jaaaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef Nitrouz het volgende:
Tevens, fipo. Dragems, meld je. Ik wil je een DM sturen.
Hoeft niet! Anders komt je verhaal nooit af.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik mis gewoon de helft van de posts... miss moet ik wat meer opletten
ooh die is al af hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoeft niet! Anders komt je verhaal nooit af.
ook al is hij geen mod meer, dat wil niet zeggen dat het opeens weer mag. SWJ kan een andere mod op de hoogte hebben gebracht.quote:
Waar kunnen we hem bewonderenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh die is al af hoor
Eerste dat murp deed toen swj weg was. Radio reeks op slot gooien. Paniek alomquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
ook al is hij geen mod meer, dat wil niet zeggen dat het opeens weer mag. SWJ kan een andere mod op de hoogte hebben gebracht.
huh echt waar? waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste dat murp deed toen swj weg was. Radio reeks op slot gooien. Paniek alom
nergens.. hij ging een beetje verquote:
net of we hier spammen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:20 schreef Viro het volgende:
[..]
om aan te geven wat er gebeurd als het spammen niet word beperkt
Did itquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:20 schreef dragems het volgende:
mensen stuur de vragen wel ff via PM anders raak ik ze kwijt en zo omdat ze n de weg staan
Deze manquote:
De man. De legende.quote:
Ik neit snap maar indien goet doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zit te twijfelen. We gaan een hoop oude servers weggooien. Ik kan er nog een of 2 tussenuit pakken voor Radio Onzin als ik wil
Computer waar de stream op kan draaien. Meer bandbreedte, mogelijkheid om meer luisteraars aan te kunnen enz.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik neit snap maar indien goet doen
Niet zo goed als ik zie wat er in de afgelopen topics allemaal gebeurd/gepost.quote:
ja die komen zo nog. rustigquote:
31,9 hier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn god. Ik heb 383 Gb aan muziek.
rustig. moet het een beetje strekken of jullie moeten meer sturenquote:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Computer waar de stream op kan draaien. Meer bandbreedte, mogelijkheid om meer luisteraars aan te kunnen enz.
waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems ik ben btw een beetje boos/teleurgesteld...![]()
![]()
Morgen even schroeven dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |