abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92630996

De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

De kandidaten voeren deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.

De deelnemers

Anna Drijver
.
.
Actrice, model en schrijfster
.

Art Rooijakkers
.
TV-presentator
Twitter
.

Hanna Bervoets
.
Schrijfster en columniste
Twitter
.

Horace Cohen
.
Acteur en komiek
Twitter
.

Jan Kooijman
.
Acteur en danser
Twitter
.

Karin de Groot
.
Presentatrice en schrijfster
Twitter
.

Miryanna van Reeden
.
Actrice
.
.

Patrick Stoof
.
Acteur, regisseur en tekstschrijver
Twitter
.

Pepijn Gunneweg
.
Cabaretier en presentator
Twitter
.
.

Soundos El Ahmadi
.
Actrice, presentatrice en stand-up comedian
.
.
Afleveringen
http://player.omroep.nl/?aflid=11911109
http://player.omroep.nl/?aflid=11970324
http://player.omroep.nl/?aflid=12009045

Twitter van De Mol!

Wie is de Mol? is vanaf 6 januari 2011 elke donderdagavond om 20:30 uur te zien op Nederland 1. De herhaling is elke vrijdag om 16.30 uur op Nederland 2 te zien.

Doe ook mee met de FOK! WIDM Prono: WIDM Prono 2011!

De OP is hier te vinden.

---
pi_92631064
Mijn laatste post:

Dit viel mij op gisteravond. Pepijn is helemaal into vreemde handgebaren.
pi_92631092
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn laatste post:
[ afbeelding ]
A 11? Art is Mol?

Hij loopt continue de aandacht naar Art te helpen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92631148
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

A 11? Art is Mol?

Hij loopt continue de aandacht naar Art te helpen.
Die is goed! Maar waarom zou Pepijn dat doen?
Of (van het mol-forum waar het ook was opgevallen) een letter met 4 poten waarvan er 1 is weggestreept => M
pi_92631203
Is trouwens het dagboek van de mol al gepost?
quote:
Nou is er alwéér niemand naar huisgegaan! Ik wist dat het kon gebeuren, maar het is toch altijd wel een beetje een domper. Een overwinning was het verliezen van het woordspoor. Het was kantje boord, maar het is gelukt! Hóe is me een raadsel, ja zelfs voor mij! Kijk maar, er waren drie mensen die het antwoord moesten geven en hoe je het ook wendt of keert, daar zitten altijd twee bij die níet de Mol zijn. Toch? Maar ik voel me prima hoor... tussen alle Mollen.

Groet van de échte Mol...
Dit lijkt toch niet op Pepijn te wijzen
pi_92631323
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Was het Art niet die tijdens die opdracht heel hard 'Mol' riep toen Soundos het juiste woord noemade? De mol weet dat 'Executie' een mogelijkheid is, dus zal dan snel proberen een ander woord te noemen, waar Pepijn in dit geval in meeging.

En sowieso wil de mol in de groep zitten die het woord moet raden, volgens mij. Dan heb je de meeste invloed op welk woord uiteindelijk geroepen wordt en je kunt tijdrekken... twee dingen die ik Art heb zien doen bij die opdracht :P.
pi_92631405
Dat kan ook van Pepijn worden gezegd.
pi_92631436
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat kan ook van Pepijn worden gezegd.
Ja, maar Pepijn zit nog niet helemaal in mijn tunnel ;).
pi_92631639
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, maar Pepijn zit nog niet helemaal in mijn tunnel ;).
Nouja misschien tijd voor een tweebaans weg ;)
pi_92631837
quote:
Mijn laatste post:
[ afbeelding ]
Ik geloof nooit zo in dat soort details. Ik weet niet in welk spel hij dit deed en om welke reden. Het kan betekenen: "I am" (Wijsvinger=I wijsvinger + die twee vingers=A en die andere 3 vinger = M). Pepijn is wel mijn mol, maar niet om deze reden. Ik vind alleen zijn versprekingen wel weer iets wat een soort van hint kan zijn, maar hij is vooral zo typisch mols aan het mollen.
pi_92631930
Wat was de titel eigenlijk van deze aflevering?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:34:34 #12
307057 Lunace
beyond coffee
pi_92631967
Toch maar nog een keertje :@ :

Even snel tussendoor iets wat me opviel deze aflevering en ik nog niet voorbij heb zien komen; Pepijn heeft het op een gegeven moment in een dagboekfragment over dat Patrick hem verdacht vond in een bepaalde opdracht. Pepijn begint vervolgens; "En ik laat hem maar in die...." Maar in plaats van te zeggen "in die waan" maakt hij er "in het midden" van.
Alsof er dus van waan geen sprake kon zijn ;)
"It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, it's dark, and we're wearing sunglasses.."
pi_92631991
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik nog uit de inhoud van zo'n moldagboek kunnen opmaken wie het is. Het zegt niet heel veel...
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 12:35:19 #14
42184 crew  DaMart
pi_92632001
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat was de titel eigenlijk van deze aflevering?
"Lot in eigen handen"
pi_92632093
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:34 schreef Lunace het volgende:
Toch maar nog een keertje :@ :

Even snel tussendoor iets wat me opviel deze aflevering en ik nog niet voorbij heb zien komen; Pepijn heeft het op een gegeven moment in een dagboekfragment over dat Patrick hem verdacht vond in een bepaalde opdracht. Pepijn begint vervolgens; "En ik laat hem maar in die...." Maar in plaats van te zeggen "in die waan" maakt hij er "in het midden" van.
Alsof er dus van waan geen sprake kon zijn ;)
Klopt. Ik verdenk Pepijn ook om al die versprekingen. Ik heb er nu al 3 of 4 die hem heel verdacht maken.. Maarja, het is niet de eerste keer dat deelnemers zich expres verdacht maken in dagboekfragmenten.
pi_92632132
quote:
Ik geloof nooit zo in dat soort details. Ik weet niet in welk spel hij dit deed en om welke reden. Het kan betekenen: "I am" (Wijsvinger=I wijsvinger + die twee vingers=A en die andere 3 vinger = M). Pepijn is wel mijn mol, maar niet om deze reden. Ik vind alleen zijn versprekingen wel weer iets wat een soort van hint kan zijn, maar hij is vooral zo typisch mols aan het mollen.
Hij deed dit tijdens de uitleg van de plankjes-opdracht.

[ Bericht 67% gewijzigd door bloempje-moi op 11-02-2011 12:41:25 (Verkeerd gequote :@) ]
pi_92632154
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:35 schreef DaMart het volgende:

[..]

"Lot in eigen handen"
Zou kunnen duiden op individuele/zelfstandige acties/opdrachten, danwel de executie (lot in eigen handen, zelf beslissen of je je scherm ziet).
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 12:42:21 #18
42184 crew  DaMart
pi_92632307
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Zou kunnen duiden op individuele/zelfstandige acties/opdrachten, danwel de executie (lot in eigen handen, zelf beslissen of je je scherm ziet).
De laatste opdracht past er wel het beste bij, natuurlijk.
pi_92632365
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

De laatste opdracht past er wel het beste bij, natuurlijk.
Klopt, al was het best een groepsopdracht (lot in eigen handen).
pi_92632659
quote:
Mijn laatste post:
[ afbeelding ]
"Ex", de letters van de schrijfopdracht. Antwoord dat gegeven werd: Mol.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 12:53:09 #21
42184 crew  DaMart
pi_92632767
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Klopt, al was het best een groepsopdracht (lot in eigen handen).
De groep had ook het eigen lot in handen: zou de groep blijven zoals die is of niet?
pi_92632947
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:

[..]

De groep had ook het eigen lot in handen: zou de groep blijven zoals die is of niet?
Dat is ook waar.
pi_92633174
Ik moet zó lachen om dat regenseizoen! Je ziet de lokale bevolking echt een beetje chillen in die regen: kinderen spelen in het water, hooguit hier en daar een paraplu.
En dan komen "wij": met regenkleding en laarzen! _O-
Don't you love her madly?
pi_92633240
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Klopt. Ik verdenk Pepijn ook om al die versprekingen. Ik heb er nu al 3 of 4 die hem heel verdacht maken.. Maarja, het is niet de eerste keer dat deelnemers zich expres verdacht maken in dagboekfragmenten.
Ja, je had het in het vorige topic ook al over de "verspreking" '5 concurrenten.... 4 concurrenten en 1 mol'. Hoe dat in godsnaam een aanwijzing moet zijn naar de mol is me een raadsel.

Ik vind de drie heren nog steeds het verdachtst, maar Art zou echt zo kut zijn. Ik blijf nog maar op Patrick maar Pepijn geloof ik verder ook wel. Alleen niet om bovenstaande verspreking, want dat is geen verspreking.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92633270
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat ze met deze groep de finale in gaan moet ik je teleurstellen. Dat gaat zeker niet gebeuren.
pi_92633310
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat ze met deze groep de finale in gaan moet ik je teleurstellen. Dat gaat zeker niet gebeuren.
Hij bedoelde natuurlijk naar de volgende aflevering. :')
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 13:07:44 #27
42184 crew  DaMart
pi_92633316
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dan ook niet :).

Ik bedoelde of de groep compleet naar de volgende aflevering zou gaan of niet. Daarna gaan er gewoon weer mensen afvallen.
pi_92633353
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ja, je had het in het vorige topic ook al over de "verspreking" '5 concurrenten.... 4 concurrenten en 1 mol'. Hoe dat in godsnaam een aanwijzing moet zijn naar de mol is me een raadsel.

Ik vind de drie heren nog steeds het verdachtst, maar Art zou echt zo kut zijn. Ik blijf nog maar op Patrick maar Pepijn geloof ik verder ook wel. Alleen niet om bovenstaande verspreking, want dat is geen verspreking.
Alleen de mol heeft 5 concurrenten (namelijk iedereen die hem kan ontmaskeren. De rest heeft 4 concurrenten voor de winst van het programma en met wie zij strijden om er uit te gaan.

Eerder kwam ik aanzetten met dat "Horace is niet de mol. Absoluut niet" of iets in die trant.

Maar het is dat ik Pepijn toch al verdacht vond. Ik vind het verder geen overtuigende hints.. Ik vind hints sowieso nooit overtuigend. Ook niet die officiële.
pi_92633421
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:07 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dan ook niet :).

Ik bedoelde of de groep compleet naar de volgende aflevering zou gaan of niet. Daarna gaan er gewoon weer mensen afvallen.
Ja, ik heb de meest gekke theorieën voorbij zien komen, dus ik kijk nergens meer van op :@
pi_92633464
Waarom zou de Mol zich vrijwillig aanmelden om als eerste een scherm te krijgen? Dat is echt een no go voor mij.

Ik blijf op Patrick maar Karin is nu mijn rising star. Pepijn houd ik nog in de gaten maar die actie met de schermen is voor mij een streep door de rekening.
pi_92633472
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Alleen de mol heeft 5 concurrenten (namelijk iedereen die hem kan ontmaskeren. De rest heeft 4 concurrenten voor de winst van het programma en met wie zij strijden om er uit te gaan.

Eerder kwam ik aanzetten met dat "Horace is niet de mol. Absoluut niet" of iets in die trant.
Van Pepijn is het volgens mij ook niet bekend op wie hij steeds stemt. En hij zegt al twee afleveringen dat hij vol op 1 persoon gaat, omdat hij het zo zeker weet.
pi_92633522
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Die laatste uitspraak, Art deed dezelfde over Patrick. Is dat ook een verspreking van de mol? :P

De mol heeft niet zozeer concurrenten, want de kandidaten willen niet hetzelfde bereiken. De mol heeft eerder gevaarlijke kandidaten ofzo. Concurrenten zijn andere kandidaten die net als jij willen winnen, daar heeft de mol geen last van. Pepijn verdenken is te begrijpen hoor, maar het is ook niet zo dat er achter iedere zin een dubbele betekenis zit. ;)
pi_92633572
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef jpjedi het volgende:
Waarom zou de Mol zich vrijwillig aanmelden om als eerste een scherm te krijgen? Dat is echt een no go voor mij.

Ik blijf op Patrick maar Karin is nu mijn rising star. Pepijn houd ik nog in de gaten maar die actie met de schermen is voor mij een streep door de rekening.
Dan is de kans kleiner dat er iemand uitgaat en dat is toch alleen maar gunstig voor de Mol. Die heeft er geen baat bij dat er mensen uit gaan. Dat een kandidaat zich vrijwillig aanmeldt zou ik vreemder vinden, die heeft meer te verliezen.
pi_92633583
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef jpjedi het volgende:

Waarom niet? Het verwart wel de deelnemers zonder geld in de pot te brengen. En het enige dat de mol moet doen is zo weinig mogelijk geld in de pot brengen. Om die reden is Karin degene die ik voor nog geen 0.0001% verdenk.
pi_92633634
Dat handdoeken spel geloof ik geen zak van. Ze gokken 2 keer finaal goed zonder systeem. Ineens van 2 naar 4 kleuren goed, dan van 1 naar alle 4 op e juiste plaats. Op basis van kansberekening zowat onmogelijk.
pi_92633652
Zojuist gezien.. dat er niemand uit zou gaan was dus al een beetje bekend. Verder weinig opvallende dingen gezien, ik let er persoonlijk ook minder op merk ik. Ik blijf op Patrick zitten, al is Pepijn ook wel een twijfelgevalletje.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92633679
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Dan is de kans kleiner dat er iemand uitgaat en dat is toch alleen maar gunstig voor de Mol. Die heeft er geen baat bij dat er mensen uit gaan. Dat een kandidaat zich vrijwillig aanmeldt zou ik vreemder vinden, die heeft meer te verliezen.
Heeft er geen baat bij, maar echt gunstig dat er niemand afvalt is het ook niet. Volgens mij maakt het weinig uit. Volgens het dagboek wel, maar of je daar nu waarde aan moet hechten...
pi_92633684
Het spel moet eigenlijk veranderd worden. Er komt óf geld bij óf het gaat er uit. Bedragen moeten omhoog en de pot mag ook in de min. Bij een negatieve eindstand moeten de kandidaten het geld aan de mol dokken. :D
pi_92633776
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Waarom niet? Het verwart wel de deelnemers zonder geld in de pot te brengen. En het enige dat de mol moet doen is zo weinig mogelijk geld in de pot brengen. Om die reden is Karin degene die ik voor nog geen 0.0001% verdenk.
Omdat hij zo gaat mollen als mol en stemmen gaat krijgen terwijl er geen reden is om zo exposed te gaan.

Karin is op zoveel vlakken "natuurlijk" de mol niet dat ik ze daarom verdenk. Altijd zit ik weer naast de Mol omdat ik te gemakkelijk de niet-mollen aan de kant zet. Laatste aflevering heeft haar wel verdacht gemaakt...ondanks geld in de pot. Ik wijk hier overigens af van mijn eigen preken dat de Mol geen geld opbrengt :')
pi_92633793
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Die laatste uitspraak, Art deed dezelfde over Patrick. Is dat ook een verspreking van de mol? :P

De mol heeft niet zozeer concurrenten, want de kandidaten willen niet hetzelfde bereiken. De mol heeft eerder gevaarlijke kandidaten ofzo. Concurrenten zijn andere kandidaten die net als jij willen winnen, daar heeft de mol geen last van. Pepijn verdenken is te begrijpen hoor, maar het is ook niet zo dat er achter iedere zin een dubbele betekenis zit. ;)
Zoals ik al vlak daarna zeg (in mijn edit) noem ik dat alleen maar hints omdat ik toch al op Pepijn zit. Het is heel dom als je alleen om hints iemand als mol kiest. Maar hij heeft ook heel veel geld uit de pot weten te halen met allerlei verkeerde voorstellen of acties. Dan ben je een mol voor mij.

Maar in tegenstelling tot Art komen die versprekingen bij Pepijn heel vaak voor.
pi_92633909
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef jpjedi het volgende:
Dat handdoeken spel geloof ik geen zak van. Ze gokken 2 keer finaal goed zonder systeem. Ineens van 2 naar 4 kleuren goed, dan van 1 naar alle 4 op e juiste plaats. Op basis van kansberekening zowat onmogelijk.
:')
pi_92634070
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

:')
Leg eens uit?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:43:24 #43
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_92634701
quote:
Mijn laatste post:
[ afbeelding ]
Deze was me nog niet opgevallen!
Wel deze, aan het begin van de aflevering (excuus als het al eerder gepost is, maar ik heb niet alles gelezen):
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_92634876
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]

Wel deze, aan het begin van de aflevering (excuus als het al eerder gepost is, maar ik heb niet alles gelezen):
[ afbeelding ]
Dat zou een M kunnen zijn :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_92634961
Ik denk ook dat de Mol wel in de groep van de lezers zat eigenlijk, misschienb toch maar eens switchen naar Pepijn...

Zitten er eigenlijk veel mensen op Art als mol van de deelnemers.... volgens mij vindt iedereen hem vreemd maar stemmen ze uiteindelijk niet op hem....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_92635003
Wat is er onmogelijk aan de badlaken proef dan?
Gegeven:
1. Ze wisten de 4 kleuren al
2. Ze hebben al 2 mogelijkheden uitgesloten
3. Ze konden al posities afleiden aan de hand van de eerste 2 pogingen (waarbij nog niet elke kleur goed was)

Zelfs als je alleen maar de 4 kleuren weet is het in één keer goed leggen niet onmogelijk.
pi_92635018
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij heeft op vrijwel iedere groepsfoto iets vreemds met zijn handen. Heel consequent dus niet toevallig. Maar zal het productieteam echt twee keer voor kiezen om hints te geven op deze manier? Lijkt mij toch sterk. Het is ook niet echt gebarentaal oid, hij wijst meer steeds een kant op. Soms lijken zijn handen een M te vormen, maar vaak kan ik er ook niets uit halen.
pi_92635056
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Ooit Mastermind gespeeld? :P
pi_92635319
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ooit Mastermind gespeeld? :P
Jazeker, leuk spel :)

Maar je argument ontgaat me even ;)
pi_92635402
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja die was mij ook opgevallen. Het zou de hoofdletter M kunnen voorstellen :)

Sinds 2 afleveringen zit ik helemaal op Pepijn.
Art was degene die obvious aan het fucken was, maar Pepijn was steeds degene die erbij stond te kijken en het wel prima leek te vinden... Voor een mol is het natuurlijk perfect als anderen de boel verkloten. Art liep op zijn dooie gemakje en Pepijn deed hier rustig aan mee, op z'n slippers..
Bij de eerste opdracht had hij wel erg snel door wat de opdracht zou moeten zijn, om het vervolgens keihard te verkloten als Soundos het goede woord raadt. Je hebt een E+, Soundos zegt executie en vervolgens knikt Pepijn nee en zegt Mol.

Bij de plankenopdracht stond Pepijn er ook maar wat bij te niksen. Zogenaamd fanatiek vanaf het begin, terwijl het alleen maar tijd kost als hij alleen die plank gaat halen... En daarna rustig toekijken hoe een Art de boel staat te verzieken.

De mol zou hulp nodig hebben van iemand? Zou het niet een geheime opdracht voor Art zijn om dit hulpje van de mol te spelen? Lekker zieken en zich verdacht maken zodat de echte mol op de achtergrond blijft? Dat zou voor mij eigenlijk de enige optie zijn om zijn gedrag goed te praten :P

Waarom zoveel mensen Karin blijven verdenken begrijp ik niet zo. Die dommigheid en onhandigheid van haar is geen rol, zo is ze dus echt. Bovendien heeft zij meer geld in de pot gebracht dan de rest.
En bij de plankenopdracht toen Patrick de boel leek te gaan verpesten, greep Karin in. Patrick en zij stonden op een kleine plaat in het midden, Patrick liep al eentje verder en wilde Karin meenemen. Ze had dom mee kunnen lopen, waardoor de rest dus niet verder zou kunnen en ze tijd zouden verspillen, maar dat deed ze niet, zij bleef staan waardoor de rest ook verder kon.

Het scherm van Pepijn...tja, veel mensen denken daardoor juist dat een mol dat niet zou doen omdat het te opzichtig is, waardoor het best wel eens zou kunnen. Bovendien is het voor de mol natuurlijk alleen maar gunstig als er meer mensen in de groep zitten. Meer mensen, meer chaos, meer verdachten, meer kans om te sneaken.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')