ja zeker, gelukkig heb ik dat gesprek voor dat examequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmm, contractverlenging is wel belangrijk he
Jammerquote:
Nee, mama kon niet vandaag, dus sla ik ook een keertje overquote:
Dus gezellig hier vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Nee, mama kon niet vandaag, dus sla ik ook een keertje over
De hele dag waarschijnlijk jaquote:
Jij gaat hem gewoon dwingen zn shirt uit te doen zodat je kan geilen op zn minibierbuikjequote:
quote:[..]
Nee, mama kon niet vandaag, dus sla ik ook een keertje over
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat hem gewoon dwingen zn shirt uit te doen zodat je kan geilen op zn minibierbuikje
Mini bierbuikjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat hem gewoon dwingen zn shirt uit te doen zodat je kan geilen op zn minibierbuikje
[..]
Waren jouw woorden schatquote:
Mijn contract loopt tot 1 dec 2012 maar ik wil nu een nieuwe telefoon!quote:
Goed dat ik net een abbo bij Ben heb afsloten dan...quote:
Of gewoon een simlock vrije foon kopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn contract loopt tot 1 dec 2012 maar ik wil nu een nieuwe telefoon!Dan neem ik er maar een abonnement bij...
wat voor telefoon wil je dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn contract loopt tot 1 dec 2012 maar ik wil nu een nieuwe telefoon!Dan neem ik er maar een abonnement bij...
Daar heb ik geen geld voor vandaag dat ik het via abonnement ga doen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of gewoon een simlock vrije foon kopen
Samsung Galaxy S i9000quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat voor telefoon wil je dan?
Geen idee hoe dat werktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef tripack het volgende:
kan je dan niet tussentijds afsluiten??
Dat kost je alleen maar meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geld voor vandaag dat ik het via abonnement ga doen...
[..]
Samsung Galaxy S i9000
naar een telefoonwinkel en zeggen dat je je abonnement wilt opzeggenquote:
Uiteindelijk ja, nou en, niet in 1 keer!quote:
iets van brief schrijven ofzoquote:
Kan dat zomaar, ik heb hem 2maanden geleden laten verlengen voor 2 jaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naar een telefoonwinkel en zeggen dat je je abonnement wilt opzeggen
okay... zelf weten...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja, nou en, niet in 1 keer!
Abbo's nooit zomaar verlengen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan dat zomaar, ik heb hem 2maanden geleden laten verlengen voor 2 jaar
Maar ik kreeg een nieuwe telefoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
okay... zelf weten...
[..]
Abbo's nooit zomaar verlengen...
ow klotequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan dat zomaar, ik heb hem 2maanden geleden laten verlengen voor 2 jaar
Ja beetje dom van me..quote:
welke heb je nu dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik kreeg een nieuwe telefoonHeb alleen de totaal verkeerd gekozen
Ah... dat is niet handig...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik kreeg een nieuwe telefoonHeb alleen de totaal verkeerd gekozen
Beterrr!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... dat is niet handig...Over een weekje wordt mn nummer overgezet dus kan ik mn nieuwe foon eindelijk gaan gebruiken
Nogal jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aaawh prehistorisch model
Ik wil ook Whatsappquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef Michhas het volgende:
CC je had helemaal niet terug geWhats appt
quote:
ik wist niet dat dat jouw nummer wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef Michhas het volgende:
CC je had helemaal niet terug geWhats appt
schijt hebben en je abonnement opzeggen en een internet abo nemen voor die galaxyquote:
Me & Romeo zijn nooit vrienden geweest,,.quote:
Ja maar dan nog zit ik 2 jaar vast dat dat ene contract..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
schijt hebben en je abonnement opzeggen en een internet abo nemen voor die galaxy
als je die opzegt toch nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zit ik 2 jaar vast dat dat ene contract..
En ik mocht die van jou overnemen maar dat duurt me te langquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
In juni mag ik alweer voor een nieuwe telefoon
Meestal kan je het niet opzeggen of moet je sowieso de abokosten nog betalen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je die opzegt toch niet
Het duurt NBT te lang dus mag Huppelkind dan jouw foonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
In juni mag ik alweer voor een nieuwe telefoon
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:46 schreef NBT het volgende:
[..]
En ik mocht die van jou overnemen maar dat duurt me te lang
Huppelkind met een toffere telefoon dan zijn moederquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het duurt NBT te lang dus mag Huppelkind dan jouw foon
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppelkind met een toffere telefoon dan zijn moeder
vreemd, je hoort een abonnement gewoon op te kunnen zeggen als je m zat wordt, of je neemt een abo erbij en doet niks met die andere dan betaal je daar ook niks voor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal kan je het niet opzeggen of moet je sowieso de abokosten nog betalen.
Je betaalt sowieso abokostenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vreemd, je hoort een abonnement gewoon op te kunnen zeggen als je m zat wordt, of je neemt een abo erbij en doet niks met die andere dan betaal je daar ook niks voor.
Waarom niet he...... Weetje, ik neem gewoon een 2de abonnement erbij..quote:
Ja dat wel, gelukkig is die maar 10 euro als ik er niet mee bel... dus ik denk dat ik het gewoon doe... hihihi .... krijg dan wel een ander nummer...quote:
Dan ben je net zo hip als ik, dagelijks 2 werkende telefoons in je zak hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom niet he...... Weetje, ik neem gewoon een 2de abonnement erbij..
Coooll.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben je net zo hip als ik, dagelijks 2 werkende telefoons in je zak hebben
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben je net zo hip als ik, dagelijks 2 werkende telefoons in je zak hebben
Ja dat wel maar toch je blijft betalenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow, maar wel minder als je het niet gebruikt toch?
dan wil ik die wel hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat wel, gelukkig is die maar 10 euro als ik er niet mee bel... dus ik denk dat ik het gewoon doe... hihihi .... krijg dan wel een ander nummer...
Jaaa dat is goed...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
NBT dan wil ik ook whatsappen met je hoor
dat is wel kut, maar het is NBT dr keusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel maar toch je blijft betalen
Ik ga die simkaart in mijn andere HTC doen denk ikquote:
Ik zeg doen. Goede batterij zit daar nog in dus dan ben je vaak onbereikbaar voor je werkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga die simkaart in mijn andere HTC doen denk ik
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef NBT het volgende:
ik durf niet op plaats bestelling te klikken
Ik had alles ingevuld, nu op kruisje gedrukt, ik ga mijn broertje gewoon mijn oude telefoon terugvragenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
NBT dan wil ik ook whatsappen met je hoor
gewoon doen, als je graag wilt what'sappen moet hetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef NBT het volgende:
ik durf niet op plaats bestelling te klikken
Kan je dan wel whatsappen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik had alles ingevuld, nu op kruisje gedrukt, ik ga mijn broertje gewoon mijn oude telefoon terugvragen
WhatsAppen is leuk hequote:
Ik denk het wel, dat was een samsung omniaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je dan wel whatsappen?
[..]
WhatsAppen is leuk he
jah! whatsapp roxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je dan wel whatsappen?
[..]
WhatsAppen is leuk he
samsung ... en whatsapp...volgens mij gaan die niet samen toch /...?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dat was een samsung omnia
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dat was een samsung omnia
Ik kan niet whatappenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil ook whatsappen met NBT
Niiiiicequote:Android client with group chat support can now be downloaded from http://www.whatsapp.com/android/ website. Market update coming soon.
Oh noes!!quote:
Zeker! Ik kan haast niet wachten...quote:
Nog even volhouden!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker! Ik kan haast niet wachten...
weet ik maar het zou tof zijn als ik met je kon whatsappenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan niet whatappen![]()
Ik ben het beu, ik loop gewoon de tmobile winkel in en zeg, joh, ik wil whatsappen.... hoe doe ik dat met dit klote ding????
Dan zou ik gewoon even sparen... voor 150 euries heb je een goeie smartphonequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef NBT het volgende:
Ik geef het op, ik moet gewoon 2 jaar wachten of even sparen...
Welke had jij ook alweer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon even sparen... voor 150 euries heb je een goeie smartphone
ik laat m wel een keer zien
Henkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef madmuppet het volgende:
Wie wil er met mij whatsappen dan ?
Of Inaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef madmuppet het volgende:
Jos, Annie, en de kinderen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef madmuppet het volgende:
LG Optimus (GT 540) titaniumquote:
ja die wilde ik eerstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef NBT het volgende:
Is dit wat?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)009714377/index.html
Naaktfoto's versturen via WhatsAppquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef madmuppet het volgende:
dan ga ik maar whatsappen tegen mezelf ... das ook leuk ... mezelf plaatjes sturen
ach man, er zijn heus wel mensen die met jou willen whatsappernquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef madmuppet het volgende:
dan ga ik maar whatsappen tegen mezelf ... das ook leuk ... mezelf plaatjes sturen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naaktfoto's versturen via WhatsApp![]()
Echt binnen 1 week nadat ik mn foon had stond mn foon al vol met naaktpics. Male and female
ja...mijn maten ... maar die stuur ik geen ploatiesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach man, er zijn heus wel mensen die met jou willen whatsappern
Als ik whatsapp heb weet jij wel wat voor foto's ik ontvangen wilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naaktfoto's versturen via WhatsApp![]()
Echt binnen 1 week nadat ik mn foon had stond mn foon al vol met naaktpics. Male and female
Oh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef madmuppet het volgende:
[..]ik had het niet over naaktfotos hoor ...
wat is je nummer![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Als ik whatsapp heb weet jij wel wat voor foto's ik ontvangen wil
Die heb ik nog niet, jij ziet hem eerder dus kan je zelf foto's makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Als ik whatsapp heb weet jij wel wat voor foto's ik ontvangen wil
je vrouwtje dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ja...mijn maten ... maar die stuur ik geen ploaties
* madmuppet jaloers ....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.
Ik wel![]()
Oh en blijkbaar is het normaal voor mij en Ez om te sturen wat we eten, wat we drinken en dat we roken![]()
13
die heeft een samsung wave... daar kan geen whatsapp op ... of bedoel je mijn andere vrouwtje ?quote:
What's in it for me?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef madmuppet het volgende:
[..]
* madmuppet jaloers ....
en nu je 06 nummer in mijn PM ...![]()
heb jij 2 vrouwtjes? What the hellquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef madmuppet het volgende:
[..]
die heeft een samsung wave... daar kan geen whatsapp op ... of bedoel je mijn andere vrouwtje ?
oow...ik heb net gerooktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef NBT het volgende:
ik ga maar even wat eten pakken... van niet roken krijg je honger
ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef NBT het volgende:
Is dit wat?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)009714377/index.html
hij vraagt nog niets. ..quote:
En op wat voor manier is het hebben van jouw nummer van toegevoegde waarde voor mijn leven?quote:
eeuhhhmm....sssshhhhttttquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb jij 2 vrouwtjes? What the hell
geen idee...probeer het uit ....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op wat voor manier is het hebben van jouw nummer van toegevoegde waarde voor mijn leven?
Daar is ze goed in, dat je het weetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, jij ziet hem eerder dus kan je zelf foto's maken
hihi....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar is ze goed in, dat je het weet
Ik denk dat dat hem word....quote:
just didquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik vroeg jou wat en je gaf geen antwoord
quote:
quote:
Hoe is het?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef NBT het volgende:
Michhaswat ben je weer lekker, wat is je vraag
Gaat wel...quote:
Dus even sparenquote:
Jij kent Ez zn foto ontwijk skillz nog niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar is ze goed in, dat je het weet
Ja, heb toch 2 maanden shopverbodquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, heb toch 2 maanden shopverboddus gaat wel lukken..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee laatmaar, je maakte toch een grapje
waar heb je zin in dan?quote:
Maakt me niks uit als het maar eten is, hahahaquote:
ja... inderdaad ... heel vreemd ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders zou het vreemd zijn
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Maakt me niks uit als het maar eten is, hahahamisschien moet ik maar weer gaan roken anders word ik vet dik enzo
whatsapp...kun je een heleboel liefde kwijtquote:
ga nou niet zo doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ja... inderdaad ... heel vreemd ...
want ? ... hoezo ?quote:
tell me ... ik heb geen idee ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet heel goed waar ik over praat
quote:
quote:
Ja maar die heb je nog niet op het stationquote:
neem je ze mee van huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja maar die heb je nog niet op het station
Weet ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik bijt niet, ofja misschien wel, maar dat is dan per ongeluk
zolang je niet doorbijtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
autch...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje op mij passen hoor..quote:
ik dacht dat ik het kind was in het gezelschap?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje op mij passen hoor..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het kind was in het gezelschap?maar ik let graag op je hoor
Q is toch de jongste...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het kind was in het gezelschap?maar ik let graag op je hoor
ik moet om je lachen ... je noemt jezelf een kind ... dat klopt niet helemaal ...quote:
hoezo niet? Ik ben toch ook nog een kind?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik moet om je lachen ... je noemt jezelf een kind ... dat klopt niet helemaal ...
kwa leeftijd inderdaad ... voor de rest ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo niet? Ik ben toch ook nog een kind?
voor de rest? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:52 schreef madmuppet het volgende:
[..]
kwa leeftijd inderdaad ... voor de rest ...![]()
ik ben trouwens ook nog steeds een kind ...
blozende meisjes zijn liefquote:
altijd op vrijdag?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef Michhas het volgende:
Het is weer vrijdag.
En Michhas is weer botergeil
Je gedrag hier of ergens andersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als het trouwens negatief is kan ik het wel veranderen hoor
ga je goed het weekend inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef Michhas het volgende:
Het is weer vrijdag.
hier natuurlijk, jawel wel nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:58 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Je gedrag hier of ergens andersnee hoor niet nodig
Dat is een dagelijks terugkerend probleem bij mij... 24/7quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef Michhas het volgende:
Het is weer vrijdag.
Neeeeeeee niet doen !!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hier natuurlijk, jawel wel nodig
waarom niet? Als mensen me irritant vinden wil ik rekening met ze houden. Ja 3 uur NBTquote:
Ja want ik weet stairway niet te vinden hoor...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
3 uur en waar? Ik hoorde gister @ cs?
Ooh maar dat weet ik welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja want ik weet stairway niet te vinden hoor...
een gekke plek.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ooh maar dat weet ik welWaar op CS?
Neuhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef NBT het volgende:
[..]
een gekke plek.....weet iemand er 1?
Daar hebben ze lekkere chocolade croissantjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
NeuhWat ik met mn ex altijd deed was voor de AH To Go
Ik weet er wel eenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef NBT het volgende:
[..]
een gekke plek.....weet iemand er 1?
(zucht) Onder het blauwe bord dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar hebben ze lekkere chocolade croissantjes
Daar staat iedereeen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
(zucht) Onder het blauwe bord dan?
Spoor 14b.. das toch helemaal achterin naast de BK?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar staat iedereeen...Zullen wij bij de trap bij spoor 14b bovenin ofzo?
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Spoor 14b.. das toch helemaal achterin naast de BK?
Buikje!quote:
Tettenquote:
Ohwja, dan weten we niet wie bij welke meet hoortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Niet slim. Das zaterdags the gatheringplace van de Emo meet
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohwja, dan weten we niet wie bij welke meet hoort
Mja doe maar dan, dan haal ik meteen een Croissantjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
nogmaals voor de AH2Go dan maar?
Choco croisantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja doe maar dan, dan haal ik meteen een Croissantje
NIET DOEN!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja doe maar dan, dan haal ik meteen een Croissantje
Ez heeft weekendje amsterdam en hups is armquote:
OHWWWW WhAT... dan maar niet neeequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET DOEN!!!
Weet je hoe erg de muizenplaag bij die AH to go is?
[..]
Ez heeft weekendje amsterdam en hups is arm
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:17 schreef madmuppet het volgende:
zooo ... net iemand blji gemaakt met een whatsapp plaatje
m aar gaan we er wel gewoon voorstaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:17 schreef NBT het volgende:
[..]
OHWWWW WhAT... dan maar niet neee
Ohwja, balennnnn...
TuurlijK!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
m aar gaan we er wel gewoon voorstaan?
De buurman van Fred!quote:
de foto van mijn kat ...quote:
wat zei ik nouquote:
dude ... dat beest is zoooooo lief ...quote:
* MaleDuck stopt vingers in zn oren...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dude ... dat beest is zoooooo lief ...
Ah... daar is de T in NBT van... Thijsquote:
Nick Bert Thijs.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... daar is de T in NBT van... Thijs
je kan beter de handen voor je ogen doen ... je hoort me toch niet .. je leest hetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck stopt vingers in zn oren...
LALALALALALALALALA...
En dan tegen mij zeggen dat het geen betekenis heeftquote:
En nu gaan we Huppelkind zn bed uit elkaar halenquote:
Mobyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat het geen betekenis heeft![]()
![]()
Moby op de radio!
aaaaahhh lief....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu gaan we Huppelkind zn bed uit elkaar halen
gaat hij nu al uit huis?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu gaan we Huppelkind zn bed uit elkaar halen
je vergeet iets ...quote:
Dat is BBT en geen NBT...quote:
NBT (eet een) Kleine Kapsalonquote:
mijn navel is lelijk!quote:
tja... je eigen navel bekijken is ook het lastigst... maar die van een ander bekijken is makkelijkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef NBT het volgende:
[..]
mijn navel is lelijk!je ziet hem nauwelijks door dat vet johhhhh
dan tillen we je vet toch opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef NBT het volgende:
[..]
mijn navel is lelijk!je ziet hem nauwelijks door dat vet johhhhh
heb jij merels buik gezienquote:
Nee ik ga verhuizen en neem hem mee.quote:
tja... jij bent ook puber geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga verhuizen en neem hem mee.
Al voel ik er veel voor om het etterbakkie naar Purmerend te brengen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan tillen we je vet toch op
Die had ze gepost!quote:
Mijn zoon pubert niet hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... jij bent ook puber geweest
quote:
waar?quote:
tja... daar kan ik niks aan doen, ik eet straks een broodje kebabquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef madmuppet het volgende:
[..]hahaha!!!
nu heb ik dus zin in een kapsalon
Ik denk dat ik wel weet wat jij vanavonjd gaat etenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef madmuppet het volgende:
[..]hahaha!!!
nu heb ik dus zin in een kapsalon
navel ... laas zien NBT ...quote:
patat ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat jij vanavonjd gaat eten
hoe noem jij het dan?quote:
* madmuppet biedt een hapje van de Mac aan ...quote:
ik niet... heb net een boterham ham/kaas opquote:
Veel te braaf voor zn leeftijdquote:
tosti ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik niet... heb net een boterham ham/kaas op
ik ga straks denk ik maar ff door de Mcdrive ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef NBT het volgende:
Ik wil wel gezond eten want anders word ik nog dikker
Dan moet je morgen geen croissant kopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef NBT het volgende:
Ik pak wel een banaantje ofzo..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:42 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik ga straks denk ik maar ff door de Mcdrive ...
Ik ben gezondquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef NBT het volgende:
ik een quarter pounder denk ik ... en een cheese burger ...quote:
Appeltje erbij en even door de blender met wat jus d'orange en je hebt een heerlijke smoothie!quote:
bedankt, ik mag maar 1 broodje eten en dan blijf ik honger houdenquote:
waarom mag je er niet meer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt, ik mag maar 1 broodje eten en dan blijf ik honger houden
ah.. zo...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zitten teveel koolhydraten in en teveel is dikmakend ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |