quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
@zoeper, maar ga je er wel op vooruit?
dat ja!!quote:
In het fries in haar oor fluisterenquote:
Hahahah ik bedacht het me net! Not like the movies willik zelfquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
en die blauwe heet Last Friday Night
mijn Fries is wat roestig, hoe zou dat geklonken hebben? Fonetisch mag ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
In het fries in haar oor fluisterenben een beetje bang dat ik dan echt hard was gaan lachen
nopequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Puckzzz heb je al iets van de bulgaren gehoord?
Over een lichtblauwequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Not like the movies is echt een must have... het is echt een extreme duochrome! Buiten issie paars, binnen issie groen. Zilveren glitterbasis... perfection
ja kak!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Not like the movies is echt een must have... het is echt een extreme duochrome! Buiten issie paars, binnen issie groen. Zilveren glitterbasis... perfection
dot lakje hjit leatste freet te hjoen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mijn Fries is wat roestig, hoe zou dat geklonken hebben? Fonetisch mag ook
Qu'est ce-que tu dis, mon chčrie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
dot lakje hjit leatste freet te hjoen!
Ik kan niet fries schrijven haha
Dat lakje heet last friday night!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Qu'est ce-que tu dis, mon chčrie?
Tis niet echt een dialect te noemen, dat is als je woorden aanpastquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
Fries klinkt altijd wel schattig *houdt van dialecten*
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
dot lakje hjit leatste freet te hjoen!
Ik kan niet fries schrijven haha
Brabantsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
NL: Dit behoort tot de mogelijkheden!
Br: Dč ken!
NL: Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden!
Br: We witten ut nie!
NL: Zou u dat nog eens willen herhalen?
Br: Wč?
NL: Ligt dat in de lijn der verwachtingen?
Br: Zu dč?
NL: Dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren!
Br: Des sunt!
NL: Hetgeen u verteld, verbaasd mij ten zeerste!
Br: Wč zeddu nou?
NL: Deze informatie is geheel nieuw voor mij!
Br: Daor wik niks van!
NL: Het leven van een Brabander gaat niet over rozen!
Br: Tis wč!
NL: Kunt u mij een prognose geven van de winstcijfers?
Br: Wč schuift dč?
NL: Ik denk, dat het heel verstandig is om onze samenwerking te
beëindigen!
Br: Houdoe eej!
NL: Pardon, ik heb u niet goed verstaan; kunt u dat herhalen?
Br: Welluk?
NL: Weet u dat toevalligerwijs wel?
Br: Witte Gijt?
NL: Zou u dat niet meer willen herhalen?
Br: Bakkes!!!
NL: Zou ik een meter bier van u kunnen krijgen?
Br: Pils, en veul!
NL: U heeft drie pogingen om achter de waarheid te komen!
Br: Drie k’raaien!
NL: Ik zou u willen verzoeken, dit pand te verlaten!
Br: Maok da ge weg komt!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
NL: Dit behoort tot de mogelijkheden!
Fr: Ken!
NL: Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden!
Fr: Wit ik net!
NL: Zou u dat nog eens willen herhalen?
Fr: Wat seist?
NL: Ligt dat in de lijn der verwachtingen?
Fr: Tinkst?
NL: Dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren!
Fr: Spietig!
NL: Hetgeen u verteld, verbaasd mij ten zeerste!
Fr: Net wier!
NL: Deze informatie is geheel nieuw voor mij!
Fr: Ha'k noch nooit hjert!
NL: Het leven van een Brabander gaat niet over rozen!
Fr: Tis swier!
NL: Kunt u mij een prognose geven van de winstcijfers?
Fr: Wat skoot dat?
NL: Ik denk, dat het heel verstandig is om onze samenwerking te
beëindigen!
Fr: Jo hoe net wer te komme
NL: Pardon, ik heb u niet goed verstaan; kunt u dat herhalen?
Fr: Wat?
NL: Weet u dat toevalligerwijs wel?
Fr: Witte jo dat?
NL: Zou u dat niet meer willen herhalen?
Fr: Noch ien keer!!!
NL: Zou ik een meter bier van u kunnen krijgen?
Fr: Bier, in protte!
NL: U heeft drie pogingen om achter de waarheid te komen!
Fr: Treie keer riede!
NL: Ik zou u willen verzoeken, dit pand te verlaten!
Fr: FUT!!
Aanfietsen, afgewerktquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Mss het volgende:
Ik gebruik ook nog steeds limburgse uitdrukkingen in amsterdam
En mijn internet ligt er al een aantal uren uit,lastig,want ik wilde nog studeren. Maar ja,dan maar aan de wijn!
Jao good! met dich?quote:
quote:
die kleerkommerijbrei kende ik nog nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Puckzzz het volgende:
Fries
Sperma _ kleerkommerijbrij
Parachute_donderdeldoekje
Trein_iezerenloekbeleg
Spelen_bjatsje
En dan de klassieker:
buter, bread en griene zsies
Wie dat net sizze kan is gjin oprjochte Frys.
Alles Fonetisch
mogguh!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:48 schreef milka82 het volgende:
Mogge,nog 1 daggie en dan ist weer weekend!
Nah dat valt toch wel mee? 't is maar een prikjequote:
Zo herkenbaar.. Ik kan dan ook geen nee zeggen, en dan spiiiiijt hebben dat je ja hebt gezegdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:04 schreef Lindytje het volgende:
Gofter... ik helemaal blij gisteren dat ik lekker weekend had... word ik net wakker gebeld door mijn werk, dat iemand zich heeft ziekgemeld en of ik een paar uur kan komen. Daar heb ik toch helemaal geen zin in!
Maar Lindy kan geen nee zeggen, dus sta ik van 12 tot 16 in de keuken... bleh.
Zo, dat moest ik kwijt! Morning
Bwhehehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had vroeger ook moeite met nee zeggen... Nu heb ik meer moeite met ja zeggen
Heb je mijn PM gezien?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.. Ik kan dan ook geen nee zeggen, en dan spiiiiijt hebben dat je ja hebt gezegd
ik zeg ook altijd ; bist lebbig?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Puckzzz het volgende:
Fries
Sperma _ kleerkommerijbrij
Parachute_donderdeldoekje
Trein_iezerenloekbeleg
Spelen_bjatsje
En dan de klassieker:
buter, bread en griene zsies
Wie dat net sizze kan is gjin oprjochte Frys.
Alles Fonetisch
ow enquote:
Ow dat mag je gerust, ik heb hier twee Limburgers tegenover me zitten die continu Duits Limburgs pratenquote:
ik hoor toch echt heel de tijd:quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoor toch echt heel de tijd:
ich, mich, dich en ander duitsige klanken
Als je nou heel hard niest he? sta je dan in Duitsland?quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je nou heel hard niest he? sta je dan in Duitsland?
Lebig gaat hier gepaard met een toevoeging. GATVER wat bist do lebig. Of gea fut! Lebert! (Fonetischquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd ; bist lebbig?
maar dat kent haast niemand,vast heeeeeel oldskool frysk of sa
betekend trouwens , ben je chagerijning?
Ik ben doodsbang voor naalden dus het was ff slikkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah dat valt toch wel mee? 't is maar een prikje
Het gaat erom waarvoor natuurlijk
die moet je ook niet doorslikkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang voor naalden dus het was ff slikken
Ja heur!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die moet je ook niet doorslikken
gaat het weer een beetje?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
wat een dag, vanmorgen meteen afgeblaft worden zonder goede reden, vervolgens de hele ochtend in de slappe lach met zijn allen, met de hele afdeling gaan shoppen en daarna naar de Mac
gelukkig heb je geen communicatieskills nodig als baas zijndequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh niks ernstigs hoor
Mijn baas heeft nogal een aparte wijze van communiceren
Het klinkt cliché maar je went er aan... je leert de signalen herkennen wanneer het čcht menens isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
gelukkig heb je geen communicatieskills nodig als baas zijnde
Wat een brave kleurtjes voor een piraten collectie.. maar die blauwe is wel echtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
OPI en Pirates of the Caribbean
http://www.elleuk.com/bea(...)uckling-new-polishes
en er komt een Silver Shatter
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vannacht met mijn licht benevelde hoofd toch weer TD besteld geloof ik
Mental note: wegblijven van internetz indien drank
krakkels!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar
![]()
wat heb je besteld?
Tof!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Wieh, volgende week zaterdag mijn nieuwe auto ophalen!!!!
Yay!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Wieh, volgende week zaterdag mijn nieuwe auto ophalen!!!!
Lol whut?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en over dialecten..
Ik betrapte me vandaag op t werk nog op eentje:
Da waar nun gčven omwas....
Hahahahaha!! ja, vogel die maar eens uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef princess-a het volgende:
SQ!!weer eens wat anders; een nachtfaal! Wel hopen dat je die lakkies nuchter ook nog mooi vind
[..]
Lol whut?
Ik ben net klaar op mn werk en zit in de bus naar mams, en mensen; ik ben MOE!
Fietsen er daar meer of ben jij die gekke fietsende Nederlanderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Diconnected het volgende:
Goed bezig SQ
Bohhh ik ben gaar. Straks maar ff een stuk fietsen ofzo
Er fietsen der meer hier, maar niet erg veel ofzo. Ik val iig wel op, er zijn weinig vrouwen die hier fietsenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fietsen er daar meer of ben jij die gekke fietsende Nederlander?
ghehehe, dat had ik een tijdje geleden ook... Ook mijn ID laten zien voor een fles rum ( afgelopen wo 27 gewordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over dialecten gesproken: Ik werd vandaag uitgelachen om m'n R![]()
![]()
En ik moest dezelfde vrouw ook m'n ID laten zien om een fles Whisky mee te krijgen.. (Ik ben 26)
DAT!voor allebeiquote:
1, 5 & 6: WANTSquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef DeltaCephei het volgende:
POTC collectie van OPI
[ afbeelding ]
Keigoed!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:00 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben veel te goed bezig geweest vandaag.![]()
Vandaag van 10 tot 15 op school gezeten. Alles voorbereid voor volgende week + naar besprekingscollege tentamen geweest (tentamen had ik wel gehaald trouwens). Thuis al het schoolwerk van deze week uitgeprint en in de goede mappen gedaan. Toenet nog even belastingaangifte gedaan en nu ben ik moe.
Ik heb altijd het gevoel alsof ik nog niet klaar ben. Er is altijd wel iets, ik kan altijd verder vooruit werken met school. Maar goed.quote:
You need to relaxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel alsof ik nog niet klaar ben. Er is altijd wel iets, ik kan altijd verder vooruit werken met school. Maar goed.
Ga zuipen! Dan gaan je hersenen vanzelf uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
I know.Maar ik kan mijn hersenen niet uitzetten!
Beer is the anwserquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
I know.Maar ik kan mijn hersenen niet uitzetten!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga zuipen! Dan gaan je hersenen vanzelf uit
nou, aan de baileys dan!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Dwyn het volgende:
Great minds think alike!Ik heb nog wel baileys!
oh, zondequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben stom. Was ervan overtuigd dat de film om 22.20 begon. Was dus een uur eerder.
Ik heb baco's en pinda'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:58 schreef Mirjam het volgende:
ik heb mezelf aan een fles wijn gezet, en pinda-pepsels.
gewoon omdat ik daar zin an heb
Bwhehe, nou, dan heb ik gelukkig nog 3 jaar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik moet het echt gaan temperen, ik ben zo'n kansloos biervat. En ik moet oefenen voor als ik over 7 maanden oud ben
Ik ga me straks maar bezatten en flophoppers uitlachen ofzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zonde
zeker als je je er op verheugd hebt
Lekker lapie maken Loqi!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:31 schreef Loqi het volgende:
boah, morgen om 8 uur rijles.. op een zaterdag! Onchristelijk zeg ik je![]()
dusch
Whaaah,what has been seen cannot be unseen! Djies,sommigen zijn echt te ranzig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor iedereen die zich verveelt
http://izismile.com/2011/(...)_part_9_78_pics.html
Oh myquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor iedereen die zich verveelt
http://izismile.com/2011/(...)_part_9_78_pics.html
met je cavia?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Goedemorgen! Ben al naar de dierenarts geweest
Ohjee, wat is er?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Goedemorgen! Ben al naar de dierenarts geweest
Dat is zeker een voordeel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
het voordeel van niet drinken: vroeg op en kei actief!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
lawl
ik heb koekjes en chips als ontbijt op want dat lag nog naast mijn bed
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
lawl
Nomnomnom!quote:
Ik eet nooit in bed want dat kruimelt zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
lawl
ik ben weer aangekomenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:51 schreef Dwyn het volgende:
Oh en ik woog vanochtend minder dan 80 kilo.
Die heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben weer aangekomen
ik trek maandag de wii fit weer uit de kast
ja die heb k en wii fit en plusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja.
'You're doing it now! Go go!' - My Fitness Coach![]()
wii is 160 euroquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Werkt dat een beetje ja? Die Wii Fit?
Wat kost dat nou allemaal bij elkaar? Heb geen Wii
Ik heb dan de niet omgebouwde versie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wii is 160 euro
hardeschijf los kost iets van 50, daar mik je al je games op nadat hij omgebouwd is
sd kaartje is 3 euro
extra controller en extra nunchuck voor als je samen wilt spelen zal iets van 40 eu zijn
balance board is los gok ik 50 eu?
ombouwen is iets van uurtje werkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb dan de niet omgebouwde versie.
Ja, ik ben a-technisch.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ombouwen is iets van uurtje werk
Daaromquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan maar vanaf blijven want anders kun je een hoop verprutsen op de wii
oefquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
sta je te snoeien, staat ineens de overbuuf voor de deur met driejarig zoontje omdat d'r huwelijk kapot isZe is nou ff terug om met 'm te praten, hopelijk gaat 't allemaal goed...
Oh, dat huwelijk is niet levensvatbaar, daar ben ik van overtuigd. Er spelen echter wat meer dingen mee (mental issues) dus ik hoop dat ze rationeel kan blijven...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Hangt er een beetje vanaf natuurlijk hoe het huwelijk nu is. Soms is het alleen maar beter.
Of ben ik nu te rationeel?
OMFG misschien ben ik daarom wel aangekomen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
wijze les: raak niet zwanger van iemand die je twee maanden kent
Extra controller en nunchuck is 70 euro. (ben het net aan het researchen omdat we er 1 voor m'n werk willen kopenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wii is 160 euro
hardeschijf los kost iets van 50, daar mik je al je games op nadat hij omgebouwd is
sd kaartje is 3 euro
extra controller en extra nunchuck voor als je samen wilt spelen zal iets van 40 eu zijn
balance board is los gok ik 50 eu?
Goed dat je het zegt, ik was het net van plan!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
wijze les: raak niet zwanger van iemand die je twee maanden kent
als je weet wat je doet kan er bij het ombouwen weinig mis gaan ,,, mits je gaat prutsen dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Extra controller en nunchuck is 70 euro. (ben het net aan het researchen omdat we er 1 voor m'n werk willen kopen).
Ik heb hem zelf niet omgebouwd, hoor dat dat nog wel eens mis gaat, wilde het risico niet nemen (heb hem daarbij 2ehands gekocht, zaten al spellen bij).
Wii fit plus heb je voor 20 euro en balance board kan je inderdaad los kopen van een neppertmerk, werkt prima![]()
Ook een erg goede voor beweging: Dansmat! Ik heb een dansmat met dance dance revolution, nou dat is zweten. Ik vermaak me uren op dat ding en je ben de hele tijd aan het stappen en springen
edit: bericht anders omschreven ... t kwam zo stom overquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben ze niets iets soortgelijks voor de PS3?
Die Move...is dat wat?
(sorry, is een fout waar ik me zo aan ergerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je weet wat je doet kan er bij het ombouwen weinig mis gaan ,,, mits tenzij je gaat prutsen dus
Nah ik geloof dat ik gewoon mijn crosstrainer maar eens af ga stoffen. Was dat al weken van plan, maar kom maar niet over die drempelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook, move kan je heel goedkoop op marktplaats kopen want die flopt aardig![]()
wel lekker goedkoop dus!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
(sorry, is een fout waar ik me zo aan erger)
Ik heb geen idee wat ik doe (in het algemeen, maar op dit gebied helemaal), daarom begin ik er niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh ik heb een styling-tipje nodig. Is het 'done' om een dun sokje of dergelijk te dragen in een peeptoe? Die laarsjes die ik heb wil ik graag dragen, maar mijn nagellak kleurt er momenteel niet bij
laarsjes:geen sokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je maar dichte laarzen kopengewoon alleen die teentjes nieuw lakje geven!
Mja...toch maar een mooie nude lakken dan maar. Heb nog die Essence creams liggen, die zijn wel fijn...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen sokje
dan moet je maar dichte laarzen kopengewoon alleen die teentjes nieuw lakje geven!
jaquote:
ja die schoenen zijn echt kwijllllllll. kan er alleen niet op lopen scheissequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja...toch maar een mooie nude lakken dan maar. Heb nog die Essence creams liggen, die zijn wel fijn...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh ik heb een styling-tipje nodig. Is het 'done' om een dun sokje of dergelijk te dragen in een peeptoe? Die laarsjes die ik heb wil ik graag dragen, maar mijn nagellak kleurt er momenteel niet bij
laarsjes:Ik vind dat het wel kan (heb het zelfs vandaag zo aan) maar dan wel bij pumps met een peeptoe en niet bij een laarsje, want dan zie je te weinig van het sokje waardoor het lijkt alsof je het niet snaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ja precies, dat zie ik ook wel vaker en vindt het niet storend, maar dit is idd een laarsje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel kan (heb het zelfs vandaag zo aan) maar dan wel bij pumps met een peeptoe en niet bij een laarsje, want dan zie je te weinig van het sokje waardoor het lijkt alsof je het niet snapt.
Een cavia meen ik.quote:
feestje?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een cavia meen ik.
Ik heb ballonnen
Een vroeg verjaardagskaartje van de Pearle. Met ballonnen.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vroeg verjaardagskaartje van de Pearle. Met ballonnen.
Dus die ging ik maar opblazen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
zwart leren bank en gitaar. Metalwijven
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GUITAR HEROOOOOO!!!!!1!11111!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De 18e, ze zijn een beetje vroeg met het kaartje.quote:
Ah fijn....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
plopperdeplop!
Buuf is net even langs geweest en is weer gekalmeerd gelukkig
ze ziet nu ook in dat het logischer is als hij tijdelijk ergens anders gaat wonen ipv dat ze met peuter onder de arm gaat wegrennenquote:
Jeetje wat is die foto raar geshopt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net een bikini besteld voor de ferkansjie....in lichtblauw!![]()
Deze want deze hadden ze tenminste in grote cupmaat:
[ afbeelding ]
Bedoel je die lichtval bij haar taille? Ik moest ook ff 2 x kijken, maar dat is zonlicht volgens mij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jeetje wat is die foto raar geshopt!
Ik zal 'm proberen na te maken op vakantie voor de realiteitszinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
doen ze vaak bij bikinifoto's, dat verkleint optisch de taille. Want die modellen zijn al van die vetkleppen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal 'm proberen na te maken op vakantie voor de realiteitszin
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:37 schreef Puckzzz het volgende:
Sterkte Ijsdraakje
Nu te bestellen! Exclusief bij PuckzzzDesign! De exclusieve bewegende tochtstrip!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krijg ik ff niet aan de binnenkant van mijn oogjesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]Beer wordt al groot!
Ik ga m'n Helmer pimpen, heb nog schooldbordfolie liggen dus die ik ga ik in de vorm van nagellakjes erop plakken.
Ik heb een stuk plakfolie dat schoolbordkwaliteiten heeft. Daar ga ik vormpjes uitknippen zoals nagellakflesjes. Die plak ik dan op de voorkant van m'n Helmer en daar kan ik dan opschrijven wat erin zit!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die krijg ik ff niet aan de binnenkant van mijn oogjes
Snuitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:37 schreef Puckzzz het volgende:
Sterkte Ijsdraakje
Nu te bestellen! Exclusief bij PuckzzzDesign! De exclusieve bewegende tochtstrip!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Wat creabea op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een stuk plakfolie dat schoolbordkwaliteiten heeft. Daar ga ik vormpjes uitknippen zoals nagellakflesjes. Die plak ik dan op de voorkant van m'n Helmer en daar kan ik dan opschrijven wat erin zit!
Gouden regen is zo sterk, die komt echt wel weer op. (erg giftig btwquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
blei is fikkie aan het stoken
Wij hebben misschien onze goudenregen vermoord... weet iemand een mooie smalle loofboom?
Ja maar ik heb ook ergens gelezen dat ze maar een levensduur van 15 jaar hebben. Die van ons was al ruim 5 meter hoogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gouden regen is zo sterk, die komt echt wel weer op. (erg giftig btw)
oeeeehhhhhh!!! Leuk!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef Debsterr het volgende:
Leuk huis gezien,heeft gevraagd om een brochure en bezichtiging
!
Oh wauw!! Die ziet er erg goed uit Debbsie!!quote:
Debs, in die prijsrange wil ik ook deze nog even aanbevelen:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:09 schreef Debsterr het volgende:
Hihi, ik ben erg benieuwd of het in het echt tegen valt, en wat we dan qua maandlasten gaan krijgen enzo. We hebben momenteel echter gččn spaargeld, dus inrichten gaat niet echt
.
Kaywillbuythnx. Maar die andere is op 8 minuten van m'n beste vriendinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Debs, in die prijsrange wil ik ook deze nog even aanbevelen:
http://www.funda.nl/koop/(...)us-sonniusstraat-21/
Want:
- betere buurt
- op 100 meter van mij
- op 10 minuten slenteren van het centrum
Toch heb ik dat gevoel een stuk minder bij die ene buurt, dat het ZO slecht is, het is wel een ander type buurtje, dat klopt. Maar dat huis wat jij dan weer laat zien heeft maar 3 slaapkamers waarvan 1 de zolder, en staat al sperlang te koop! Dat is ook wel typisch.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
oftewel: ga er in elk geval ook even kijken, dan kun je beter afwegen en vergelijken
Het is het "waard". Je zal 'm niet voor minder vinden iig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:33 schreef expiratorial het volgende:
40 euro voor een opi? http://link.marktplaats.nl/418470461 is t t waard?
Jup! Ik heb het er nog niet voor overquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:36 schreef expiratorial het volgende:
okey....hmzzzzzzz,toch wel duur he
hij is zeldzaam, maar geen 40 euro zeldzaam. Ik heb de mijne voor 20 dollar ex verzenden gekochtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:33 schreef expiratorial het volgende:
40 euro voor een opi? http://link.marktplaats.nl/418470461 is t t waard?
Dat is dus de niet holo versiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:37 schreef expiratorial het volgende:
http://link.marktplaats.nl/414527480 maar is dit niet dezelfde?
nee, er zijn 3 types van deze lak uitgebrachtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:37 schreef expiratorial het volgende:
http://link.marktplaats.nl/414527480 maar is dit niet dezelfde?
Hij ziet er zo slecht uit dat ie leuk isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik sta op het punt om Dead Silence te huren. Is het wat denk je?
http://www.deadsilencemovie.net/
Normaal zou ik best mee willen maar ik heb sinds vanmiddag pyama weekendquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja in m'n dooie alleenigheid!
ik heb trouwens geblogd over je soppie
pyjama's kunnen uit!!!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Normaal zou ik best mee willen maar ik heb sinds vanmiddag pyama weekend.
ja, ik was boos aan het snuiven onder de afzuigkapquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik was boos aan het snuiven onder de afzuigkap
Als je nou in de irisbuurt kwam wonen nam ik gewoon m'n eigen bier mee naar jou
Join the club!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |