De verandering is gewoon in dezelfde volgorde als de iPhone en het lijkt er ook weer sterk op. Maarja beter goed gejat dan slecht bedacht! Want eerlijk is eerlijk, hierdoor ziet de Samsung er weer beter uit dan vele van zijn concurrenten. Alleen de achterkant schijnt weer heel nep plastic te zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef T.O.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Design is toch gewoon hetzelfde, alleen buitenste rand is wat dunner
Mooi toestel ja, vooral qua vormgeving dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:06 schreef Oblivion33 het volgende:
ik zou voor de Sony Ericson: Xperia arc (http://www.sonyericsson.c(...)tures_specifications)
gaan. erg mooi toestel, ben vanplan m zelf ook te kopen.
Alle Xperia toestellen zijn strak en minimalistisch.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom kan niemand behalve Apple een écht strak minimalistisch toestel ontwerpen?
Nou, dat toestel hierboven dus echt niet. Als je een beter voorbeeld kan geven, graag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef Yakolev het volgende:
[..]
Alle Xperia toestellen zijn strak en minimalistisch.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nou, dat toestel hierboven dus echt niet. Als je een beter voorbeeld kan geven, graag.
Zeer mooi idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat ik een Sony fan ben, maar dit ziet er toch vrij strak uit.
Het ziet er niet slecht uit, maar er zit zeg maar gewoon te veel "vervuiling" op het toestel. Apple laat bijvoorbeeld zo veel mogelijk kiertjes, knoppen achterwegen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind hem toch errug mooi hoor. Groot scherm en zeer dun:quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het ziet er niet slecht uit, maar er zit zeg maar gewoon te veel "vervuiling" op het toestel. Apple laat bijvoorbeeld zo veel mogelijk kiertjes, knoppen achterwegen.
Toch anders dan deze Sony[ afbeelding ]
Je was me voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:10 schreef Orbeatle het volgende:
[ afbeelding ]
Als je 'm zo ziet vind ik 'm er wel echt mooi uitzien!
quote:
Ik ook, vooral omdat ze de X10 besloten niet meer te upgraden. Dat was een echte downer, maar het schijnt dat dat aan de schil lag en dat ze latere toestellen wel blijven updaten. Toch eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:19 schreef Orbeatle het volgende:
[..]. Ik vind dit wel echt een heel gaaf toestel, al heb ik wel een soort onverklaarbare aversie tegen Sony Xperia telefoons...
Het is bij lange na niet zo minimalistisch als de iPhone 4. Tekstje hier, lijntje daar, boogje hier, knopje daar, etc.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had over strak, niet over minimalistisch.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het is bij lange na niet zo minimalistisch als de iPhone 4. Tekstje hier, lijntje daar, boogje hier, knopje daar, etc.
Ik snap niet waarom dat er allemaal op moet.
Maar je reageerde op mij, en ik had het over strak én minimalistisch.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik had over "strak", niet over minimalistisch.
Patroontje hier, logo'tje daar, icoontje hier, ..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef Dutchguy het volgende:
Dell heeft trouwens ook mooie phones aangekondigd, maar geen idee wanneer die uitkomen. Laatste dat ik er over las is alweer een tijd geleden.
Dell Thunder (Android):
[ afbeelding ]
Dell Flash (Android):
[ afbeelding ]
Dell Smoke (Android):
[ afbeelding ]
Dell Lightning (WP7):
[ afbeelding ]
't Is bij jou ook nooit goed als er geen appeltje op staat he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Patroontje hier, logo'tje daar, icoontje hier, ..
Precies. Strak én minimalistisch.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar je reageerde op mij, en ik had het over strak én minimalistisch.
Daarom vraag ik dus net, waarom is Apple de enige die het écht strak en minimalistisch kan maken? Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of denken die ontwerpers steeds, "nou het is toch wel kaal zo, laten we er nog wat knopjes en lijntjes op maken, of laten we het toestel hier even wat meer bol maken"?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
't Is bij jou ook nooit goed als er geen appeltje op staat he.
Vind jij dit dan mooier?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Daarom vraag ik dus net, waarom is Apple de enige die het écht strak en minimalistisch kan maken? Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of denken die ontwerpers steeds, "nou het is toch wel kaal zo, laten we er nog wat knopjes en lijntjes op maken, of laten we het toestel hier even wat meer bol maken"?
Wat een lekkere vieze foto zeg. Maar ja, dat vind ik mooier.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vind jij dit dan mooier?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |