popoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
aah oke, ik had net een feest op straat (in de regen) en op een gegeven moment zijn we wegggejaagd door popo
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
popo![]()
Op zulke momenten ben ik blij dat ik een ouwe lul van 31 ben.
quote:
Nieuwe gameseat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef Doopy-X- het volgende:
Weer een blik in de wereld van de oude lul, ik heb zojuist deze aangeschaft:
[ afbeelding ]
Wat een stoere fietsstoel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef Doopy-X- het volgende:
Weer een blik in de wereld van de oude lul, ik heb zojuist deze aangeschaft:
[ afbeelding ]
Je hebt hem daar wel aan zijn oren vanaf getrokken mag ik hopen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh, hoewel junior vanmiddag in de babyzaak er vandoor ging op een roze scooter
Nog een beetje te groot denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tis wel een beetje jouw maatje ja
Neu, maar ik denk niet dat ie hem voor zijn verjaardag krijgt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt hem daar wel aan zijn oren vanaf getrokken mag ik hopen?
Uurtje werk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Nee man. Hoe triest het ook is, ik zit op deze mooie zaterdagavond lekker aan een werkstuk te werken. Nog maar 5.000 woorden
Goed manquote:
Goed voor mekaar, ik ben aan het werken en mijn vriendin ligt in mijn bed te niksenquote:Op zondag 13 februari 2011 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed manLig in het bed van mijn vriendin te niksen terwijl zij eitjes en jus enzo aan het maken is voor me
Met jou?ben je aan het werk?
Lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 09:17 schreef tliciouz het volgende:
Morning! Mijn ontbijt is een stukje pandan cake.
ok zuur, ik wacht op me taxi.... geen zin in training...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |