Niet?quote:
Michhas?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga solliciteren bij de gamemania hier in Arnhem. Werkt een lekkertje.
toch niet die batminthon dude?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga solliciteren bij de gamemania hier in Arnhem. Werkt een lekkertje.
Ik weet niet wat ie doet. Hij ziet er uit als een kneus, maar op een of andere manier heb ik daar een zwak voor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
toch niet die batminthon dude?
die verloor altijd van me neef
waneer ga je naar kos btw??
Kanker. Hoe kan ik dat nu weer vergeten, daar ga ik normaal de hele week naar toe. Godver. Oh kan wel janken nu.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef Bozz187 het volgende:
ja ik wil de week erna gaan. die week dat jij gaat is nijmeegse4daagse
Ik wil het wel goedkoop overnemen anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kanker. Hoe kan ik dat nu weer vergeten, daar ga ik normaal de hele week naar toe. Godver. Oh kan wel janken nu.
oh ja dat is balen dat je daar nu niet heen kan. maar aan de andere kant heb je wel warm weerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kanker. Hoe kan ik dat nu weer vergeten, daar ga ik normaal de hele week naar toe. Godver. Oh kan wel janken nu.
Oh ik dacht je ziet me al in mijn bikini rondhuppelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dat ik soms niet snap hoe mensen op zulke dingen komen
Tenzij jij dat bent in die avatar, heb ik hier 3 mensen "gezien". Pierre, parvus en michhas. Dus nee, ik heb niet echt een beeld van jou, zonder dat verkeerd te willen laten klinkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik dacht je ziet me al in mijn bikini rondhuppelen.
Dat is Megan Fox.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Tenzij jij dat bent in die avatar, heb ik hier 3 mensen "gezien". Pierre, parvus en michhas. Dus nee, ik heb niet echt een beeld van jou, zonder dat verkeerd te willen laten klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |