Ja, je hebt geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, 80 procent van mijn vriendengroep gaat al 10 jaar achter elkaar, ik heb geen enkel idee van LL.
Als ik haar zie denk ik "Gatver, jij neukt Bram Moskovich. En dan moet ik dat snel wegdrukken, voordat ik een MI krijg van een batsende Bram.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar moet ik dus altijd aan denken als ik haar zie he![]()
vind haar sindsdien echt n veel toffer mens
Het levert haar vast de Aston Martin op die Bram tegen de trekker 'beukte'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik "Gatver, jij neukt Bram Moskovich. En dan moet ik dat snel wegdrukken, voordat ik een MI krijg van een batsende Bram.
Ik denk dat ik heel goed een idee heb van wat voor feestjes wat voor mij zijn en welke niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]
ow een live verslag van een insemineer sessie.
Dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik "Gatver, jij neukt Bram Moskovich. En dan moet ik dat snel wegdrukken, voordat ik een MI krijg van een batsende Bram.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoorde jij hem ook AU zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het levert haar vast de Aston Martin op die Bram tegen de trekker 'beukte'
Als je dat gemist hebt, dan heb je wel onder een steen geleefd hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
batst zij met bram ja?
ll heeft ook n prima campingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus
En LL. Dit jaar.. Kweenie.. Denk niet dat het gaat gebeuren met de kleineGeloof ook dat ik dan op de camping ben
Mensen die een baby/klein kind meenemen naar een festival.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ll heeft ook n prima camping
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je dat gemist hebt, dan heb je wel onder een steen geleefd hoor.
nee, je zei dat het niet leuk is omdat er semihippe mensen naartoe gaan en het niet leuk meer is omdat iedereen al gaat, dus dan zal het wel niet leuk zijn. dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel goed een idee heb van wat voor feestjes wat voor mij zijn en welke niet hoor.
LL is mij al veel te groot en massaal.
Ik heb dan eigenlijk alleen maar mental images hoe dat dikke lijf van Bram inbeukt op die billetjes van haar...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het levert haar vast de Aston Martin op die Bram tegen de trekker 'beukte'
Zit je nooit in de wachtkamer van de tandarts ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]oh dat zal best, andermans seksleven interesseert me doorgaans niet zo
MWah, het is nogal groot in het nieuws geweest omdat zij daardoor een bepaalde baan niet kreeg als presentator van Nieuwsuur.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]oh dat zal best, andermans seksleven interesseert me doorgaans niet zo
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik heb dan eigenlijk alleen maar mental images hoe dat dikke lijf van Bram inbeukt op die billetjes van haar...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik heb dan eigenlijk alleen maar mental images hoe dat dikke lijf van Bram inbeukt op die billetjes van haar...
Oke, laat ik het anders formuleren:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, je zei dat het niet leuk is omdat er semihippe mensen naartoe gaan en het niet leuk meer is omdat iedereen al gaat, dus dan zal het wel niet leuk zijn. dat is iets heel anders.
Nouquote:
Alsof ik me dan kan laten gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen die een baby/klein kind meenemen naar een festival.![]()
Dat is al beterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders formuleren:
Dat volk wat naar LL gaat is niet de crowd waar ik graag feestjes mee vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |