Tot zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
En toen ging het computertje uit
Brb @ telefoon
BUT IT'S WROOOOOOOOOOOONG!quote:
Van dat alles alleen Hyvesquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Facebook is het enige dat ik heb. Geen Hyves of Twitter of MySpace of wat dan ook
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
Oh nog 98 dagendan ben ik jarig
Zullen we er een verjaardagsmeet van maken
Goed bezig toekquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
Zoooooooooooooo ik lig in bed.
Tandjes gepoetst. Plasje gedaan, kachel uit, laptop, lader en oordopjes gepakt. Naar boven gelopen. Om gekleed. Alles in orde gemaakt en zie hier: Toek vanuit een leeg maar warm bed.
Daarom verwijder ik ook regelmatig 'kleuters'quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Facebook is ook meer voor grote mensen
Nee, in dit geval niet. Als ze nou 24 zou zijn...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
BUT IT'S WROOOOOOOOOOOONG!
En dan legt hij het uit, en dan heb jij zoiets van 'Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ja!'quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms snap ik jou gewoon niet![]()
ja, maar 2 stupid dogsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet. Als ze nou 24 zou zijn...
nou meestal niet hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan legt hij het uit, en dan heb jij zoiets van 'Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ja!'
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan legt hij het uit, en dan heb jij zoiets van 'Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ja!'
Dan zou je nu al te laat zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet. Als ze nou 24 zou zijn...
Lul mijn bierquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te beginnen bij jezelf?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom verwijder ik ook regelmatig 'kleuters'
quote:
ja echt kutquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
tv uit, ik heb Egypte wel weer gezien die ellende daar
quote:
ik weet dat ze graag democratie willen daar, maar ten koste van alles??quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt kut
Dat wordt oorlog
Dat mag hoor. Ik mag het niet omdat ik geen kleurtje hebquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te beginnen bij jezelf?
Ik las te laat die andere discussie om mijn mening nog te ventileren, maar dit moest ik toch nog even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |