Wat een onzin. Voor zover ik kan zien waren hun eerste 3 zetten een waterdicht systeem om erachter te komen welke 4 kleuren er in de oplossing zitten. Met die 4 kleuren zijn er 4*3*2*1=24 oplossingen mogelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef jpjedi het volgende:
Dat handdoeken spel geloof ik geen zak van. Ze gokken 2 keer finaal goed zonder systeem. Ineens van 2 naar 4 kleuren goed, dan van 1 naar alle 4 op e juiste plaats. Op basis van kansberekening zowat onmogelijk.
Geen idee in welk universum jij woont, maar hierzo bestaat er ook toeval. Ze hadden het zelfs in één keer goed kunnen raden. Kleine kansen zijn ook kansen, en als je wat beter oplet bij statistiek had je geweten dat de kans redelijk groot was om 'm goed te raden als je weet dat alle kleuren goed zijn, en één positie ookal. En geloof me: de regie gaat echt niet bij zo'n handdoekending ingrijpen om het een keer goed te laten gaan. Die reactie sloeg dus echt nergens op. Daarom dus de:quote:
Gewoon een simpel spelletje mastermind toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef jpjedi het volgende:
Dat handdoeken spel geloof ik geen zak van. Ze gokken 2 keer finaal goed zonder systeem. Ineens van 2 naar 4 kleuren goed, dan van 1 naar alle 4 op e juiste plaats. Op basis van kansberekening zowat onmogelijk.
Dan had je kunnen weten dat het echt niet zo onmogelijk is. Zie ook de posts boven deze.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jazeker, leuk spel
Maar je argument ontgaat me even
Wanneer was dit?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn laatste post:
[ afbeelding ]
Dit viel mij op gisteravond. Pepijn is helemaal into vreemde handgebaren.
Volgend jaar een FOK! editie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik zag net dat seizoen 12 alweer is bevestigd trouwens.
Ja daar stond ik ook van te kijken, ik ging er naïef vanuit dat het hun eigen geld was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Trouwens, een heel subtiele mol-actie van Pepijn om geld uit de pot te halen: hij kwam op het idee om de laarzen te kopen (zie extra materiaal op WIDM.nl). Het is maar 100 euro maar toch, het geld is uit de pot.
onbekende nederlanders aub... dan geef ik me ook opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik zag net dat seizoen 12 alweer is bevestigd trouwens.
Toch denk ik dat hij op zijn slippers beter af was. Zeker als je dat extra beeldmateriaal ziet, waarbij Art het water uit zijn laars moet gietenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ja daar stond ik ook van te kijken, ik ging er naïef vanuit dat het hun eigen geld was.![]()
Hoewel je het hem niet kwalijk kunt nemen als je kijkt naar het weer daar.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef MrManiak het volgende:
Bloempje, mooie hints hoor! Staan beiden in de special
Iemand anders nog opvallende zaken? Gebaren, tekens, theorieën?
Haha, zekerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]Levert mijn Pepijn-obsessie nog wat op ook
Nee, geen link met Pepijn te bedenkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Haha, zeker.
Heb ik er eentje voor jullie. Als voorproefje van de special die om 20:30 online komt.
Opdracht 3: Executie zelf bepalen
Hier komt het op aan. Het lot in eigen handen hebben, des te meer pogingen met handdoekMastermind, des te meer schermen er geopend moeten worden. Valt er te Mollen?
* Niet zozeer tijdens de opdracht, maar wel ervoor en erna. Karin gaat als eerste de test maken. Natuurlijk is het al verdacht als je je zomaar opoffert om een onverwachte test te doen, maar dat terzijde. Het viel mij op dat toen Karin over het strand liep, je de volgende tekst zag:
[ afbeelding ]
Coen loves coconuts? Wie kan me helpen om dit raadsel op te lossen?
Ik zat nog even te denken: Coen Swijnenberg misschien, een kandidaat uit seizoen 8? Maar wat zou hij daar doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nee, geen link met Pepijn te bedenken
Zal het niet iemand van het productieteam zijn die liep te kloten?
Ik zit vanaf het begin op pepijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
De mol zou hulp nodig hebben van iemand? Zou het niet een geheime opdracht voor Art zijn om dit hulpje van de mol te spelen? Lekker zieken en zich verdacht maken zodat de echte mol op de achtergrond blijft? Dat zou voor mij eigenlijk de enige optie zijn om zijn gedrag goed te praten
Nu ga je wel te ver denkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Waarom zou Pepijn allemaal aanwijzingen aan de kijker geven die naar Art wijst? Dan zou hij inderdaad op de hoogte zijn dat hij de Mol is (als Art het is). Dat zou misschien de opmerking van PJ verklaren: De mol zoekt hulp (oid).
Opvallend vond ik gisteren ook dat Pepijn steeds zijn witte handdoek als witte vlag gebruikte. Niet een keer, maar iedere keer. Op het forum van WIDM.nl is dat mensen ook opgevallen en staat de volgende theorie:
+ de witte handdoek = de witte vlag = ik geef me over = doe je gun weg = pepijn gunneweg
Wel wat ver gezocht, maar je zit met een Pepijn-obsessie of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |