Ik verkoop niks. De enigste spelers die over de laatste 2 jaar gemiddeld meer dan 25 HR- 85 RBI - 30 2B - 85 R en een OBP van boven de 350 hebben zijn:quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Vaak wel spelers met een veel beter BA en ander stats. 2009 was toch echt geen superjaar voor hem. Michael Cuddyer, ook een aardige OF als voorbeeld, liet toen veel betere stats zien.
Je weet het wel leuk te verkopen.
Cuddyer is een nuttige speler, vooral in Roto. Ik wilde hem graag hebben maar de reden waarom ik hem niet pakte is dat nieuwe stadion van de Twins. Vorig jaar sloeg hij thuis 7 HR. In het oude Twins stadion sloeg hij er in 2009 18. Het nieuwe Twins stadion is een echte pitchers park. Alleen Oakland en San Diego sloegen thuis minder HR. Natuurlijk was Morneau geblesseerd maar dan nog ( hij sloeg in 41 thuiswedstrijden ook maar 4 HR).quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:13 schreef popolon het volgende:
Ik had 't ook over de Cuddyer en Swisher van 2009.
ho ho, wel de man die mij Arian Foster bezorgde met Fantasy Football. Alleen al daarom hoop ik dat er een NFL seizoen komtquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef popolon het volgende:
Maar goed, YellowB. Je hebt zoals gewoonlijk weer je halve team in de aanbieding, maar wat zoek je precies?
Ik zoek power.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef popolon het volgende:
Maar goed, YellowB. Je hebt zoals gewoonlijk weer je halve team in de aanbieding, maar wat zoek je precies?
co-signquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had gedacht dat de overgang naar de NL Vazquez wel goed zou doen. Maar met een ERA van 15 na zijn eerste start, vrees ik het ergste. Hij krijgt iig nog wel een start.
Ik vertrouw die gast voor geen meter.quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had gedacht dat de overgang naar de NL Vazquez wel goed zou doen. Maar met een ERA van 15 na zijn eerste start, vrees ik het ergste. Hij krijgt iig nog wel een start.
Ik ga hem ook droppen en haal Drabek er voor terug.quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vertrouw die gast voor geen meter.
Vier QS al vandaag, gaat goed.
Aan het einde vh seizoen gewoon weer laatste mitt, zoals gewoonlijk.quote:
Het zijn maar 2 starts dus dat komt wel goed. Hanson had vorig jaar goede cijfers, alleen geen run support. Dat is pech. Hij had beter cijfers dan bijvoorbeeld Ervin Santana en Phil Hughes maar die winnen dik 17/18 games. Als je nagaat dat andere closers zoals Burnett, Lyon en Contreras ook aanwezig waren is dit een steal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef popolon het volgende:
Ik klaag niet.Maar Hanson moet wel beter gaan presteren, 2009 was erg goed, 2010 was erg matig. Z'n 2011 start is ook niet al te best maar het potentieel is er, zeker met een team als Atlanta.
Aan de andere kant, Bailey heeft elk jaar altijd wel wat dus een degelijke backup kan geen kwaad. Hij had in COL en LAA toch erg fraaie cijfers als closer. En ik heb toch maar mooi een Save binnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |