Wat een kut voorbeeld, zo ziet die van mij er in elk geval niet uit. Maarja dat komt omdat ik ook niet met ingeoliede vingers aan mijn toestel zit. Natuurlijk zie je er wel eens een vinger afdruk op maar dat is echt extreem.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vind jij dit dan mooier?
[ afbeelding ]
Lelijke middeleeuwse/tweakers achterkant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef Dutchguy het volgende:
Motorola Atrix. Geen idee of hij in Europa komt. Android.
[ afbeelding ]
Er staan nog steeds lelijke grote niet te vermijden iconen op o.a. van een vuilnisbak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat een kut voorbeeld, zo ziet die van mij er in elk geval niet uit. Maarja dat komt omdat ik ook niet met ingeoliede vingers aan mijn toestel zit. Natuurlijk zie je er wel eens een vinger afdruk op maar dat is echt extreem.
Dit is in normale staat:
[ afbeelding ]
Groot? Die icoontjes zijn 5 millimeter en nog altijd minder opvallend dan die icoontjes van andere telefoons op de voorkant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Er staan nog steeds lelijke grote niet te vermijden iconen op o.a. van een vuilnisbak.
Ondanks dat er een paar symbooltjes op de achterkant staan is de iPhone4 echt een fantastische smartphone.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Er staan nog steeds lelijke grote niet te vermijden iconen op o.a. van een vuilnisbak.
... van een vuilnisbak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Groot? Die icoontjes zijn 5 millimeter en nog altijd minder opvallend dan die icoontjes van andere telefoons op de voorkant.
Je moet kijken naar het totaalplaatje. Overall is de iPhone veel minimalistischer ontworpen, ondanks een paar kleine icoontjes op de achterkant.
Tuurlijk kan iemand die een duurdere smartphone overweegt daar ook de iPhone in meenemen. Ik verwonder me meer om de retorbroeha er om heen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ondanks dat er een paar symbooltjes op de achterkant staan is de iPhone4 echt een fantastische smartphone.
Ik heb hem nu zelf een maandje en ik wil nooit meer terug. Hij werkt echt supersnel en de applicatie store die er achter hangt is waanzinig.
Dus TS: Mijn advies is om in elk geval de iPhone 4 sterk te overwegen. En niet bij T-Mobile gaan zitten want hun 3G dekking is van de 3 netwerken in NL het minst.
Telfort zit op het KPN netwerk, hanteert voor mobiel internet een fatsoenlijke FUP en heeft de volgende aanbiedingen met de iPhone4: http://shop.telfort.nl/iphone/
Logo'tje daar, icoontje hier, nietzeggende symbolen daar..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat een lekkere vieze foto zeg. Maar ja, dat vind ik mooier.
[ afbeelding ]
Non-issues. Het apparaat werkt als een tierelier. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Logo'tje daar, icoontje hier, nietzeggende symbolen daar..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Non-issues. Het apparaat werkt als een tierelier. Daar gaat het om.
En wtf is retorbroehaDat is niet eens een woord. Gebrachelde knerp!!!1
Nee, het ging erom dat zulke vervuiling op een iPhone nog als minimalistisch wordt gezien, maar minder en vooral minder lelijke vervuiling op een ander toestel opeens niet meer minimalistisch is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Non-issues. Het apparaat werkt als een tierelier. Daar gaat het om.
Als je een beetje helder van geest bent snap je ook wel dat als je naar het totaalplaatje kijkt de iPhone 4 minimalistischer is uitgevoerd dan welke smartphone dan ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, het ging erom dat zulke vervuiling op een iPhone nog als minimalistisch wordt gezien, maar minder en vooral minder lelijke vervuiling op een ander toestel opeens niet meer minimalistisch is.
Een onopvallend 5 bij 5 mm icoontje vind ik minder problematisch dan een spuuglelijk patroon dat de hele plastic achterkant bedekt ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
... van een vuilnisbak.
Wat jij minder problematisch vindt dan een patroontje.![]()
Jaja, juist nu het leuk begint te worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:28 schreef Orbeatle het volgende:
Hou op met dat gezever wat minimalistischer is en wat niet. Lekker boeiend man.
Hahaha, onruststokerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jaja, juist nu het leuk begint te worden.
Nee hoor. Nu is het nog leuk, als je erover doorgaat niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jaja, juist nu het leuk begint te worden.
Minimalisme heeft niks met smaak te maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Hahaha, onruststoker.
Nee serieus, dat is toch niet boeiend man. Smaken verschillen, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |