Oeh, daar heb ik ook wel zin inquote:
Born this wayquote:
Altijd goed. Vroeger gingen we altijd naar de visboer om 'viskruimels' te vragen.quote:
Oh, die ken ik nog niet. Vanavond even opzoeken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Born this wayIk had hem vanmorgen al gehoord en hij kwam me zo bekend voor, maar blijkbaar lijkt het op Express Yourself van Madonna.
Moet je de winkel dichtgooien? Of heb je er iemand bij staan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja lunchtijd.
Ga denk ik maar kibbeling halen
Ik laat eem makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is wel een extreem goed plan ja.
Dat deed ik bij de stroopwafelkraam en dan kreeg je zo'n zakje met van die kruimels.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd goed. Vroeger gingen we altijd naar de visboer om 'viskruimels' te vragen.. En als we geld hadden een zure bom.
.
Ja mijn broertje is er ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je de winkel dichtgooien? Of heb je er iemand bij staan?
Nu heb ik zin in zo'n grote warme stroopwafelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat deed ik bij de stroopwafelkraam en dan kreeg je zo'n zakje met van die kruimels.
Onze vistboer was een lul. Die zei meestal dat er niets lag, ook al lag er genoeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat deed ik bij de stroopwafelkraam en dan kreeg je zo'n zakje met van die kruimels.
fistboer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onze vistboer was een lul. Die zei meestal dat er niets lag, ook al lag er genoeg..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hedde ge MissTosti aan eht werk gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |