geloof me luister naar zijn woorden nou ja de vertaling hij beloofd van alles opstappen doet ie nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef rakotto het volgende:
Mensen rustig, hij heeft nog niet gezegd of ie blijft of niet
Dit dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Stop met lullen, moet naar de wc
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Onverlaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Stop de band er maar in. Ja die over de commitees.
En dezelfde plastisch chirurg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfde kapper als Berlusconi.
dat zeg ik, gammaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Allemaal zenders/kranten met betaalde krachten en hier doen we het gewoon zelf![]()
En die pluim voor de FP is welverdiend!.
Die had interessante speechesquote:
juist hij zit in UAEquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tuurlijk, die man is allang gevlucht omdat hij wist dat het nu echt fout gaat.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef mazaru het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Mubarak geeft een hele nieuwe dimensie aan het woord 'koppig'
Dit, hij is nog erger dan Jan-Peterquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef schommelstoel het volgende:
Kijk Mubarak.
Stap je op.
Ja/Nee
zo moeilijk is het toch niet.
Ik volg de live speech niet de vertalingen op aje etcquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij heeft heel duidelijk gezegd: ik blijf tot in september, dan zijn er nieuwe verkiezingen... al verschillende minuten geleden.
U kijkt zo liefquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef themole het volgende:
[..]
Dit, hij is nog erger dan Jan-Peter
Aldus Nick Kristof.quote:Dictators have an amazing capacity to fool themselves and be oblivious to reality. As #Mubarak is showing.
Het ligt er redelijk dik op dat hij blijftquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef rakotto het volgende:
hij heeft nog niet gezegd of ie blijft of weggaat!
Ze moeten het hele paleis kort en klein slaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef Oorlogsheld het volgende:
maar ze hebben niemand om tegen te rellen.. want het leger zijn ook vrienden
Moebie weet niks nieuws te bedenken... elke keer dezelfde speecht gewoonquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Die had interessante speeches.
Welke van tig comments was dat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Maisnon het volgende:
Klopt trouwens dus wat van te voren was gezegd door Reuters
Haha echt wel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef mazaru het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Mubarak geeft een hele nieuwe dimensie aan het woord 'koppig'
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben gewoon hetzelde bandje als vorige week ingestart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |