Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen..quote:
Finkersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen..
Oh wacht, dat was Almeloooo.
Ze zijn in de eerste instantie in Almelo veroordeeld, dus dat klopt welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Allemaal ver weg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hans zei, Grietje, zal ik vandaag mijn rokje aan doen?quote:
Komen Papegaaien niet uit Amerika en Australië?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:16 schreef Kreator het volgende:
Komt een neger met een papegaai op zijn schouder de kroeg binnen.
Vraagt de barman: Hoe kom je daar aan?
Zegt de papegaai: uit Afrika.
"Alleen als je lekker voorover bukt en snoeihard genomen word met die voorbind dildo". Wees Grietje naar de tafel met voorbind dildo eropquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hans zei, Grietje, zal ik vandaag mijn rokje aan doen?
Dat was gister nog op tv, weet alleen niet meer waarbijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hans zei, Grietje, zal ik vandaag mijn rokje aan doen?
Ik hoop dan weer dat dit een grap is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Komen Papegaaien niet uit Amerika en Australië?Of was dat de grap?
Amazonegebiedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Komen Papegaaien niet uit Amerika en Australië?Of was dat de grap?
DWDD geloof ik. Toen zei ik nog tegen beetman "dat was HF toen hij nog leuk was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was gister nog op tv, weet alleen niet meer waarbij
Haha.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
"Alleen als je lekker voorover bukt en snoeihard genomen word met die voorbind dildo". Wees Grietje naar de tafel met voorbind dildo erop
Yep, Zuid Amerika dus... (oops zuid vergeten ghighi)quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Terecht wel.. werken met der donder zal ze
Ik las het netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
Zwitserse vermiste tweeling 'rust in vrede'
Ik hoop dat hij keihard brandt in de hel dan. Keer op keer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
Zwitserse vermiste tweeling 'rust in vrede'
Je gaat toch niet zeggen dat je de grap niet snapt he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep, Zuid Amerika dus... (oops zuid vergeten ghighi)
Maar Kaketoe's komen uit Australië / Azië (Molukken eilanden e.d.)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
Kluts, weet je nog dat we het een hele tijd terug eens hadden over het verhogen van straffen? Er staat een leuk artikel op de FP daarover.
Hij zit in de friends zone.. Dat heb je zelf 101x aangegeven. Denk je dat zijn behoefte om jou te vertroetelen nu groot is? Hij wil je nemen, maar bokst iedere keer tegen de "friends"aan.. De arme knulquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou juist vertroeteld moeten worden
Tof ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]Verhogen werkt niet, je moet ze gewoon de straat op sturen in hun 'hood' met een enorm bord terwijl ze in een uilskuiken pak hondenpoep oprapen. En op dat bord moet staan: Im a big fat chicken.
Tuurlijk ga ik dat zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je de grap niet snapt he?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zit in de friends zone.. Dat heb je zelf 101x aangegeven. Denk je dat zijn behoefte om jou te vertroetelen nu groot is? Hij wil je nemen, maar bokst iedere keer tegen de "friends"aan.. De arme knul
quote:
Ik ga dr zo nog even helemaal door midden zagenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zit in de friends zone.. Dat heb je zelf 101x aangegeven. Denk je dat zijn behoefte om jou te vertroetelen nu groot is? Hij wil je nemen, maar bokst iedere keer tegen de "friends"aan.. De arme knul
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga dr zo nog even helemaal door midden zagenniks vertroetelen
quote:
Dat is idd al jaren bekend, ik roep dat al jaren in discussies, maar in dit PVV-kutland denkt het gros er totaal anders over.;(quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
Kluts, weet je nog dat we het een hele tijd terug eens hadden over het verhogen van straffen? Er staat een leuk artikel op de FP daarover.
Ja friends with benefits kan ook zeer veel voldoening geven. Vooral precies dat moment dat je je knots rustig naar binnen duwt.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, mijn blik valt nu eenmaal op jouw scherm
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is idd al jaren bekend, ik roep dat al jaren in discussies, maar in dit PVV-kutland denkt het gros er totaal anders over.;(
Die deur was ook al heel hard in mn snoet dichtgegooidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja friends with benefits kan ook zeer veel voldoening geven. Vooral precies dat moment dat je je knots rustig naar binnen duwt.
Beter je neus dan je knots.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die deur was ook al heel hard in mn snoet dichtgegooidmn neus zat er zelfs nog tussen
Wij gaan emigreren naar Zuid-Portugal, als we onze miljoenen binnen hebben.quote:
Nee, wel dat stukje van die Marokkaanse die zichzelf onsterfelijk belachelijk maakte door Wilders met Hitler te vergelijken tegenover Brammetje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
Gister iemand trouwens nog Pauw en Witteman gezien waarin Hero Brinkman zich weer eens onsterfelijk belachelijk maakte?
en dan zit je er nu naast met een dikke tampeloeris te hopen dat ze iets laat vallen en der rokje omhoog floept..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die deur was ook al heel hard in mn snoet dichtgegooidmn neus zat er zelfs nog tussen
die komt niet zo ver, dus daar ben ik niet bang voorquote:
Vergeet de foto's niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan zit je er nu naast met een dikke tampeloeris te hopen dat ze iets laat vallen en der rokje omhoog floept..
Gebukt = genomen.
Sssstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan zit je er nu naast met een dikke tampeloeris te hopen dat ze iets laat vallen en der rokje omhoog floept..
Gebukt = genomen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die komt niet zo ver, dus daar ben ik niet bang voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |