Ik wilde Lynn in mijn team hebben. Heb 'm ook in een dynasty team, hij is goed bezig en zijn volgende 3 wedstrijden zijn @PIT, @CHC en vs.PIT.
Van mijn line-up wil ik niemand droppen aangezien de enige 2 plekken in mijn line-up die ik af en toe zal moeten wisselen, SS en UT zijn. Dus dan heb ik 2 bench hitters nodig (Alexei Ramirez en Trumbo, die hopelijk binnenkort ook op 3B inzetbaar zal zijn

).
Wat betreft SP, heb ik MadBum, Zimmermann, Marcum en Garcia als zekerheidjes. Cahill heb ik zo mijn twijfels over maar hij begint in ieder geval goed. Blijft over Chacin en Hughes. Dan hou ik liever de NL pitcher die regelmatig in Petco, AT&T en Dodger stadium zal pitchen. Vorig jaar was Hughes een drama, true. Daarom drafte ik hem dit jaar ook pas in de laatste ronde, low risk high reward zoals PM zei. Tot nu laat ie iig zien dat hij zijn velocity terug heeft. Een slechte partij tegen de Angels kan gebeuren, zijn 1e wedstrijd tegen de Rays vond ik wel redelijk goed gaan om te denken dat hij misschien nog wel nuttig zou kunnen zijn. Anders had ik 'm al lang gedropt. Dat ik hem drop wilt niet gelijk zeggen dat ik hem gelijk afschrijf voor dit jaar. Als we een roster spot meer hadden (puntje voor volgend jaar trouwens), dan had ik 'm gehouden
We play today. We win today. Das it.