abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:32:28 #126
155103 Reanimation
Golden State!
pi_98024049
Wil er trouwens echt niemand Billy Butler hebben? Zelfs niet tegen een redelijke pitcher? Nooit zoveel moeite gehad om van een speler af te komen ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:34:30 #127
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_98462066
Ik ben hier nieuw, maar houd me voor volgend seizoen aanbevolen voor een plekje in de fantasy-league. Ik speel zelf via ESPN in een paar fantasy-leagues, wat we redelijk goed af gaat. Ik sta in alle competities op een play-off plaats (bij beste 4 van 10 deelnemers).

Ik zal dit topic met enige interesse blijven volgen.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_98488521
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:32 schreef Reanimation het volgende:
Wil er trouwens echt niemand Billy Butler hebben? Zelfs niet tegen een redelijke pitcher? Nooit zoveel moeite gehad om van een speler af te komen ;)
Pujols op de DL dus je kunt het nu proberen.

Butler is een goede speler maar heeft 2 nadelen: hij speelt 1B en dat is toch wel een deep position en hij heeft weinig power. Voor de rest is het een hele nuttige speler.
pi_98701838
Melancon: 1.1 IP, 33.75 ERA, 5.25 WHIP, 1 BSV, gelukkig geen loss :')
We play today. We win today. Das it.
pi_99318899
Zo, nu we halverwege het seizoen zijn kan ik toch wel zeggen dat één van de vreemdste Fantasy seasons is die ik heb meegemaakt. Pitching is ontzettend sterk, goeie spelers die teleurstellen, high draft picks die geblesseerd raken. Het lijkt wel of er elke week weer een nieuwe speler op de DL komt. Een bizar seizoen.......
  zondag 24 juli 2011 @ 19:58:36 #131
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_99890058
Zeg Rea, Beckett of Kershaw voor Reyes was niks? :P

Even niet goed opgelet , :z kan wel wat offense gebruiken en heb toch wat aardige pitchers beschikbaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_99909986
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:58 schreef popolon het volgende:
Zeg Rea, Beckett of Kershaw voor Reyes was niks? :P

Even niet goed opgelet , :z kan wel wat offense gebruiken en heb toch wat aardige pitchers beschikbaar.
Het is dit jaar makkelijker om een goede pitcher op waivers te vinden dan hitters. Kijk maar eens bij ons in de league. Daar zijn alleen nog jongens als Willingham, Soriano en Ludwick over. Daar word je niet vrolijk van. Ik merk ook in andere leagues dat men niet meer zo snel bereid is een hitter voor een pitcher te traden. Frustrerend, maar dat is het gevolg van veel goede pitchers en minder goede hitters.

Als je bij ons in de Rounders League kijkt en naar Yahoo's Top 25 starting pitchers op dit moment dan heeft slechts één team (Yoba) uit de Top 3 meer dan één speler uit die Top 25. De rest heeft er slechts één (Rea en mijn team) of zelfs geen enkele (Hurkemania). Het aanbod aan goede pitchers is dit jaar veel groter dan normaal. Kijk naar Vogelsong, Ogando, Karstens, Masterson, Collmenter, Humber, Tomlin, Harrison, enz. Staan allemaal in de Top 50 pitchers op dit moment.
  maandag 25 juli 2011 @ 05:57:49 #133
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_99910025
Ja klopt. Toch blijf ik het jammer vinden van de HLD pitchers. Dat had 't toch wat leuker gemaakt denk ik.

Mike Adams, Tyler Clippard, Sean Marshall, Daniel Bard, Johnny Venters, David Robinson om even wat topnamen te noemen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_99919995
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 05:57 schreef popolon het volgende:
Ja klopt. Toch blijf ik het jammer vinden van de HLD pitchers. Dat had 't toch wat leuker gemaakt denk ik.

Mike Adams, Tyler Clippard, Sean Marshall, Daniel Bard, Johnny Venters, David Robinson om even wat topnamen te noemen.
Plus als je nu voor een pitcher trade dan trade je voor nog maar 10/11 starts tot het einde van het seizoen. Een elite pitcher wint er misschien 7 van. Maar de meeste pitchers winnen er 5. Een hitter geeft je nog 200 AB tot het eind van het seizoen. Daar zit véél meer waarde in. Op de waiver wire kun je nog wel pitchers vinden die je 5 wins kunnen geven maar vind maar eens een hitter die je echt productie gaat geven in deze laatste 2 maanden.

Ik zit in 2 andere leagues waar Holds nog meetellen. Maar daar heb je de beschikking over deep benches dus is het makkelijker om een reliever op te pikken voor Holds zonder dat het ten koste gaat van je pitching staff.
pi_100194215
Nog maar 2 weken tot onze trade deadline! ;)
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:26:45 #136
155103 Reanimation
Golden State!
pi_100211847
Jose Reyes is available voor een Ok SS & Powerbat!

Kom maar op met de trade proposals ;)
pi_100241154
Zo, eindelijk Pineda kunnen traden :')
pi_100249058
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:39 schreef Version2 het volgende:
Zo, eindelijk Pineda kunnen traden :')
Slim gedaan. Die pitcht dit jaar nog misschien 30/40 innings en dan vinden de Mariners het wel genoeg voor z'n rookie year.

Ik denk dat ik waarschijnlijk geen trades meer ga doen. Ik vind m'n team wel goed zo. Genoeg power, speed en AVG. M'n pitching staff is verre van super maar net goed genoeg. We zullen zien of dit team sterk genoeg is om de league te winnen.

Trade voorstellen zijn altijd welkom maar traden is geen must meer voor mij. ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 00:55:50 #139
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_100256718
_O-

tja had Ethier nog over in het outfield. Ik kan er maar 3 opstellen en util was al bezet, dan heb ik leiver een pitcher. Nu maar hopen dat Price nog wat leuke starts heeft naar het einde van het seizoen.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_100297528
Voor degenen die nog een closer zoeken: Ryan Madson is available voor een eventuele trade. 19-for-20 in saves dit jaar met een 1.86 ERA voor de Phillies.
pi_100485661
bye bye Pedro, 7th round pick :')
pi_100486618
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef Version2 het volgende:
bye bye Pedro, 7th round pick :')
Pedro groeit alleen nog maar in de breedte! :Y)

Van mijn gedrafte team is nog héél erg weinig over:

C - Posada
1B - Davis
2B - Pedroia
3B - McGehee
SS - Ramirez
OF - Victorino
OF - Swisher
OF - Holliday
Util -Werth

Bench - Huff
Bench - Morrison

P - Verlander
P - Haren
P - Jimenez
P - Chacin
P - Sanchez
P - Hellickson
RP - Valverde
RP - Nathan
RP - Lyon

Alleen Pedroia, Haren, Davis (DL) en Victorino zijn nog over. 10(!) spelers zijn weggetrade en 6 zijn gedumpt. :D
pi_100488976
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Pedro groeit alleen nog maar in de breedte! :Y)

Van mijn gedrafte team is nog héél erg weinig over:

C - Posada
1B - Davis
2B - Pedroia
3B - McGehee
SS - Ramirez
OF - Victorino
OF - Swisher
OF - Holliday
Util -Werth

Bench - Huff
Bench - Morrison

P - Verlander
P - Haren
P - Jimenez
P - Chacin
P - Sanchez
P - Hellickson
RP - Valverde
RP - Nathan
RP - Lyon

Alleen Pedroia, Haren, Davis (DL) en Victorino zijn nog over. 10(!) spelers zijn weggetrade en 6 zijn gedumpt. :D
En dan nog steeds DIK bovenaan staan o|O

Ik had op zich wel een goede draft dit jaar. Groot deel van het jaar veel gedrafte spelers die op mijn team bleven. Alleen Alvarez, Hughes, Hill en E.Jackson gedumpt + Kuroda en Pineda getrade. Ik kan niet langer wachten totdat Alvarez eindelijk eens gaat slaan en daarnaast zijn er nog een aantal low avg./power hitters op waivers aanwezig dus eindelijk maar eens gedumpt.

Oh en ik zeurde eerder in het seizoen over Uggla... maar sinds de ASB is hij niet meer te stoppen _O- 28 game hit streak, 6 homers in de laatste 10 wedstrijden 8-)
pi_100508121
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Version2 het volgende:

[..]

En dan nog steeds DIK bovenaan staan o|O

Ik had op zich wel een goede draft dit jaar. Groot deel van het jaar veel gedrafte spelers die op mijn team bleven. Alleen Alvarez, Hughes, Hill en E.Jackson gedumpt + Kuroda en Pineda getrade. Ik kan niet langer wachten totdat Alvarez eindelijk eens gaat slaan en daarnaast zijn er nog een aantal low avg./power hitters op waivers aanwezig dus eindelijk maar eens gedumpt.

Oh en ik zeurde eerder in het seizoen over Uggla... maar sinds de ASB is hij niet meer te stoppen _O- 28 game hit streak, 6 homers in de laatste 10 wedstrijden 8-)
Tja, ik heb weer geluk met m'n waiver wire pickups. Vorig jaar waren dat Konerko en Bautista, dit jaar zijn dat Morse, Gordon en Montero. Maar m'n beste trades zijn die voor Upton en Tulo. Upton kreeg ik voor Sanchez en voor Tulo moest ik wel Verlander geven maar hij is het zeker waard. De #1 SS in Fantasy, vooral met Hanley struggling en Reyes telkens geblesseerd. En het traden voor Cuddyer was een goede move. Hij kan echt overal spelen.

Uggla is echt red hot! Ook toen hij aan het slumpen was dan is het moeilijk om zo'n speler te dumpen want 2B is al zo dun bezet. In één van m'n leagues werd hij gedumpt en ik denk dat die eigenaar er nu zwaar spijt van heeft.

Oh ja, dit jaar was het eerste jaar dat ik Hanley had. En meteen ook m'n laatste. Die draft ik NOOIT meer zo hoog! ;)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 01:40:37 #145
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_100538009
quote:
Oh ja, dit jaar was het eerste jaar dat ik Hanley had. En meteen ook m'n laatste. Die draft ik NOOIT meer zo hoog! ;)
Tja, het talent is er. Blessures blijven er altijd, en helaas heeft hij hier al veel van gehad dit seizoen. Ik krijg ook de indruk dat het hem niet zoveel meer uitmaakt. De Marlins zuigen dit jaar, dus waarom zou hij eerder terugkomen van een blessure? Ik weet natuurlijk niet hoe het wel gaat,maar die indruk krijg ik. Verder zijn er opvallend veel spelers die zwaar tegenvallen. Crawford, Dunn, Werth, Uggla ( ook al maakt hij idd in de 2e helft veel goed), Pujols (voor zijn doen, en ook hij doet het in de 2e helft weer goed).
pi_100552458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 01:40 schreef Almighty het volgende:

[..]

Tja, het talent is er. Blessures blijven er altijd, en helaas heeft hij hier al veel van gehad dit seizoen. Ik krijg ook de indruk dat het hem niet zoveel meer uitmaakt. De Marlins zuigen dit jaar, dus waarom zou hij eerder terugkomen van een blessure? Ik weet natuurlijk niet hoe het wel gaat,maar die indruk krijg ik. Verder zijn er opvallend veel spelers die zwaar tegenvallen. Crawford, Dunn, Werth, Uggla ( ook al maakt hij idd in de 2e helft veel goed), Pujols (voor zijn doen, en ook hij doet het in de 2e helft weer goed).
Ik vraag me nog steeds af hoe jij met jouw team niet in de Top 3 staat. Je hebt veel grote namen in je team: Gonzalez, Hanley, Crawford, Pujols, Cruz, Holliday. Dat zijn 6 spelers die aan het begin van het seizoen in de Top 30 van Yahoo stonden. :D

Ik ben benieuwd hoe dit jaar de draft van volgend jaar zal beïnvloeden. Hanley en Crawford hebben een teleurstellend seizoen. Votto heeft een goed seizoen maar echt geen Top 10 pick waardig. Zelfde geld voor Longoria. Ik denk persoonlijk dat Bautista, Kemp en Upton flink zullen stijgen volgend jaar. Tulo en Braun worden Top 3 picks. Ook zal men langer wachten met het draften van pitchers aangezien pitching steeds beter word.
pi_101484334
Ik wilde op t werk even wat speler droppen en adden. Per ongeluk dus Hamels gedropt, dacht dat ik Broxton had geselecteerd, iets te snel gedrukt :') Ik kan m zelf niet van waivers claimen dus willen jullie Hamels aub niet adden? Zou wel zo "sportief" zijn.
pi_101484789
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef Version2 het volgende:
Ik wilde op t werk even wat speler droppen en adden. Per ongeluk dus Hamels gedropt, dacht dat ik Broxton had geselecteerd, iets te snel gedrukt :') Ik kan m zelf niet van waivers claimen dus willen jullie Hamels aub niet adden? Zou wel zo "sportief" zijn.
No problem. Ik zal hem niet claimen. ;)

Je gaat nu all in met je offense zie ik? Al je closers ingeruild voor slagmensen.
pi_101485338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

No problem. Ik zal hem niet claimen. ;)

Je gaat nu all in met je offense zie ik? Al je closers ingeruild voor slagmensen.
Thanks! Ja, alles op offense nu. Hopelijk kan ik daar nog wat punten pakken. Ik denk dat het voor mij moeilijk zou worden om bij Saves meer punten te halen. Yellowblacks en mss LenmB zou ik nog in kunnen halen maar die hebben ook 2 of 3 closers. En dan loop ik ook nog het risico om bij Blown Saves punten te verliezen. Ben eigenlijk wel tevreden met (op dit moment) in totaal 14,5 voor Saves en Blown Saves, is ongeveer wel het gemiddelde of er net boven.
  zaterdag 10 september 2011 @ 03:29:02 #150
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_101776420
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af hoe jij met jouw team niet in de Top 3 staat. Je hebt veel grote namen in je team: Gonzalez, Hanley, Crawford, Pujols, Cruz, Holliday. Dat zijn 6 spelers die aan het begin van het seizoen in de Top 30 van Yahoo stonden. :D

Ik ben benieuwd hoe dit jaar de draft van volgend jaar zal beïnvloeden. Hanley en Crawford hebben een teleurstellend seizoen. Votto heeft een goed seizoen maar echt geen Top 10 pick waardig. Zelfde geld voor Longoria. Ik denk persoonlijk dat Bautista, Kemp en Upton flink zullen stijgen volgend jaar. Tulo en Braun worden Top 3 picks. Ook zal men langer wachten met het draften van pitchers aangezien pitching steeds beter word.
Excuses voor de late reaktie...
Tja, Hanley en Holliday had ik voor getrade toen ze geblesseerd waren met de hoop dat ze hun normale niveau zouden bereiken. Crawford idem dito, maar had Granderson en Shields voor hem opgegeven. Cruz is weer eens teveel geblesseerd en Pujols had ik Kinsler, Greinke en Wright voor opgegeven. Al met al een matig seizoen, hadden ze hun niveau gehaald had ik inderdaad veel hoger gestaan, maar dat blijft het leuke van het spelletje. Er zijn geen garanties. Hoewel Hammerhead het wel erg constant goed doet. De multi-tool spelers zullen het wel goed gaan doen in de draft volgend jaar, Kemp, Braun, Granderson. Hanram zal flink dalen, en Reyes na Tulo weer de beste SS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')