jaaaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef Nitrouz het volgende:
Tevens, fipo. Dragems, meld je. Ik wil je een DM sturen.
Hoeft niet! Anders komt je verhaal nooit af.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik mis gewoon de helft van de posts... miss moet ik wat meer opletten
ooh die is al af hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoeft niet! Anders komt je verhaal nooit af.
ook al is hij geen mod meer, dat wil niet zeggen dat het opeens weer mag. SWJ kan een andere mod op de hoogte hebben gebracht.quote:
Waar kunnen we hem bewonderenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh die is al af hoor
Eerste dat murp deed toen swj weg was. Radio reeks op slot gooien. Paniek alomquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
ook al is hij geen mod meer, dat wil niet zeggen dat het opeens weer mag. SWJ kan een andere mod op de hoogte hebben gebracht.
huh echt waar? waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste dat murp deed toen swj weg was. Radio reeks op slot gooien. Paniek alom
nergens.. hij ging een beetje verquote:
net of we hier spammen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:20 schreef Viro het volgende:
[..]
om aan te geven wat er gebeurd als het spammen niet word beperkt
Did itquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:20 schreef dragems het volgende:
mensen stuur de vragen wel ff via PM anders raak ik ze kwijt en zo omdat ze n de weg staan
Deze manquote:
De man. De legende.quote:
Ik neit snap maar indien goet doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zit te twijfelen. We gaan een hoop oude servers weggooien. Ik kan er nog een of 2 tussenuit pakken voor Radio Onzin als ik wil
Computer waar de stream op kan draaien. Meer bandbreedte, mogelijkheid om meer luisteraars aan te kunnen enz.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik neit snap maar indien goet doen
Niet zo goed als ik zie wat er in de afgelopen topics allemaal gebeurd/gepost.quote:
ja die komen zo nog. rustigquote:
31,9 hier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn god. Ik heb 383 Gb aan muziek.
rustig. moet het een beetje strekken of jullie moeten meer sturenquote:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Computer waar de stream op kan draaien. Meer bandbreedte, mogelijkheid om meer luisteraars aan te kunnen enz.
waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems ik ben btw een beetje boos/teleurgesteld...![]()
![]()
Morgen even schroeven dusquote:
Goed bezigquote:
wat is er hups?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Tevens begin ik mn msn/fok/dm/pm behoorlijk zat te worden
Draakje heeft nu 1.5TB ruimte totaal, dus 400GB kan er makkelijk bijquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn god. Ik heb 383 Gb aan muziek.
ik kan dat toch nu niet doen? hooruit morgen maar dan heb ik ook een zeer lange dagquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik weet gewoon niks...
dragems als jij doet wat je beloofd hebt... dan ga ik vragen bedenken
Hebbertquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draakje heeft nu 1.5TB ruimte totaal, dus 400GB kan er makkelijk bij
je zou het zaterdag al doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef dragems het volgende:
[..]
ik kan dat toch nu niet doen? hooruit morgen maar dan heb ik ook een zeer lange dag
zaterdag. was druk dit weekend en vergetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zou het zaterdag al doen![]()
maar ik wil een datum horen.. wanneer krijg ik het?
Kom ik aankakken met mijn 50 GBquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
een datum draakquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef dragems het volgende:
[..]
zaterdag. was druk dit weekend en vergeten
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een datum draak
heb al vragen klaarstaan
Morgen is het een nieuwe dag dus nieuwe kansen. Wat vandaag moeilijk ging kan morgen misschien heel makkelijk lukken. Zo niet dan wil ik wel langskomen om je een verhaaltje voor te lezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga zo uhm slapen denk ik.
Als dat wil lukken, ben heel onrustig
Zal ik het volhouden?quote:
wat ga jij ook sturen?quote:
Er staat nu 237GB aan mp3's op, de meeste 320kbps.quote:
Heb het de hele dag best makkelijk gehad. Af en toe trek in een peuk, gevoel was ook zo weer weg dan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Morgen is het een nieuwe dag dus nieuwe kansen. Wat vandaag moeilijk ging kan morgen misschien heel makkelijk lukken. Zo niet dan wil ik wel langskomen om je een verhaaltje voor te lezen
2.5 hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier ook zoveel mogelijk 320kbps. Toch het prettigste om te luisteren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staat nu 237GB aan mp3's op, de meeste 320kbps.
Er staan na de laatste update 26212 tracks in de database, maar nog een hoop dubbel. Ik schat 23000 netto.
Pics van draakje trouwens!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Past maar 1 hdd in draakje en deze was prijs/gb het beste.
Daarom ben ik zo blij met muziek van jou vandaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier ook zoveel mogelijk 320kbps. Toch het prettigste om te luisteren.
Dat zijn ontwenningsverschijnselen. ff doorbijten meid, het is zwaar ik weet het. Heb zelf een vader die probeert te stoppen met roken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb het de hele dag best makkelijk gehad. Af en toe trek in een peuk, gevoel was ook zo weer weg dan.
Nu zit ik al ruim een uur zwaar te shaken, heel onrustig en echt teveel trek in een peuk
Jajajaja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik gemaakt maar volgens mij is de CF kaart kapot
Sluit de camera aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
CF kaart doet het nog. Dan is het de cardreader
Truste hupsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja coma.![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kusje voor Ezje![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen kabel. Vaag, Sony.
Maar ik heb het werkend, moment. Ze komen er aan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga jullie zo verlaten, proberen deze week elke dag wat vroeg naar bed. Wil het niet over gaan toch eens naar de buiken dokter gaan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga jullie zo verlaten, proberen deze week elke dag wat vroeg naar bed. Wil het niet over gaan toch eens naar de buiken dokter gaan.
quote:oke, oja nog ff wat vinjelief:)
Offtopic, ban.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaaaaaaaw mama stuurt een smsje![]()
![]()
![]()
[..]
koelkast neemt alles opquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:51 schreef Crimyclown het volgende:
Dragems waar is dit uur te downloaden na te luisteren? Heb hem bijna helemaal gemist.
moet je hem ff vragen meestal nietquote:
Ben je er nog?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen kabel. Vaag, Sony.
Maar ik heb het werkend, moment. Ze komen er aan.
Traktorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
WAT VOOR PROGRAMMA'S ZIJN ER NOG MEER NAAST VIRTUAL DJ VOOR DE APPLE?
DEEJAYquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Buttquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vergeet het maar. Ik neem af en toe dingen op en deze uitzending heb ik niet gehoord en niet opgenomen.quote:
dan ben ik denk ik al wel thuisquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Morgen 18:00-19:00 Mijn programma neit missen
Het wordt baas!
vind het echt heerlijk om naar hun te luisternquote:
Ik vond alleen het begin leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef dragems het volgende:
[..]
vind het echt heerlijk om naar hun te luistern
Is dat Huppelmuts?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef mash_ het volgende:
Duurt even, maar deze bedoelde ik!
[ afbeelding ]
quote:
Zozo, dat is nog eens een schoonheid!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Huppel heeft grotere tieten.quote:
wat is het?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb koelkast al een schop gegeven.quote:
dat was echt 2 secquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef dragems het volgende:
mensen ik ben naar bed. welterusten iedereen en PARTYBOY![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ander soort spannend dan ik in mijn hoofd hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaaa
spanning en sensatie BAM!
Ik geef jou ook spanning ^^quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ander soort spannend dan ik in mijn hoofd had![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef mash_ het volgende:
Zonder is ze ook niet verkeerd![]()
![]()
Even in een spoiler:Welke film is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik geef jou ook spanning ^^dondersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Klinkt best wel kutquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
Dag vrinden! Morgenmiddag hopelijk Snuf. live vanaf den mekboek maar ik heb fucking kunstdag op school dus hopelijk kom ik op tijd
Ik kan niet luisterenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
Dag vrinden! Morgenmiddag hopelijk Snuf. live vanaf den mekboek maar ik heb fucking kunstdag op school dus hopelijk kom ik op tijd
Echt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is geen film. Maar serie: Californication
Ja, is een nieuw seizoen van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Echt?
Nieuwe seizoen dan zeker..
nee, seizoen 3 , episode 3quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Echt?
Nieuwe seizoen dan zeker..
Ja, Seizoen 4..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, is een nieuw seizoen van.
Ik vond het eigenlijk ook zielig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaaaaaaaw dat was zielig![]()
Truste popquote:
quote:
Heitinga met zn paardenharsesquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Heitinga erg aantrekkelijk op deze foto.
Ik dacht dat jij meer van zwart hield...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Heitinga erg aantrekkelijk op deze foto.
Hoinquote:
Ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie weet hoe en wat met traktor?
Kom er maar weer inquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb hem uitgezet, want ik moet wie is de mol nog kijken zo.
SPOILER: De Mol is..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef dockx het volgende:
SPOILER: De Mol is..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dat heet dit seizoen wie is de Hermafrodiet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga wie is de snol kijken op Private Spice
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef dockx het volgende:
SPOILER: De Mol is..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: piemelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]Geoden postSPOILER: piemelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]SPOILER: piemelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kutjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
Posts van Nitrouz zijn inhoudelijk altijd sterk.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Nitrouz het volgende:
Jezus christus, ik had zo'n scheet in me zitten. Zo'n ding waar je dan misselijkheid van krijgt. En als je hem laat is de misselijkheid weg.
Dat is altijd prettig jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Nitrouz het volgende:
Jezus christus, ik had zo'n scheet in me zitten. Zo'n ding waar je dan misselijkheid van krijgt. En als je hem laat is de misselijkheid weg.
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Nitrouz het volgende:
Kotsen in een kut is het mooiste wat er is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Nitrouz het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
DJ STEEN WIL JE ZO GYMCLASS HEROES - CUPID'S STROKEHOLD DRAAIEN?
Neen, hierna denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lief hor. Meneer steen. Nu snel dezen muzak afkappen
Dat weet ik, daarbij is inktvis vissen op de grote oceaan van het noordelijke kuthoerenkut ook erg fijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kotsen in een kut is het mooiste wat er is.
Stenenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:38 schreef dockx het volgende:
Heeft dj rock nog een bepaald thema/gewoonte voor zijn shows?
Bazen sig!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:36 schreef Nitrouz het volgende:
Na deze inhoudelijk sterke post even een sigaretje roken.
Jawel, maar geen zin om wat te vertellen, heb ook geen idee wat eigenlijk..quote:
De DJ steen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:42 schreef dockx het volgende:
[..]
Damn,, hij valt nou pas bij me..![]()
Na dit nummer zal ik weer wat leuks vertellen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:42 schreef Snuf. het volgende:
Ah tfoe ik denk ik ga lekker naar me boy steen luisteren heeft ie geen hetsetje aan
Speciaal voor jou wacht k met slapen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Na dit nummer zal ik weer wat leuks vertellen.
Hij is niet dood.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wacht k met slapen!
PIERENJAN SLAAP ZACHT
Je leeft!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |