daar heb ik dus echt geen probleem mee. zag ook dat even flow er niet bij stond? wel live maar niet orgineelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, het is in ieder geval geen Nirvana of 3 deuren beneden
Wat zijn non-stop momenten?quote:Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes
nacht en zo toch?quote:
Bedoelde het meer als grapjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:30 schreef dragems het volgende:
[..]
daar heb ik dus echt geen probleem mee. zag ook dat even flow er niet bij stond? wel live maar niet orgineel
ik moet altijd heel erg oppassen met dat soort dingen. heb altijd me mening klaar en ben moeilijk te negerenquote:
Bazenspul dat jongenquote:
jup zeer lekkerquote:
Zat ze al!quote:
ooh okquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zat ze al!
Ze had vandaag 1 uur (ze wilde er zelfs 2,5 uur van maken) en zondag 1 uur.
quote:
maar geen draakjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was wel toe aan een keertje uitslapen
Je mag OV kicken hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was wel toe aan een keertje uitslapen
Maar Draakje had me moeten overnemen.
hij staat wel aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah 3 minuten toch? Even kijken of Draakje het nog doet
OV is er niet eens meer. Die heeft er een playlist ingezet en is naar school. Geloof dat ie zn pc heeft ingesteld dat ie straks uitgaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah 3 minuten toch? Even kijken of Draakje het nog doet
Ok dan kick ik hem zo, even kijken of Draakje nu wel aan gaat (ik heb hem net zo ingesteld als vannacht)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OV is er niet eens meer. Die heeft er een playlist ingezet en is naar school. Geloof dat ie zn pc heeft ingesteld dat ie straks uitgaat
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik MOET mn dagelijkse dosis RickRoll hebben
dank uquote:
Ghehe raar joch ben je ook hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
Hey leuk nummer deze wil ik wel vaker horen oke gr.
25.000 nummers en nog is het niet genoegquote:
ja sorry hoor maar er mist nog steeds een boelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
25.000 nummers en nog is het niet genoeg
huh heeft die nooit top 40 gehaald of zo?quote:
Geen idee, maar ik heb vaker gehoord dat hij er niet tussen stond, nog voor ik 1 plaat verwijderd had.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef dragems het volgende:
[..]
huh heeft die nooit top 40 gehaald of zo?
Wordt toch steeds omgeroepenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
Waar kan je eigenlijk muziek aanvragen voor draakje?
Nee, niet hoger dan de tipparadequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef dragems het volgende:
[..]
huh heeft die nooit top 40 gehaald of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |