Gun weg -> Gunneweg. Een bekende hint idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef liveevil het volgende:
In deze intro zie je een raar verkeers?bord op de achtergrond, de rode lijn loopt niet door waardoor het net een pijl is die naar Pepijn wijst.
Volgens mij een duidelijke hint..
Waar zie jij dat staan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik zag net dat seizoen 12 alweer is bevestigd trouwens.
Dat bord schijnt een photoshop te zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Gun weg -> Gunneweg. Een bekende hint idd.
Bedoel je de streep erdoorheen of het hele bord. Ik heb ergens gelezen dat het bord via Google earth oid er echt staat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat bord schijnt een photoshop te zijn.
Ik zie dat toch anders, bijvoorbeeld de eerste ronde:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voor zover ik kan zien waren hun eerste 3 zetten een waterdicht systeem om erachter te komen welke 4 kleuren er in de oplossing zitten. Met die 4 kleuren zijn er 4*3*2*1=24 oplossingen mogelijk.
Met de 4 kleuren hebben ze in totaal 3 pogingen gedaan. Zelfs als ze geen enkele informatie kregen over hoeveel er op de goede plek liggen, is de kans dat ze in 3 pogingen of minder het juiste antwoord raden:
1/24 + (23/24 * 1/23) + (23/24 * 22/23 * 1/22) = 1/8 = 12,5%.
Dat is niet "op basis van kansberekening zowat onmogelijk". En met de informatie die ze krijgen gaat de kans nog eens fors omhoog.
WIDMgame Twitter.quote:
Ik ga niks berekenen oid, maar nogmaals, hoe klein de kans ook is, de kans is er welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders, bijvoorbeeld de eerste ronde:
2 goede kleuren op verkeerde plek, 2 foute kleuren=
STAP 1:
Je moet allereerst goed raden welke 2 van de 4 kleuren goed waren. De kans dat je dit juist doet is 1/2*1/3=1/6.
STAP 2:
Nu moet je uit de resterende vier kleuren de twee goede kleuren kiezen. De kans dat je dit juist doet is 1/2*1/3=1/6. Echter hier met men 2 kleuren handdoeken over dus is de kans dat je hier de goede pakt mooi: 2 uit 2 is 100
STAP 3:
Je hebt nu de juiste kleuren. Nu nog op de goede plek. Er zijn 24 (=4!) manieren om vier handdoeken te ordenen. Een daarvan is gelijk aan de oplossing. Antwoord is dus 1/24
De totale kans is nu 1/6*1/1*1/24=1/144
De kans dat je het niet goed hebt is dan gelijk aan 1-1/144=143/144
Of ga ik ergens de mist in?
Dat vond ik ook raar. Wel is het zo dat ze later dat kaartje te zien kregen, dus ze waren er toch wel achter gekomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:15 schreef Remzz het volgende:
Pepijn kwam er toch achter dat ze letters aan het lopen waren tijdens de eerste opdracht? Lijkt mij een van de duidelijkste redenen waarom je niet de mol bent.
Waarom heeft de andere groep het overigens niet meteen gezegd? Je hoort later Karin opeens zeggen: 'Mooi, ze hebben door dat ze letters lopen.'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:17 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Wel is het zo dat ze later dat kaartje te zien kregen, dus ze waren er toch wel achter gekomen.
Ik vond het wel slim. Na die opmerking kon hij iedereen van alles wijsmaken over kantlijnen en "M"-en.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:15 schreef Remzz het volgende:
Pepijn kwam er toch achter dat ze letters aan het lopen waren tijdens de eerste opdracht? Lijkt mij een van de duidelijkste redenen waarom je niet de mol bent.
Dit dus,quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef gohan16 het volgende:
Er is ook gezegd dat ze een uur hadden.
Art moet echt opzouten, hij verpest mijn kijkplezier met zn molActies.
Omdat je op die manier laat zien dat je zogenaamd je best doet voor de opdracht, terwijl je weet dat de kans erg groot is dat je deze ongemerkt kunt verziekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:15 schreef Remzz het volgende:
Ik dacht dus ook dat Pepijn als mol contact heeft opgenomen met Art en hem laat mollen. Maar dat wil niet zeggen dat Art weet dat Pepijn de mol is, want hij kan dit natuurlijk ook anoniem hebben gedaan. Als het zo is, lijkt dit me weer zo'n actie die we pas aan het einde terug zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net even in aflevering 1 terug gekeken.
PJ: Onder jullie bevindt zich zoals jullie weten, de mol. De mol heeft de hulp nodig van één van jullie. Doe niets, de mol neemt zelf wel contact op met je als het zo ver is.
Pepijn nam contact op met Art en laat hem mollen?
Aan de andere kant zagen we ook de pact tussen Art en Patrick dat ze Patrick verdacht gingen laten lijken. Dit komt wel goed uit met PJ's statement, Art heeft hulp nodig en doet dat dmv patrick. Maar dan zou patrick waarschijnlijk weten dat Art de mol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |