daar heb ik dus echt geen probleem mee. zag ook dat even flow er niet bij stond? wel live maar niet orgineelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, het is in ieder geval geen Nirvana of 3 deuren beneden
Wat zijn non-stop momenten?quote:Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes
nacht en zo toch?quote:
Bedoelde het meer als grapjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:30 schreef dragems het volgende:
[..]
daar heb ik dus echt geen probleem mee. zag ook dat even flow er niet bij stond? wel live maar niet orgineel
ik moet altijd heel erg oppassen met dat soort dingen. heb altijd me mening klaar en ben moeilijk te negerenquote:
Bazenspul dat jongenquote:
jup zeer lekkerquote:
Zat ze al!quote:
ooh okquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zat ze al!
Ze had vandaag 1 uur (ze wilde er zelfs 2,5 uur van maken) en zondag 1 uur.
quote:
maar geen draakjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was wel toe aan een keertje uitslapen
Je mag OV kicken hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was wel toe aan een keertje uitslapen
Maar Draakje had me moeten overnemen.
hij staat wel aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah 3 minuten toch? Even kijken of Draakje het nog doet
OV is er niet eens meer. Die heeft er een playlist ingezet en is naar school. Geloof dat ie zn pc heeft ingesteld dat ie straks uitgaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah 3 minuten toch? Even kijken of Draakje het nog doet
Ok dan kick ik hem zo, even kijken of Draakje nu wel aan gaat (ik heb hem net zo ingesteld als vannacht)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OV is er niet eens meer. Die heeft er een playlist ingezet en is naar school. Geloof dat ie zn pc heeft ingesteld dat ie straks uitgaat
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik MOET mn dagelijkse dosis RickRoll hebben
dank uquote:
Ghehe raar joch ben je ook hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
Hey leuk nummer deze wil ik wel vaker horen oke gr.
25.000 nummers en nog is het niet genoegquote:
ja sorry hoor maar er mist nog steeds een boelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
25.000 nummers en nog is het niet genoeg
huh heeft die nooit top 40 gehaald of zo?quote:
Geen idee, maar ik heb vaker gehoord dat hij er niet tussen stond, nog voor ik 1 plaat verwijderd had.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef dragems het volgende:
[..]
huh heeft die nooit top 40 gehaald of zo?
Wordt toch steeds omgeroepenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
Waar kan je eigenlijk muziek aanvragen voor draakje?
Nee, niet hoger dan de tipparadequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef dragems het volgende:
[..]
huh heeft die nooit top 40 gehaald of zo?
wel jammer weer dat hij er niet in staat. maarjaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, niet hoger dan de tipparade
hahaha lolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb steeds telefoon dus ik schuif mijn verzoekje steeds door
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb steeds telefoon dus ik schuif mijn verzoekje steeds door
Groot gelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef dragems het volgende:
waarom word grag parys telkens achteruit gezet?
ik vind het niet de beste van hun misschien top 10quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die plaat is nog best te pruimen ook
Lieverd het ging erom dat er ook eens ANDERE platen van Nirvana enz voorbij zouden komen.quote:
Ik heb niets tegen de band Nirvana, ik heb iets tegen de hoeveelheid Smells like teen spirit per dag, overall gezien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:18 schreef dragems het volgende:
[..]
ik vind het niet de beste van hun misschien top 10
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd het ging erom dat er ook eens ANDERE platen van Nirvana enz voorbij zouden komen.
Deze kon ik nooit aanvragen want dan had iemand al om smells like gevraagd
ik blijf het hun beste vinden. maar ik dacht dat ik er over op zou houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen de band Nirvana, ik heb iets tegen de hoeveelheid Smells like teen spirit per dag, overall gezien.
wat wat wat gebeurt?quote:
hahaha lolquote:
djkoelkast
Bericht:
En ik moet mijn dagelijkse portie fuck hebben.
lol wie belt er de hele tijd dan?quote:
Dat wilde ik ook postenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)foto_wint_world.html
Omg
Jodi Bernal en Justin Bieber samengevoegd?quote:Het kiekje is gemaakt door de Zuid-Afrikaanse fotografe Jodi Bieber.
Daarna moet ik echt werken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
Zo nog een Myrajingle, ik heb er nu in totaal 3 in zitten
Hij doet het expresquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:28 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is ook al zo'n kutplaatHoe krijg je het voor elkaar dragems.
nee joh deze is superquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:28 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is ook al zo'n kutplaatHoe krijg je het voor elkaar dragems.
Ik ken deze wel, dus hij is wel vaak gedraaidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet het expres![]()
En je moet niet zeuren je hebt wel je diversiteit
Domme tekst, domme muziek, domme plaat.quote:
vaak gedraaid? die text is super en hij klinkt ook nog lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken deze wel, dus hij is wel vaak gedraaid
[..]
Domme tekst, domme muziek, domme plaat.
ja ik ook maar brand ken ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi hij zei sleuf, ik verstond gleuf
Op de radio enzo, anders zou ik hem dus niet kennen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef dragems het volgende:
[..]
vaak gedraaid? die text is super en hij klinkt ook nog lekker
Hierna (3,5 minuut) komt er nog 1quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:32 schreef Myraela het volgende:
Was mijn jingle al geweest? Ik was mijn jas aandoen.
Red ik niet, ik moet weg. Volgende keer dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hierna (3,5 minuut) komt er nog 1
quote:
Myraela
Bericht:
Omdat. Appel.
misschien dat ik hem 1 of 2 keer gedraaid heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op de radio enzo, anders zou ik hem dus niet kennen.
Liever dit dan die perziken van daarnet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
Dit vind ik echt zo'n zeiknummer hè.
Ja tot ik hem weer te vaak heb gehoord binnen 1 week. Dan ben ik er weer een maand of wat flauw vanquote:
Stel je aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
Dit vind ik echt zo'n zeiknummer hè.
Ezechielk
Bericht:
Voor mijn lieve collega's.
LUISTER LIVE knopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke klapjosti heeft die link uit de OP gehaald om te luisteren
WHquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Die hele OP is verneuktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naja de opdracht was: hij moet korter. En hij is korter.
Ja dat is dus gewoon KUTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
LUISTER LIVE knop
maar er moet wel een link bij naar de tunein
quote:
OP is nog steeds te lang, er staat info in die er niet in hoeft en wat er wel in moet laat ie weg.quote:
Werk de OP bij in de wiki en ik zorg dat hij het volgende topic er in staat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is dus gewoon KUT
[..]
[..]
OP is nog steeds te lang, er staat info in die er niet in hoeft en wat er wel in moet laat ie weg.![]()
Verdomme mis gewoon mn eigen verzoek door zo'n hark
En http://www.onzinradio.nl/tunein link!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Banner en luister live knop. Klaar. Bam. OP.
Oh, en wikilinkje dan.
Ik doe niet aan wiki bijwerkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Werk de OP bij in de wiki en ik zorg dat hij het volgende topic er in staat.
er moet nog een / achter in faalbrowsers.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom kan ik die link niet openen
Heul niet want hij doet het nu gewoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
er moet nog een / achter in faalbrowsers.
Die vroeg ik aan voor een collega. Uiteraard staan we net buiten te roken als hij afgespeeld wordtquote:
djkoelkast
Bericht:
Speciaal voor dragems, een verkapte rockplaat.
Hahah lekker bezigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die vroeg ik aan voor een collega. Uiteraard staan we net buiten te roken als hij afgespeeld wordt
Hij viel gelijk in slaapquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
Mereltjennnn![]()
Hoe was je huwelijksnacht met Amsterdamse maar oh zo verlegen Oceanview
Misschien dat het de volgende keer beter gaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, meteen maar scheiden dus.
Gezondheidquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Opgedroogd zaad onder zijn bed?
wat? m factor - mother? die was wel te doenquote:
Ik vind het storendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
En vanaf nu gaat 'ie wel netjes op het hele uur en niet om 6 over
Nee Watervervequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:07 schreef dragems het volgende:
[..]
wat? m factor - mother? die was wel te doen
Topquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
En vanaf nu gaat 'ie wel netjes op het hele uur en niet om 6 over
Ik niet. Anders hoor ik helemaal geen nieuws meer en het is tijd om even achter de pc weg te gaan.quote:
hai merel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah lekker bezig
[..]
Hij viel gelijk in slaap
Is al gebeurd, in webhawk zijn uitzending.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef dragems het volgende:
[..]
hai merel.hoezo jij met oceanview trouwen
Dat is jouw keuze. Ik zorg wel dat ik op de hoogte blijf van het nieuwsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik niet. Anders hoor ik helemaal geen nieuws meer en het is tijd om even achter de pc weg te gaan.
OV vroeg me ten huwelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef dragems het volgende:
[..]
hai merel.hoezo jij met oceanview trouwen
oooh die vond ik minderquote:
ja dat weet ik toch ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OV vroeg me ten huwelijk
Wat is er mis mee dan?
Hahah ruik ik daar jaloerzie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:10 schreef dragems het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch ook nietmaar toch ben ik boos
Jaloerzie?quote:
klein beetje maarquote:
ja is heel lekkertquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaloerzie?
Is dat nieuw? Kan je dat eten?
Nee, is de kroeg waar ik dinsdag uit ging, stonk een beetje naar rook daarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaloerzie?
Is dat nieuw? Kan je dat eten?
Ohjeej.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, is de kroeg waar ik dinsdag uit ging, stonk een beetje naar rook daar
[..]
Ohjeej.
Jaloerse mannen
Ezechielk
Bericht:
Omdat lekkere nummertjen
Klopt preciesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Jingle: dit verzoekje komt wel van een heel speciale user.
[..]_!
Nouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt precies
Oh, en dank je Mierenjela, ik vind jou ook lief.
Mer0lquote:
Prima, maar te kort zoals altijd. Jij dan?quote:
Heerlijk, ben net een uurtje wakkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Prima, maar te kort zoals altijd. Jij dan?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heerlijk, ben net een uurtje wakker
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef 92Merel het volgende:
Ik weet nu eindelijk hoe dit lied heet
Ik normaal ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]ik ben al sinds een uur of 8 op
quote:
Het was Knetter die het zei hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt precies
Oh, en dank je Mierenjela, ik vind jou ook lief.
Heerlijk ik heb beneden vertraging op de pc bovenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Fietstas!
Ohquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was Knetter die het zei hoor
Tekst komt wel altijd eerder in beeld dan dat je het nummer hoort.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk ik heb beneden vertraging op de pc boven
Of dezelfde artiest/titelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
3 nummers wil ik aanvragen, alle 3 staan òf in de qeue, òf zijn net gespeeld
Ik vind het zeer beledigend dat je dat drents verward met rotterdamsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh
Radio stond zacht, en het leek zo op Mierenjela.
De muziek boven loopt paar seconden voor op de muziek benedenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tekst komt wel altijd eerder in beeld dan dat je het nummer hoort.
Sad but true?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
3 nummers wil ik aanvragen, alle 3 staan òf in de qeue, òf zijn net gespeeld
Dat bedoelde ikquote:
Het enige nummer van dat album dat ik luisterquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Van het album Pop
En U2 omdat ik
Ok.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het zeer beledigend dat je dat drents verward met rotterdams
The Unforgiven.quote:
Ik voel mij zeer beledigd nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems is weer aan het aanvragen zo te zien![]()
Metallica, Pendulum, Greenday
Ik wilde sad but truequote:
Ik zet hem even wat harderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems is weer aan het aanvragen zo te zien![]()
Metallica, Pendulum, Greenday
Ik kon hem niet aanvragenquote:
Metallica en pendulum jaquote:
Sorryquote:
Teunquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
MUAHAHAHA, IK BEN WEDERGEKEERD
Lekker gezwommen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
MUAHAHAHA, IK BEN WEDERGEKEERD
Weet ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Na 45 minuten kun je dezelfde artiest weer aanvragen.
Laat me je dan tevreden stellen met de volgende plaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik
Ik deed alleen maar even aandachtshoeren met mijn beklag
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik
Ik deed alleen maar even aandachtshoeren met mijn beklag
Discozwemmenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Toon ga je morgen daten met popje?
quote:
Ik zit nog op schoolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja.
Wil jij nog wat draaien vanmiddag? 14:30-15:30 bijvoorbeeld?
15:30 is Snuf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Ik zit nog op school
Tot 3 uur, dus ik ben kwart over 3 thuis ongeveer
Dat is leuk!!quote:
djkoelkast
Bericht:
Goede plaat
Ik haat nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haten op discozwemmen___
Ik ga niet mee hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is leuk!!
Ik wil ook weer zwemmen![]()
Ez wanneer gaan we zwemmen?
[..]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
Er wordt allenig kutmuziek aangevraagd
Nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
En nee mash_ dat betekent niet dat ik de platen dan verwijder.
Ziek veelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef mash_ het volgende:
Nog 3500 nummers binnenhalen en daarna ga ik me zelf ook weer is inplannen om te draaien.
quote:
djkoelkast
Bericht:
Even om te proberen, sorry als het niks is.
Ik zie je pm wel tegemoetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef mash_ het volgende:
Nog 3500 nummers binnenhalen en daarna ga ik me zelf ook weer is inplannen om te draaien.
Valt best mee hoor.quote:
Ik doe het al 6 shows met maar 30 gig aan muziekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef mash_ het volgende:
Hoi merelquote:
Neem aan dat hij nu al een hoop nummers heeft en dan nog even 3500 erbij, is best veel lijkt me danquote:
Hooiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoi merel
En ik heb er al 25000 opzittenAllemaal van EggsTC
Had toch nog een harde schijf over.
Dat is wel heel weinigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Neem aan dat hij nu al een hoop nummers heeft en dan nog even 3500 erbij, is best veel lijkt me dan![]()
[..]
Hooi
Ik heb 1800 nummers in totaal
Ik deed tot nu toe al mijn shows met maar 20 gieg. Dus is allemaal niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik doe het al 6 shows met maar 30 gig aan muziek
Hoi, zoveel nummers en niet eens mijn telefoonnummer... tis een schande.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Neem aan dat hij nu al een hoop nummers heeft en dan nog even 3500 erbij, is best veel lijkt me dan![]()
[..]
Hooi
Ik heb er al meer dan 2000 op m'n iPod staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Hooi
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoi, zoveel nummers en niet eens mijn telefoon nummer... tis een schande.
Scherpquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat is je telefoonnummer dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mijn ipod heeft maar 8 gigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb er al meer dan 2000 op m'n iPod staan
Mereltje
Geniaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
analoq - Super Mario Bros. 3 aquacadence OC ReMix
Die 3500 is dan niets waarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jahoor, sloeg echt helemaal nergens opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Was het skype nog leuk gister nacht?Ik kon toen niet meer luisteren.
Ik heb er één van 32 gig overgekochtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat is je telefoonnummer dan?![]()
[..]
Mijn ipod heeft maar 8 gig
Hooi
Ja is wel vaker met die nacht show. Maar ik was benieuwd naar je stemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jahoor, sloeg echt helemaal nergens op
Nicequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb er één van 32 gig overgekocht
Wat een genot, ik had eerst ook 8 gig, maar die was snel vol
Tja... Misschien dat ik nog een keertje ergens te horen benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja is wel vaker met die nacht show. Maar ik was benieuwd naar je stem
Dan ga ik luisteren!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja... Misschien dat ik nog een keertje ergens te horen ben
Ik luister ook niet via tel, ding doet sowieso altijd al moeilijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die echt NOOIT muziek luister op/met mn foon?
Hou ik je aan !quote:
Ik heb mn 4 gig usb voor in de auto niet eens vol staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb er een van 8 gig voor in de auto. Voor de rest alleen maar muziek op mijn PC's
Moet het alleen niet in het weekend zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik luister ook niet via tel, ding doet sowieso altijd al moeilijk![]()
[..]
Hou ik je aan !
Ik luister alleen muziek via m'n telefoon als ik onder de douche staquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die echt NOOIT muziek luister op/met mn foon?
Ach ja, ik zou het sowieso niet weten wanneerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet het alleen niet in het weekend zijn.Want dan luister ik amper.
MBOquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef -Datdus- het volgende:
Zo eindelijk klaar met alle documentatie...(zo haal je in één dag een proeve op het mbo
)
Ga je dan ook meezingen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik luister alleen muziek via m'n telefoon als ik onder de douche sta
Vanaaf niet, want jij moet morgen naar school.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik zou het sowieso niet weten wanneer
Je er door heen fluiten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
MBO
[..]
Ga je dan ook meezingen?
Daar heb ik een badeendradio voorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik luister alleen muziek via m'n telefoon als ik onder de douche sta
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
MBO
[..]
Ga je dan ook meezingen?
kikke.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik een badeendradio voor
Net als nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja
Meestal staat Metallica dan aan
En ik ga vanavond met een vriendin weg, uit enzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vanaaf niet, want jij moet morgen naar school.
Die jingle kwam van de week voor de rick rollquote:
Hij is echt heul stoerquote:
Huppelmuts
Bericht:
Lekkere muziek om een bed bij uit elkaar te slopen
Morgen heb jij helemaal geen stem meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik ga vanavond met een vriendin weg, uit enzo![]()
Maar mijn stem klinkt kut nu, zei gister al dat hij rasperig was, nu is het erger.
Waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Morgen heb jij helemaal geen stem meer
Meest aangevraagd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef mash_ het volgende:
Meest aangevraagd:
1. Rick Astley (12)
Never Gonna Give You Up
2. Dingetje (8)
Kale kano (onzinradio monsterhit)
3. HeadHunterz (6)
Dit is niet mijn winkel
4. Mannenkoor Karrespoor (6)
Lekker op de trekker
5. Dj. Koelkast & Dj. Darcli (5)
De parade met tieten 2011
6. Hellogoodbye (5)
Here (In Your Arms)
7. Filipa Azevedo (4)
Há Dias Assim (Eurovision 2010 - Portugal)
8. Aart Lus & Ed Lip (4)
Ik bin su eil (Dj. Koelkast & Dj. Darcli met een sjekkie en een biertje remix)
9. Bald Terror (3)
Hardcore
10. Nirvana (3)
Lithium
Wel er eigenlijk dit...
Inb4 "daar heb ik wel wat voorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja![]()
Terwijl ik juist morgen sociaal moet gaan doen, omdat meet en zondag ook, omdat verjaardag.
Keelpijn is niet leuk
Waar was die meet nou eigenlijk van? welk forum gedeeltequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja![]()
Terwijl ik juist morgen sociaal moet gaan doen, omdat meet en zondag ook, omdat verjaardag.
Keelpijn is niet leuk
Hhahaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Inb4 "daar heb ik wel wat voor"
GCquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waar was die meet nou eigenlijk van? welk forum gedeelte
En keel pijn is kut ja. Veel keelsnoepjes eten!
Er staan wel meer goede nummers niet inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:48 schreef mash_ het volgende:
three little birds van bob marley staat niet in draakje
er staan 5 nummers van ac/dc in hoor...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er staan wel meer goede nummers niet in
Niet 1 nummer van AC/DC bijvoorbeeld, niks van Iron Maiden en alleen Sweet Home Alabama van Lynyrd Skynyrd
Dit klinkt echt als 'hahaha ik pest dragems'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
Whahaha dragems vond het een kutnummer
Doe ik toch ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als 'hahaha ik pest dragems'
Oh, laatst nog nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
er staan 5 nummers van ac/dc in hoor...
Ik word dat gezeik over nummers die er niet in staan een beetje spuugzat om eerlijk te zijn.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
En toen kwam er een grote papegaai en die zei toen dat we bier moesten drinken dus pakten we cola. Maar cola is niet lekker dus dan maar een zak spekjes en opeens gingen we zwemmen
Staan er echt al lang in, alleen dag 1 niet, daarna wel hoor. De zoekfunctie was niet zo goed, ik denk dat je ze daardoor niet gevonden hebt voorheen. Dat is nu verbeterdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry
Ik doe bijna nooit verzoekjes
Goede ontwikkelingen dan
Dit ja, het is echt supertof !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word dat gezeik over nummers die er niet in staan een beetje spuugzat om eerlijk te zijn.
Er staan gvd 25000 nummers in Draakje en nog constant zeiken.
Wees gvd blij dat Draakje er is!! We hadden nu ook een paar uur stilte kunnen hebben omdat er niemand is die wil draaien [ afbeelding ]
EZ MELDEN!!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Voor het Greenday stukje.
ivm het nieuws, er moet nog wat verschoven worden, anders mis je een hele plaat, ik heb dat nog niet helemaal lekker er in zitten, dus ik schuif een beetje heen en weer af en toe.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef mash_ het volgende:
Hoe kan het dat ik jan wayne later heb aangevraagd, en die nu bijna komt. Terwijl ik daarvoor 3 door down had aangevraagd.
Oh oke.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ivm het nieuws, er moet nog wat verschoven worden, anders mis je een hele plaat, ik heb dat nog niet helemaal lekker er in zitten, dus ik schuif een beetje heen en weer af en toe.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal draakje straks niet zijn eigen wil krijgen en de radio overemen?
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal draakje straks niet zijn eigen wil krijgen en de radio overemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |