Meestal hoor/hoorde je toch de ringtone van de CTU telefoons in 24quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
Iemand op kantoor heeft het deuntje van 24 als ringtone
/ignorequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik heb nu al medelijden met je peu
Ja nu kan dat nogquote:
Of niet danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is wel een ongelooflijk bijdragende sluitpost die je daar had Samzz
Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Meestal hoor/hoorde je toch de ringtone van de CTU telefoons in 24
Ah, jij hebt een kuthumeur en Peu komt op bezoek vanavondquote:
Nee zometeenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, jij hebt een kuthumeur en Peu komt op bezoek vanavond
Als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, jij hebt een kuthumeur en Peu komt op bezoek vanavond
zometeen al? dus voor mij heeft het geen zin om zo nog even jouw kant op te gaan en je een beurt te geven?quote:
In jouw naam?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zometeen al? dus voor mij heeft het geen zin om zo nog even jouw kant op te gaan en je een beurt te geven?
Nou Peu, doe je best dan maar
quote:
Ja eh, als ik op jou moet wachten..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zometeen al? dus voor mij heeft het geen zin om zo nog even jouw kant op te gaan en je een beurt te geven?
Nou Peu, doe je best dan maar
*insert nog meer vodka*quote:
ik heb geen ideequote:
Wat weet jij van zijn bedprestaties?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh hell no! Ik wil qua bed prestaties niet met Peu vergeleken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |