quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zei ik nietmaar hoop ik toch wel. Anders ruilt Muck me straks in.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes, ik ga ff douche, weet nog niet of ik vandaag nog terug kom
ik lig echt helemaal dubbelquote:
mijn reaktie:quote:laat je helpen aan je blinde vlekken kneus
quote:Jij hebt daar twee maanden de tijd voor, ik heb het nogal druk op mijn werk
Truste trevquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Ik ga zo maar eens een poging doen om goed te slapen![]()
Trusten Lui en Bis Later![]()
truste Trevquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Welterusten Trevquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
wat is dat toch met 's avonds scherenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben moe en eigenlijk niet eens gezellig nu
En ik moet me scheren
eenschquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme kut mubarak fickschnitzelstraks dikke vette burgeroorlog daar, en niet nodig, en jouw schuld. Sterf dikke
's ochtends heb ik er helemaaaaal geen zin inquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is dat toch met 's avonds scheren
ik heb daar nog nooit van gehoord en vandaag al 3 mannen
dat heb ik ff gemist, ik was me ff aan het scherenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is dat toch met 's avonds scheren
ik heb daar nog nooit van gehoord en vandaag al 3 mannen
en trusten lieverdquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik ff gemist, ik was me ff aan het scheren
Vreemd dat jij als crew PM's openbaar maakt Symp!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lig echt helemaal dubbel
De opening was:
[..]
mijn reaktie:
[..]
+1quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weer een puntje voor mij?
quote:
heb ik op m'n werk ook.. maar dat komt door de trage verbinding/computerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
Gek hoe door die auto updates soms de UI van de een bij de naam van een ander staat
Ik miste net een aantal posts, waaronder een eigen post, maar ik zag wel de reactie daaropquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
Gek hoe door die auto updates soms de UI van de een bij de naam van een ander staat
ik maak geen Pm's openbaar ik vat het alleen samenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd dat jij als crew PM's openbaar maakt Symp!
Ik zal de regels daaromtrent wel niet begrijpen
Ik krijg soms de meest vreemde combinaties. En dan klik ik op quote en zie ik een heel andere naamquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb ik op m'n werk ook.. maar dat komt door de trage verbinding/computer
whaahahaha dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik miste net een aantal posts, waaronder een eigen post, maar ik zag wel de reactie daarop
Dat is heel vaak op mijn slome computerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
Geweldigquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lig echt helemaal dubbel
De opening was:
[..]
mijn reaktie:
[..]
hmm ik vroeg me ook af, dat mag toch eigenlijk niet??quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd dat jij als crew PM's openbaar maakt Symp!
Ik zal de regels daaromtrent wel niet begrijpen
Dat is helemaal vreemdquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik miste net een aantal posts, waaronder een eigen post, maar ik zag wel de reactie daarop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |