Precies het gaat om het totaal pakket, dus camera, OS etcetera. En daarbij, ik heb wat foto's opgezocht en ik vind toch wel degelijk dat de iPhone 4 ook hierin excelleert.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hmm, de N8 heb ik nog niet kunnen testen om heel eerlijk te zijn. Ik heb even wat reviews bekeken, het verschil is niet zo heel groot. Overdag lijkt de iPhone beter, 's nachts de N8. Hoe dan ook, de N8 en iPhone 4 liggen qua camera vrij dicht bij elkaar (de N8 ws. iets beter) terwijl het verschil tussen een SGS/DHD met de iPhone 4 veel groter is. Daarnaast is Symbian geen echte concurrent voor iOS of Android... De iPhone 4 heeft het beste van meerdere werelden, in dit geval zowel de beste software (naar mijn mening en velen met mij) en de camera.
Daarnaast is er naar mijn mening wel een groot verschil met de meeste Android-telefoons.
Wel! Ik had eerst een iPhone en nu dus een HTC Hero, omdat ik Android toffer vind dan iOS omdat ik een sucker ben voor widgets.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik werk bij een telefoonwinkel. Er zijn heel soms klanten die hun HTC of Samsung terugbrengen een iPhone willen, andersom gebeurt dit echt nooit, om maat iets te noemen.
Geen idee, om mensen te manipuleren?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef Yakolev het volgende:
Waarom zijn de N8 foto's lichtelijk ingezoomed?
Omdat de N8 8 MP heeft en de iPhone 4 5 MP. Een 100% crop is dan iets meer 'ingezoomed'.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef Yakolev het volgende:
Waarom zijn de N8 foto's lichtelijk ingezoomed?
Er is nog niets bekend over de iPhone 5. Ik denk niet dat er ooit widgets zullen komen voor de iPhone.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Wel! Ik had eerst een iPhone en nu dus een HTC Hero, omdat ik Android toffer vind dan iOS omdat ik een sucker ben voor widgets.
Maar, en correct me if I'm wrong, op de iPhone 5 kun je ook widgets installeren? Dan is de iPhone ook wel weer iets om naar te kijken als nieuwe phone...
Virussen zijn eigenlijk niet te installeren bij iOS, bij Android lijkt me dat ook zeer stug... Windows Phone 7 is (helaas) nog erg gelimiteerd. Het ziet er gelikt uit en het werkt ook gelikt, qua functionaliteit lijkt het echter meer op iOS 2 dan op Android 2.4 of iOS 4. Geen multitasking, weinig API's, (nog) geen copy/paste, etc.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef redhead666 het volgende:
Gewoon voor WP7 gaan, iOS en Android wordt zoveel gebruikt, komen straks virussen op enzo. Dan maar beter een systeem wat niemand gebruikt: Windows Phone 7!
Met andere woorden, als je geen virussen wil, moet je het systeem van Microsoft kiezen. Logisch.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef redhead666 het volgende:
Gewoon voor WP7 gaan, iOS en Android wordt zoveel gebruikt, komen straks virussen op enzo. Dan maar beter een systeem wat niemand gebruikt: Windows Phone 7!
Een telefoon is hardware + software. Dat laatste is eigenlijk het belangrijkste.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef bossb het volgende:
Gisteren is de Samsung Galaxy S II aangekondigd, ook geen kattepis aan specs
Na de iPhone 3G look-a-like komt er een nieuwe? Laat mij eens raden, deze gaat eruit zien als een iPhone 4 maar dan van cheap ass plastic?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef bossb het volgende:
Gisteren is de Samsung Galaxy S II aangekondigd, ook geen kattepis aan specs
Wat boeit het uiterlijk nou weerquote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Na de iPhone 3G look-a-like komt er een nieuwe? Laat mij eens raden, deze gaat eruit zien als een iPhone 4 maar dan van cheap ass plastic?
Uiterlijk is wel degelijk belangrijk, zou ook geen Galaxy S willen hebben mede door de uiterlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat boeit het uiterlijk nou weerHet gaat toch of dat ding gewoon goed werkt. Jij bent echt zo'n typische iphone gebruiker. Die niet wil toegeven dat er genoeg andere ( en goedkopere!) smartphones zijn die goed werken. Omdat Apple een Iphone maakt is alles wat daar maar een beetje op lijkt . gefaked ?
Sinds wanneer heeft Apple iOS dan vrijgegeven?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef JeMoeder het volgende:
Je kan zowel een iPhone 4(/5) als een nieuwe Android met dualcore straks gewoon gaan rooten. Dan kan je ook de software kiezen die je zelf graag wilt. Dan ben je dus niet meer 'software-afhankelijk' en kan je puur het toestel op prestaties en design kiezen.
Misschien met een hack, net zoals een iPhone die al Android kan draaien. Maar dat is onofficieel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef Yakolev het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Apple iOS dan vrijgegeven?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Na de iPhone 3G look-a-like komt er een nieuwe? Laat mij eens raden, deze gaat eruit zien als een iPhone 4 maar dan van cheap ass plastic?
Dat meen je niet, dit wist ik serieus niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog echt zo ook
Toch jammer inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog echt zo ook
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog echt zo ook
Mooi dingetje.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog echt zo ook
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog echt zo ook
Probeer eens te neuken i.p.v. van dat uitgekauwde gejank over Apple sus en soquote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog echt zo ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |