Klinkt een stuk beter inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neger watOm te janken. Snoeihard bier tanken vanavond!
Ik las wasbeer voor hergebruikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ross is nog van de oude stempel he, die gebruikt stoffen condooms.
Wasbaar voor hergebruik
Haggis is een schapenmaag, geen schapendarmquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen schapendarm meer over voor de haggis
[ afbeelding ]
Wat een rotkop, trouwens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Die mevrouw in de OP is tittyliciouz helemaal niet.
Een schapenmaag gevuld met de overige ingewanden van een schaapquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haggis is een schapenmaag, geen schapendarm
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan gevonden worden op een verlaten industrieterrein met een gebruikt condoom in je ster, nee bedankt
Ik moest heel hard hardop lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef Parvus het volgende:
Rossdale: "Hey Pierre.. Als jij ging kamperen met wat vrienden he? En 's ochtends word je wakker met pijn in je kont en je ontdekt een gebruikt condoom naast je slaapzak. Zou je dat dan tegen iemand zeggen?
Pierre: "eh.. nee!"
Rossdale: "Zullen we gaan kamperen?"![]()
Ikke!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:40 schreef PierreTT het volgende:
Wie gaat er nog meer mee vanavond bier drinken in Breda?
Doopy's voorkeurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Magere platte reedt
----------------------- +
Niet mijn ding.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Negert
Dikke ronde reedt
Reetgewei
--------------------- +
Ikke!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:40 schreef PierreTT het volgende:
Wie gaat er nog meer mee vanavond bier drinken in Breda?
De mooiste van victoria secret is toch echt wel Adriana Lima.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:46 schreef Doopy-X- het volgende:
Dit vind ik een zeldzaam lekker wijf: Bar Refaeli![]()
![]()
![]()
Mietjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Oooooh, ik zie het al. Zo schrijf je Arnhem helemaal niet
Sorry jongens
Prima, het eerste rondje dan toch. Want er staat ook dat ik bescheiden benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef PierreTT het volgende:
Mooi dat in je sig trouwens staat dat je rijk bent Rossdale, jij betaalt dus
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie ook stom, jullie mogen niet meer op mijn kinderfeestje komen!
quote:
Was je daar vannacht mee bezig?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, die Tim schudt er in 12 uur even een geimproviseerd beat detectie algoritme uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef KoningStoma het volgende:
JaNodig voor mijn spelletje. Denk aan audiosurf, maar dan een multiplayer shooter.
Oke, tegen de tijd dat je hier extreem beroemd mee wordt moet je het maar een keer laten zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef KoningStoma het volgende:
Veranderende game speed, moves en levels, ipv een racebaan met dingen waarmee je punten kan halen.
Wat een nummerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef KoningStoma het volgende:
Allemaal dankzij een spongebob aflevering van al bijna 10! jaar geleden.
Alleen Rossdale en ik mogen ons oud voelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef KoningStoma het volgende:
Ik voel me oud![]()
Die aflevering 10 jaar geleden
Hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef KoningStoma het volgende:
Ik voel me oud![]()
Die aflevering 10 jaar geleden
En Doopyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen Rossdale en ik mogen ons oud voelenEn Kneusteun
21.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk
[..]
En Doopy
Pff, was ik nog maar 21, toen was het leven nog een stuk beterquote:
Als goed is vanavond ff hosselen.quote:
Aight, goede zaak.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als goed is vanavond ff hosselen.
Leeftijd van vrouwen bedoel jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Het is maar een getalletje. Ik heb er zelf eerlijk gezegd niets mee.
Jij bent dan ook nog een jonkiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Jij hebt nergens iets mee, dreugequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef Tauchmeister het volgende:
....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef KoningStoma het volgende:
Daar is het al te laat voor! Er wordt al een of andere ripoff van minecraft gemaakt
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Nou ja.. Nu dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
....
Niet minecraft, miner dig deep!
Een fantastische indiegamequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Nou ja.. Nu dan.
quote:
allez coel broquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm down with you!
Ook een slechte zaakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mooie pisvlekjes hier allemaal in het topic inderdaad. Ben 31 maar voel me nog 17....
Waarom? Ik ken mensen die op hun 31e eruit zien en zich gedragen alsof ze 45 zijn. Je bent zo jong als je je voeltquote:
Groot gelijk heb je.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken mensen die op hun 31e eruit zien en zich gedragen alsof ze 45 zijn. Je bent zo jong als je je voelt
Dude.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Edelachtbare, ik zweer dat ik me minderjarig voelde!
Te ver? Heb zelf een slecht gevoel qua "kan en kan niet" bij mensen, dusquote:
Rossdale en Pierre zijn bier drinken in Breda en Bozz en ik zijn bier drinken bij Baamzzquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:50 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Te ver? Heb zelf een slecht gevoel qua "kan en kan niet" bij mensen, dus
'tis ook rustig vanavond
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |