ja zeker, gelukkig heb ik dat gesprek voor dat examequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmm, contractverlenging is wel belangrijk he
Jammerquote:
Nee, mama kon niet vandaag, dus sla ik ook een keertje overquote:
Dus gezellig hier vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Nee, mama kon niet vandaag, dus sla ik ook een keertje over
De hele dag waarschijnlijk jaquote:
Jij gaat hem gewoon dwingen zn shirt uit te doen zodat je kan geilen op zn minibierbuikjequote:
quote:[..]
Nee, mama kon niet vandaag, dus sla ik ook een keertje over
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat hem gewoon dwingen zn shirt uit te doen zodat je kan geilen op zn minibierbuikje
Mini bierbuikjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat hem gewoon dwingen zn shirt uit te doen zodat je kan geilen op zn minibierbuikje
[..]
Waren jouw woorden schatquote:
Mijn contract loopt tot 1 dec 2012 maar ik wil nu een nieuwe telefoon!quote:
Goed dat ik net een abbo bij Ben heb afsloten dan...quote:
Of gewoon een simlock vrije foon kopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn contract loopt tot 1 dec 2012 maar ik wil nu een nieuwe telefoon!Dan neem ik er maar een abonnement bij...
wat voor telefoon wil je dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn contract loopt tot 1 dec 2012 maar ik wil nu een nieuwe telefoon!Dan neem ik er maar een abonnement bij...
Daar heb ik geen geld voor vandaag dat ik het via abonnement ga doen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of gewoon een simlock vrije foon kopen
Samsung Galaxy S i9000quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat voor telefoon wil je dan?
Geen idee hoe dat werktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef tripack het volgende:
kan je dan niet tussentijds afsluiten??
Dat kost je alleen maar meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geld voor vandaag dat ik het via abonnement ga doen...
[..]
Samsung Galaxy S i9000
naar een telefoonwinkel en zeggen dat je je abonnement wilt opzeggenquote:
Uiteindelijk ja, nou en, niet in 1 keer!quote:
iets van brief schrijven ofzoquote:
Kan dat zomaar, ik heb hem 2maanden geleden laten verlengen voor 2 jaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naar een telefoonwinkel en zeggen dat je je abonnement wilt opzeggen
okay... zelf weten...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja, nou en, niet in 1 keer!
Abbo's nooit zomaar verlengen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan dat zomaar, ik heb hem 2maanden geleden laten verlengen voor 2 jaar
Maar ik kreeg een nieuwe telefoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
okay... zelf weten...
[..]
Abbo's nooit zomaar verlengen...
ow klotequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan dat zomaar, ik heb hem 2maanden geleden laten verlengen voor 2 jaar
Ja beetje dom van me..quote:
welke heb je nu dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik kreeg een nieuwe telefoonHeb alleen de totaal verkeerd gekozen
Ah... dat is niet handig...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik kreeg een nieuwe telefoonHeb alleen de totaal verkeerd gekozen
Beterrr!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... dat is niet handig...Over een weekje wordt mn nummer overgezet dus kan ik mn nieuwe foon eindelijk gaan gebruiken
Nogal jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aaawh prehistorisch model
Ik wil ook Whatsappquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef Michhas het volgende:
CC je had helemaal niet terug geWhats appt
quote:
ik wist niet dat dat jouw nummer wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef Michhas het volgende:
CC je had helemaal niet terug geWhats appt
schijt hebben en je abonnement opzeggen en een internet abo nemen voor die galaxyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |