.
3 x X = 10.
10+3=33.
Met X = 10 klopt er nog steeds geen ruk van de som...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk dit.
X = 10
3 * 10 = 30
30 + 3 = 33
art is heul de mol nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Art kan er niet uit, want de mol verlaat het spel nooit.
Omdat 33 een terugkerend getal is bij Pepijn en in het spel (denk bijvoorbeeld aan de rugnummers in de bus in aflevering 1, de klok in de kamertjes opdracht, het verjaardagspartijtje ed.)quote:
dan vind ik mijn theorie dat het "I AM" betekent geloofwaardiger. I=wijsvinger A=peace-gebaar+wijsvinger en M=die overige drie vingersquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit nog even hierover na te denken. Hij maakt een X en drie vingers. 3 x X = 10. 10+3 is 33.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, denk je echt dat de mol zich zooooo obvious zou gedragen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Art kan er niet uit, want de mol verlaat het spel nooit.
blijkbaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, denk je echt dat de mol zich zooooo obvious zou gedragen?
Hmm, ik heb eigenlijk geen recht van spreken aangezien ik altijd verrast werd door de uiteindelijke mol.quote:
Hah, inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou wel lachen zijn als Art eruit zou vliegen, heel Nederland in rep en roer.
Wel als de mol er vanuit gaat dat hij niet verdacht zal worden als 'ie zich te obvious als de mol gedraagt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, denk je echt dat de mol zich zooooo obvious zou gedragen?
PRECIES!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wel als de mol er vanuit gaat dat hij niet verdacht zal worden als 'ie zich te obvious als de mol gedraagt.
Maar nee, toch is het 'm niet.
En van mij mag Soundos er ook wel uit ja. Met Karin heb ik ook niet zoveel, maar Soundos irriteert me al vanaf de eerste aflevering eigenlijk, waarom weet ik niet.
Want? Art is absoluut niet mijn Mol..quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou wel lachen zijn als Art eruit zou vliegen, heel Nederland in rep en roer.
Omdat bijna iedereen die ik spreek op Art zit (buiten dit forum). Als ik dan Pepijn roep verklaren ze mij bijna voor gek, haha.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want? Art is absoluut niet mijn Mol..
Comodines = Wildcards.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef diditje64 het volgende:
De mol twittert.
"El topo, candidatos y conmocines:esta noche!"
betekend denk ik
De mol, kandidaten en kijkers: vanavond!
al ben ik niet zeker van het woordje conmocines
Dat is iets wat Horace ooit zei tijdens zo'n interviewmoment.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb niet alle topics gelezen, maar heeft er al iemand een verklaring voor het 'Trust Nobody!'-gebeuren? Ik blijf dat zo raar vinden
Dan zit ik in ieder geval niet alleen in het gekkenhuis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:06 schreef Guanabana het volgende:
Als Pepijn eruit moet word ik gek!!!
está, maar esta betekent deze, dit...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef sbientje het volgende:
ik dacht dat esta noche 'het is nacht' betekende
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
vanavond gaat Soundos er uit.
Ik ook!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Art vliegt eruit vanavond! Ik WIL het.
Degene die de vorige aflevering de testhet slechts heeftgemaakt, hoeft niet perse deze testweer het slechts te maken. Kunnen toch dingen gebeuren waardoor diegene op een andere Mol zit enzow.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef gohan16 het volgende:
Art, Anna of Patrick zou eruit moeten, gezien vorige week. (rood scherm)
Ik kan me niet voorstellen dat het geen hint is..quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is iets wat Horace ooit zei tijdens zo'n interviewmoment.
Vonden ze blijkbaar leuk om te gebruiken.
Dat zou een deceptie zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef texelonia het volgende:
[..]
En die Spaanse tweet, is dat nou wéér een hint naar Art die als enigevan de overgebleven kandidaten spaans spreekt?Wat mij betreftmag Art ook wel naarhuis vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |