A 11? Art is Mol?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn laatste post:
[ afbeelding ]
Dit viel mij op gisteravond. Pepijn is helemaal into vreemde handgebaren.
Die is goed! Maar waarom zou Pepijn dat doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
A 11? Art is Mol?
Hij loopt continue de aandacht naar Art te helpen.
Dit lijkt toch niet op Pepijn te wijzenquote:Nou is er alwéér niemand naar huisgegaan! Ik wist dat het kon gebeuren, maar het is toch altijd wel een beetje een domper. Een overwinning was het verliezen van het woordspoor. Het was kantje boord, maar het is gelukt! Hóe is me een raadsel, ja zelfs voor mij! Kijk maar, er waren drie mensen die het antwoord moesten geven en hoe je het ook wendt of keert, daar zitten altijd twee bij die níet de Mol zijn. Toch? Maar ik voel me prima hoor... tussen alle Mollen.
Groet van de échte Mol...
Was het Art niet die tijdens die opdracht heel hard 'Mol' riep toen Soundos het juiste woord noemade? De mol weet dat 'Executie' een mogelijkheid is, dus zal dan snel proberen een ander woord te noemen, waar Pepijn in dit geval in meeging.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Is trouwens het dagboek van de mol al gepost?
[..]
Dit lijkt toch niet op Pepijn te wijzen
Ja, maar Pepijn zit nog niet helemaal in mijn tunnelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat kan ook van Pepijn worden gezegd.
Nouja misschien tijd voor een tweebaans wegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar Pepijn zit nog niet helemaal in mijn tunnel.
Ik geloof nooit zo in dat soort details. Ik weet niet in welk spel hij dit deed en om welke reden. Het kan betekenen: "I am" (Wijsvinger=I wijsvinger + die twee vingers=A en die andere 3 vinger = M). Pepijn is wel mijn mol, maar niet om deze reden. Ik vind alleen zijn versprekingen wel weer iets wat een soort van hint kan zijn, maar hij is vooral zo typisch mols aan het mollen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn laatste post:
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd heb ik nog uit de inhoud van zo'n moldagboek kunnen opmaken wie het is. Het zegt niet heel veel...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Is trouwens het dagboek van de mol al gepost?
[..]
Dit lijkt toch niet op Pepijn te wijzen
"Lot in eigen handen"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat was de titel eigenlijk van deze aflevering?
Klopt. Ik verdenk Pepijn ook om al die versprekingen. Ik heb er nu al 3 of 4 die hem heel verdacht maken.. Maarja, het is niet de eerste keer dat deelnemers zich expres verdacht maken in dagboekfragmenten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:34 schreef Lunace het volgende:
Toch maar nog een keertje:
Even snel tussendoor iets wat me opviel deze aflevering en ik nog niet voorbij heb zien komen; Pepijn heeft het op een gegeven moment in een dagboekfragment over dat Patrick hem verdacht vond in een bepaalde opdracht. Pepijn begint vervolgens; "En ik laat hem maar in die...." Maar in plaats van te zeggen "in die waan" maakt hij er "in het midden" van.
Alsof er dus van waan geen sprake kon zijn
Hij deed dit tijdens de uitleg van de plankjes-opdracht.quote:Ik geloof nooit zo in dat soort details. Ik weet niet in welk spel hij dit deed en om welke reden. Het kan betekenen: "I am" (Wijsvinger=I wijsvinger + die twee vingers=A en die andere 3 vinger = M). Pepijn is wel mijn mol, maar niet om deze reden. Ik vind alleen zijn versprekingen wel weer iets wat een soort van hint kan zijn, maar hij is vooral zo typisch mols aan het mollen.
Zou kunnen duiden op individuele/zelfstandige acties/opdrachten, danwel de executie (lot in eigen handen, zelf beslissen of je je scherm ziet).quote:
De laatste opdracht past er wel het beste bij, natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zou kunnen duiden op individuele/zelfstandige acties/opdrachten, danwel de executie (lot in eigen handen, zelf beslissen of je je scherm ziet).
Klopt, al was het best een groepsopdracht (lot in eigen handen).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste opdracht past er wel het beste bij, natuurlijk.
"Ex", de letters van de schrijfopdracht. Antwoord dat gegeven werd: Mol.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn laatste post:
[ afbeelding ]
De groep had ook het eigen lot in handen: zou de groep blijven zoals die is of niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Klopt, al was het best een groepsopdracht (lot in eigen handen).
Dat is ook waar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De groep had ook het eigen lot in handen: zou de groep blijven zoals die is of niet?
Ja, je had het in het vorige topic ook al over de "verspreking" '5 concurrenten.... 4 concurrenten en 1 mol'. Hoe dat in godsnaam een aanwijzing moet zijn naar de mol is me een raadsel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
Klopt. Ik verdenk Pepijn ook om al die versprekingen. Ik heb er nu al 3 of 4 die hem heel verdacht maken.. Maarja, het is niet de eerste keer dat deelnemers zich expres verdacht maken in dagboekfragmenten.
Als je bedoelt dat ze met deze groep de finale in gaan moet ik je teleurstellen. Dat gaat zeker niet gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De groep had ook het eigen lot in handen: zou de groep blijven zoals die is of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |