Hupje wat is deze?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga verhuizen en neem hem mee.
Al voel ik er veel voor om het etterbakkie naar Purmerend te brengen
tegen de tijd dat je gesport heb is het wel weer droogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:50 schreef NBT het volgende:
Nee, ik ga denk ik eerst even sporten, maar het regent
een echte banaan ... ? of bedoel je een andere banaan ?quote:
Maar ik moet dan naar de sportschool fietsenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je gesport heb is het wel weer droog
een eckte banaan, en ik ga veranderenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:53 schreef madmuppet het volgende:
[..]
een echte banaan ... ? of bedoel je een andere banaan ?
bij jou weet je het maar nooit
waarin ga je veranderen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een eckte banaan, en ik ga veranderen
succes!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
minder seksistische opmerkingen plaatsen
klinkt geloofwaardig ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jajajaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iPwnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:54 schreef madmuppet het volgende:
oooowww ff whatsapp voor iphone updaten ...
Hij was welkom bij je. Ik ben hem zat.quote:
Geloof je het zelf?quote:
Iphone ruleert !!!quote:
In het land der gekken jaquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het land der gekken ja![]()
Wij normale mensen gebruiken gewoon een HTC
Ik val echt buiten de boot met mn LG...quote:
WTF ... een HTC is rete traag vergeleken bij de Iphone 4 ... w00t !!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het land der gekken ja![]()
Wij normale mensen gebruiken gewoon een HTC
ik ook met mn blackberryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Ik val echt buiten de boot met mn LG...
Neuh dat kan nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook met mn blackberry
mijn LG suckt ook gewoon... beeldscherm blijft zwart wanneer ik gebeld wordtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Blijven dromen chickquote:
Yepquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Sowieso iPwnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:02 schreef madmuppet het volgende:
[..]
WTF ... een HTC is rete traag vergeleken bij de Iphone 4 ... w00t !!!!
en sowieso HTC![]()
HTC fanchick ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijven dromen chick
[..]
Yep
[..]
Sowieso iPwn
wil jij bij mn clubje dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook met mn blackberry
Deze man he. Deze man. Hoe naïefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:02 schreef madmuppet het volgende:
[..]
WTF ... een HTC is rete traag vergeleken bij de Iphone 4 ... w00t !!!!
en sowieso HTC![]()
wat krijg ik dan als het me lukt deze dag geen seksistische opmerkingen te plaatsen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijven dromen chick
[..]
Yep
[..]
Sowieso iPwn
Ez leest HTC - Iphone contest... en is meteen scherp aanwezigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze man he. Deze man. Hoe naïef
Mijn nummer ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat krijg ik dan als het me lukt deze dag geen seksistische opmerkingen te plaatsen?
och ... weet je ... smaken verschillen ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ez leest HTC - Iphone contest... en is meteen scherp aanwezig
En dat onder werktijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ez leest HTC - Iphone contest... en is meteen scherp aanwezig
whatsappen ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou weer mee?
Seksistische opmerkingen plaatsen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou weer mee?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Seksistische opmerkingen plaatsen.
nee dat ga ik niet meer doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Seksistische opmerkingen plaatsen.
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
HTC fanchick ...... gebruik een iphone een week ... en je wil niet anders ...
Ik heb niks om weg te gevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat krijg ik dan als het me lukt deze dag geen seksistische opmerkingen te plaatsen?
Zit je zo verlegen om vriendjes?quote:
Multitasken kan jij welquote:
Gaat je toch niet lukkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat ga ik niet meer doen
Ik heb mn handen al vol aan de mensen waar ik nu mee WhatsAppquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |