How can that now, talk you no english?quote:
Thank Mother (fg) It's Friday.quote:
Jawel, maar ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How can that now, talk you no english?.
Thank Mother?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thank Mother (fg) It's Friday.
En ik maar denken dat jij van de afkortingen die niemand begrijpt bent
ja, de FG ga ik niet uitschrijven natuurlijk, dat is niet respectvol naar diegene die jarig is vandaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb er nog nooit van gehoord
[..]
Thank Mother?Oke, nooit van gehoord.
Ja, ik heb ook stomme afkortingenMaar ik ben aan het leren de betekenis erbij te zetten
Nee dank je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Het is eigenlijk TGIF, Thank God It's Friday, ik maakte er Thank MotherFucking God van.
ZO, opgelost, neuken?.
Ja kijk, TGIF ken ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Het is eigenlijk TGIF, Thank God It's Friday, ik maakte er Thank MotherFucking God van.
ZO, opgelost, neuken?.
Fijn he, het openbaar vervoerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:37 schreef PeuRac het volgende:
Mn respect voor NS personeel is weer eens een paar tandjes omlaag gegaan. Wat een ongelofelijke kutwijven zitten er daar achter de balie
Danhad je het moeten kunnen extrapolerenquote:
Het is vrijdag ochtend, net half tien geweest, ik ben nog niet wakkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Danhad je het moeten kunnen extrapoleren.
Het werd eens tijd.
Ik maak er al jaren heel dankbaar gebruik vanquote:
Ok ok, goed excuusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vrijdag ochtend, net half tien geweest, ik ben nog niet wakker
Het werd tijd?
Sluit maar aan achterin de rijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, goed excuus.
Ja, schiet eens op.
Ik ben die ene persoon die altijd voordringt maar waar niemand iets van zegtquote:
Zelfs ik ben al wakker (met een lichte katerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vrijdag ochtend, net half tien geweest, ik ben nog niet wakker
Het werd tijd?
En heb je ook van die Rails verhalen? Man kijkt Samzz aan met zwoele blik, Samzz kijkt zwoel terug. Beiden durven geen reet te doen, zullen ze elkaar ooit weer terug zien?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak er al jaren heel dankbaar gebruik van
Thank youquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, goed excuus.
Ja, schiet eens op.
Nee. Nee, eigenlijk niet... Nou ja, niet in die categorie. Ik heb wel eens een nummer gekregen van een conducteurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En heb je ook van die Rails verhalen? Man kijkt Samzz aan met zwoele blik, Samzz kijkt zwoel terug. Beiden durven geen reet te doen, zullen ze elkaar ooit weer terug zien?
Ik zeg er nu toch wat van domboquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben die ene persoon die altijd voordringt maar waar niemand iets van zegt.
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thank you
Ja zeg, ik moet nog een hele dag werken he
Ja, dit is idd zo'n moment waarop ik precies snap waarom ik altijd een auto had.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Nee, eigenlijk niet... Nou ja, niet in die categorie. Ik heb wel eens een nummer gekregen van een conducteur
Wil je eens op m'n fluitje blazen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Nee, eigenlijk niet... Nou ja, niet in die categorie. Ik heb wel eens een nummer gekregen van een conducteur
Aah kom op zeg, een ervaring zegt niet genoeg over het volledige persooneel van de NS, die juist in mijn ervaring erg behulpzaam en vriendelijk zijn. Dat jij nu net tangen tegenkomt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dit is idd zo'n moment waarop ik precies snap waarom ik altijd een auto had.
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer.
Ja, true, ik ook, vanavond dan maar.
Ik noemde een conducteur laatst een kaartjesknipper en toen was hij beledigd. Zak hooiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah kom op zeg, een ervaring zegt niet genoeg over het volledige persooneel van de NS, die juist in mijn ervaring erg behulpzaam en vriendelijk zijn. Dat jij nu net tangen tegenkomt...
Ik heb ook mijn goeie eigenschappenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht
Joah
Ik heb genoeg periodes gehad waarin m heel veel met t OV moest, vrijwel niks dan negatieve ervaringenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah kom op zeg, een ervaring zegt niet genoeg over het volledige persooneel van de NS, die juist in mijn ervaring erg behulpzaam en vriendelijk zijn. Dat jij nu net tangen tegenkomt...
quote:
Het was eigenlijk wel raar achteraf, vind ik. Ik was met 'm aan het babbelen, want er was vertraging en zo, ik vroeg me af hoe lang het nog duurde, hij vroeg waar ik heen moest en zodoende kwam er een gesprekje van.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je eens op m'n fluitje blazen?
Har, har, wink, wink
Wat een zeiksnorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb genoeg periodes gehad waarin m heel veel met t OV moest, vrijwel niks dan negatieve ervaringen
Bij mij vrijwel nooit, maar goed, die paar bushaltes en treintraject Utrecht-Hilversum zijn dan ook niet echt vatbaar voor veel gezeik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier gaat het bij mij altijd mis.
*insert vodka*quote:
Heb ik geen moment aan getwijfeldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn goeie eigenschappen.
.
Ik ga hooguit 4 keer per jaar met het OV, en meestal gaat het fout.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij vrijwel nooit, maar goed, die paar bushaltes en treintraject Utrecht-Hilversum zijn dan ook niet echt vatbaar voor veel gezeik.
Nou, ik ook niet en met de reizen die ik maak vind ik dat ik een heel goed beeld kan geven van hoe de NS rijdt, in het oosten van het land tenminstequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij vrijwel nooit, maar goed, die paar bushaltes en treintraject Utrecht-Hilversum zijn dan ook niet echt vatbaar voor veel gezeik.
Dan kom je elke dag langs mn huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet? Wat ben je toch schattig naiefquote:
Vast niet helemaal correct, maar lief bedoeldquote:
Of ik wil gewoon altijd het goede in mensen zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet? Wat ben je toch schattig naief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |