quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:15 schreef OmniRocket het volgende:
De baby, de grootste angst voor de FOK!nerd
Gelukkig ben jij nooit baby geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
Begrijp me niet verkeerd... ik vind kinderen best leuk, als ze maar ouder dan 1,5 ofzo zijn.
Maar baby's.. echt, irritante wezens die stinken en met hun emotieloze gestaar geen enkel teken geven van dat ze blij zijn dat ze geboren zijn.
En al die suffe moeders vinden dan ook nog hun baby het mooiste.
Nieuwsflits: ALLE BABYS ZIJN HONDSLELIJK!!!
Het lijkt wel een ander ras man.
En dan moet je ze vervolgens natuurlijk ook vasthouden van papa en mama en dan beginnen ze gelijk te schijten of te kotsen.
ALS JE DAT ALLEEN KAN BLIJF DAN GEWOON IN DIE FUCKING VADSIGE BUIK VAN JE MOEDER!!!
Zo!
Alle babies lijken op Winston Churchill.quote:
Nee. Ik was gelijk baas. Vanaf dag 1.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef 1969 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij nooit baby geweest.Sukkel.
Jouw doel was het eerste jaar ook schijten, huilen, en voeding krijgen. Als baby ben je dan baas.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Ik was gelijk baas. Vanaf dag 1.
Maar zoals ik al zei, ze mogen van mij dat eerste jaar wel overslaan. Zo onnodig en doelloos
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Ik was gelijk baas. Vanaf dag 1.
Maar zoals ik al zei, ze mogen van mij dat eerste jaar wel overslaan. Zo onnodig en doelloos
quote:
Soort Stewiequote:
Nice!quote:
Nee, geen enigst kind, wel een enig kindquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:06 schreef opastokvis het volgende:
aaach ik zie het al.
allemaal enigst kind?
een baby lacht wel degelijk en je kunt goed zien hoe hij of zij zich voelt.
jullie hebben zeker ook wat tegen kleuters omdat die de hele dag rond rennen en herrie en rotzooi maken?![]()
Ja, en dan vinden ze een andere baby lelijk en die van henzelf is natuurlijk prachtig terwijl ze allebei lijken op gesmolten ET'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik moet zeggen dat ik ook weinig met baby's heb en dat ik me altijd behoorlijk erger als er van die zeikwijven zeggen: 'Zo he, heb je de baby van [insert naam] al gezien, wat een lelijke baby, zeg.' Alsof het verschil in dat stadium zo groot is dat ze meteen lelijk genoemd moeten worden.
of: je weet pas hoe het is als je een kind van jezelf hebt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Iets zit je dwars TS... ik hoop niet dat je je vriendin hebt zwanger geprikt.
Ben zelf ook geen fan van baby's, men zegt dat je er zooooooooooooooooooveel voor terugkrijgt. Volgens mij bedoelen ze dan ook koppijn.
Ik neuk geen baby's wtf jonge kknerd.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik neuk geen baby's wtf jonge kknerd.
Heeft je moeder nooit tegen je gezegd dat je een lelijk kanker jong bent?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
Begrijp me niet verkeerd... ik vind kinderen best leuk, als ze maar ouder dan 1,5 ofzo zijn.
Maar baby's.. echt, irritante wezens die stinken en met hun emotieloze gestaar geen enkel teken geven van dat ze blij zijn dat ze geboren zijn.
En dan moet je ze vervolgens natuurlijk ook vasthouden van papa en mama en dan beginnen ze gelijk te schijten of te kotsen.
ALS JE DAT ALLEEN KAN BLIJF DAN GEWOON IN DIE FUCKING VADSIGE BUIK VAN JE MOEDER!!!
Zo!
Nee, niet in die woorden nee. Jij dacht dat dat zo hoorde?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heeft je moeder nooit tegen je gezegd dat je een lelijk kanker jong bent?
Dat ze er veel voor terugkrijgen zou je niet zeggen als je pa en ma constant met een geergerd hoofd in de winkelstraat hun kind staan te corrigeren... "laat dat, kom hier, nee niet doen, luisteren, nee houd je mond, gedraag je, anders krijg je vanavond geen eten, nee kom hier".quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Iets zit je dwars TS... ik hoop niet dat je je vriendin hebt zwanger geprikt.
Ben zelf ook geen fan van baby's, men zegt dat je er zooooooooooooooooooveel voor terugkrijgt. Volgens mij bedoelen ze dan ook koppijn.
Jij bent gehersenspoeld, je moet iets meer met mannen omgaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, sommige babies zien er best knap uit. En als z/hij dan zo lief lacht ben je wel een hele botte lul wil je niet smelten en vertederd worden.
Gebrokenglas word verplicht om naar babyshowers te gaan door zijn 'vrouwtje'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent gehersenspoeld, je moet iets meer met mannen omgaan.
Dit dus, walgelijke vriendin/vrouw heb jijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebrokenglas word verplicht om naar babyshowers te gaan door zijn 'vrouwtje'
Je zit er sowieso voor 18 jaar aan vast.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
of: je weet pas hoe het is als je een kind van jezelf hebt...
..maar als het dan niet bevalt heb je geen 30 dagen niet leuk, baby terug garantie
Eens waren jullie ook zo.quote:rritante wezens die stinken en met hun emotieloze gestaar...
het lijkt wel een ander ras man....terwijl al die baby's lelijk zijn met hun veel te grote ogen en kale kop.
Zie je TS, niet alle baby's zijn lastig. Ik was ook zo'n lieve makkelijke tevreden baby.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef Lysdexie het volgende:
Baby's![]()
![]()
Waren alle kindjes maar zoals mij vroeger, een rustig jongetje die nooit huilde en altijd doorsliep.
Juist op die leeftijd zijn ze irritant. Wijzend met hun vingertje 'die die die' roepen en strontvervelend doen omdat ze hun eigen willetje hebben ontdekt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
Jij bent nooit klein geweest?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
Zo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |