Die vrouw van Koen daar waag ik me niet aan, wat die betreft kan er gewoon niks, eigenlijk. Heel jammer, maar dat is wel waar we mee te maken hebben. Althans die indruk krijg ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
"Vrouwlief..."
"Ja?"
"Hoe zou een boerka jou staan, denk je?"
"WATBLIEFT![]()
![]()
?!?!?! WAT DENK JIJ GODVERDOMME WEL NIET
![]()
![]()
!!!"
Jij was vast boerka's uit aan het zoeken om je voorstel kracht bij te zettenquote:
Alle vrouwen zijn heksen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vrouw van Koen daar waag ik me niet aan, wat die betreft kan er gewoon niks, eigenlijk. Heel jammer, maar dat is wel waar we mee te maken hebben. Althans die indruk krijg ik.
er kan best wel wat, ik moet het alleen strategisch brengenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vrouw van Koen daar waag ik me niet aan, wat die betreft kan er gewoon niks, eigenlijk. Heel jammer, maar dat is wel waar we mee te maken hebben. Althans die indruk krijg ik.
Met lekkere drankjesquote:
Ja, het zou eens tijd wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij was vast boerka's uit aan het zoeken om je voorstel kracht bij te zetten?
ja anderhalf jaar van tevoren vragen of je naar Noordwijk mag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er kan best wel wat, ik moet het alleen strategisch brengen
quote:
He Fles, daar hebben veel andere mensen ook last van hoor, niet alleen de vrouw van Koenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja anderhalf jaar van tevoren vragen of je naar Noordwijk mag.
hahaha dat is dan ook weer lichtelijk overdreven hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja anderhalf jaar van tevoren vragen of je naar Noordwijk mag.
niet met een hier?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had ff niets met hier te maken
privat issues
Wie noem jij een hier?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
privat issues
Mag ik er eentje?quote:
yep, ik ben zelfs niet de enige hier die dit soort zaken voorzichtig moet brengen bij het thuisfrontquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Fles, daar hebben veel andere mensen ook last van hoor, niet alleen de vrouw van KoenEn wat maakt dat uit, het is zijn relatie
maar nou slaan de posts nergens meer opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo gelijk overal de typo maar even verbetert
Ja okee, ik ben ook niet helemaal neutraal daarin natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha dat is dan ook weer lichtelijk overdreven he
Ken kerels zat die iets dergelijks niet eens hoeven te vragen aan hun vrouw, mag bij voorbaat al niet
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
privat issues
Niet overalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo gelijk overal de typo maar even verbeterd
Whehehehehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar nou slaan de posts nergens meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |