Einde discussiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ook niet en met de reizen die ik maak vind ik dat ik een heel goed beeld kan geven van hoe de NS rijdt, in het oosten van het land tenminsteEn ik heb relatief weinig vertragingen.
Het was behoorlijk doorzichtig hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet helemaal correct, maar lief bedoeld.
Vrouw naar mijn hartquote:
Helemaal niet, want ik ging van oost naar noord, naar west naar zuid.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ik wil gewoon altijd het goede in mensen zien
Kut, ik ben echt naief
Dat geeft niet, doorzichtige oneerlijkheid is ook een vorm van eerlijkheidquote:
I know you too wellquote:
Dan was het niet alleen in het oosten en heb je dus gelogenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet, want ik ging van oost naar noord, naar west naar zuid.
Pfff, alweer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw
Hier is het droogEn de zon schijnt
Hier ook, en het regentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfff, alweer?
Hier is het alweer grijs
Idd, stelletje aso's.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pfff, alweer?
Hier is het alweer grijs
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geeft niet, doorzichtige oneerlijkheid is ook een vorm van eerlijkheid.
Vooral het oostenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan was het niet alleen in het oosten en heb je dus gelogen
Ik zat precies in zo'n lijntje toen ik naar m'n werk fietste.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:55 schreef PeuRac het volgende:
in t oosten zijn ook maar een paar lijntjes, zoveel is er niet te kennen
Bahquote:
Heb ikquote:
Same herequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bah
Vanmiddag nog op de fiets. Hopen dat het hier dan niet ook regent
Een vrouw naar Q's hartquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien
[..]
Vooral het oostenVeel Wageningen - Enschede. Maar ik trein dus gewoon het hele land door, heb bijna alle stations van Nederland wel gezien
Budgetmodelletje zeker mevrouwtje?quote:
Nou ja, ik kan altijd nog met de tram gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Same here
Eén keer natregenen vind ik wel genoeg op een dag
Ik had t over treinen, maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat precies in zo'n lijntje toen ik naar m'n werk fietste.
Die Piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer
tering wat is dat een irritante kutjostiquote:
Foto!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n zwarte jurkje aanEn hij staat heel leuk nu hij een stuk korter is
Op kantoor? Is wat lastig kan ik je vertellenquote:
Ik ken 'm alleen van hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tering wat is dat een irritante kutjosti.
Ah, dacht dat je het over de 'lijntjes' op Buienradar hadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t over treinen, maar maakt niet uit
Maar ik ben ten minste wel verder dan jijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Budgetmodelletje zeker mevrouwtje?.
Ik niet, zowel van het forum als IRLquote:
Nee, Q. heeft ze ook allemaal gezien.quote:
Hoezo lastig?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op kantoor? Is wat lastig kan ik je vertellen
[..]
Ik ken 'm alleen van hier
Ik kan altijd met de bus gaan, maar heb een hekel aan op de bus wachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan altijd nog met de tram gaan
Maar liever op de fiets
Verder ten opzichte van wat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik ben ten minste wel verder dan jij
Waarom verbaast het me niet dat hij autist isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, zowel van het forum als IRL.
Autisme, het is een hobby zullen we maar zeggen.
Op de tram wachten is idd ook geen pretje hier op dit tochttrechtertjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan altijd met de bus gaan, maar heb een hekel aan op de bus wachten
Geen fototoestel, geen spiegel en gewoon geen zinquote:
Met je telefoon maken en mailenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op kantoor? Is wat lastig kan ik je vertellen
Je vergeet hierbij even dat de BeBe nog steeds bij HI ligtquote:
Dat laatste is redelijk doorslaggevendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen fototoestel, geen spiegel en gewoon geen zin
Vooral dat laatste natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen fototoestel, geen spiegel en gewoon geen zin
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste is redelijk doorslaggevend.
Ohjaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij even dat de BeBe nog steeds bij HI ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |