Ik ook nietquote:
Jij kunt wel wat hebben toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar hoe komt het dat je een kuthumeur hebt? *knuffel geeft*
Ah...quote:
jawel, maar ik moet me concentrerenquote:
Waarop?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet me concentreren
ik kom langsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar hoe komt het dat je een kuthumeur hebt? *knuffel geeft*
Dat zijn toch algemeen bekende feiten?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat weet jij van zijn bedprestaties?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet me concentreren
Niet in mijn wereldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zijn toch algemeen bekende feiten?!![]()
Die heb ik onder bedwangquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Hou die hormonen eens ff onder bedwang, woman
Mijn cvquote:
Dat hele album is relaxed. En de rest ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ik heb omen van de prodigy als ringtone... Als het stil is en dat ding gaat ineens af schrik ik me soms echt de pleurismaar het is verder wel n lekker nummer
quote:
Misschien houdt hij wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Peu zit in de friendzone toch, daar waar geen weg uit terug is
Da's kut, maar wel positiefquote:
gewoon je kleren uittrekken, opgelostquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik had de beste seks met mijn vriendenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou het 'm niet aanraden, met dit humeurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien houdt hij wel van een uitdaging
Arme Peu.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |