Omdat ze daar met succes de president uit z'n hok hebben gejaagd en nu rustig afstevenen op een nieuw, democratisch staatsbestel. Valt nog veel over te vertellen maar allicht voor het journaal niet meer zo interessant. Tot aan de eerste verkiezingen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef k_man het volgende:
Ja, dat vroeg ik me dus ook af: hoe is het nu in Tunesië? Waarom horen we daar helemaal niets meer over?
Volgens mij weten ze het na één pagina al.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:53 schreef Mainport het volgende:
Is het eigenlijk een slim plan om vijfduizend woorden van je manuscript op te sturen naar diverse uitgeverijen om te kijken of ze er brood in zien? Dan zou zo'n uitgeverij het toch al moeten weten, lijkt me.
Ik heb zo'n zin om veel geld te hebben
Weet je dat de LPT op nummer zes staat als je in Google zoekt op haar naam?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mocht ik vandaag omvallen: "Sorry Trude."
Zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Het is behoorlijk kritisch, en heeft hier en daar wel een punt.
Vorige week op 5, dus het zakt al.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Weet je dat de LPT op nummer zes staat als je in Google zoekt op haar naam?
Ik vind Mad Men een overschatte serie en ik ben geen mislukte kunstenaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ik proef ook wat kift. Zo van: 'Ik zou die-en-die verhaallijn helemaal anders afwikkelen. En dít behandelen ze te oppervlakkig, en dát doen ze verkeerd. Kortom, ik zou het allemaal veul beter gedaan hebben, dus hoe is het in vredesnaam mogelijk dat deze serie toch zo populair is!'
Nu wordt dat natuurlijk over alle recensenten gezegd, dat het mislukte en dus jaloerse kunstenaars zijn, maar het komt zelden voor dat ik het er zo duidelijk uithaal.
Koel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:55 schreef Ringo het volgende:
Sonic Youth staat op de Luisterpaal en hier heel hard.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:55 schreef Ringo het volgende:
Sonic Youth staat op de Luisterpaal en hier heel hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |