Ik neem de gok maar alleen omdat de Red Sox toch traditioneel veel saves kansen hebben. Als hij een Twins,, Orioles of Astros closer was dan laat ik het graag aan iemand anders over.quote:
En al gedropped.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:33 schreef popolon het volgende:
Is een gok die pickup maar ik denk dat 'ie het bijzonder goed gaat doen in AZ.
Ik zag het inderdaad ook, maar zie voorlopig weinig reden om veel te wisselen. Pitchers in mijn team zijn over het algemeen goed uit de startblokken gekomen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
En al gedropped.![]()
Werd Josh Beckett nou echt al na één start gedropped? Dure 11th round pick.
Het is nog veels te vroeg om pitchers te droppen. De meeste hebben pas één of twee starts achter hun naam dus dan ziet je ERA er al snel slecht uit na een slechte start. Zie Greinke.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:47 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad ook, maar zie voorlopig weinig reden om veel te wisselen. Pitchers in mijn team zijn over het algemeen goed uit de startblokken gekomen.
Ik vond het al opzienbarend dat hij gedraft was, eerlijk gezegdquote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef Dos37 het volgende:
Zag dat Phil Hughes gedropped was dat lijkt me niet heel onverstandig
Ik heb hem vorig jaar in een team gehad, heb hem vaker zien spelen en daarna mijn besluit genomen om hem dit jaar uit al mijn lijstjes te schrappen qua fantasy.quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef Version2 het volgende:
Hughes' spring training was prima. Speelt voor de Yankees dus W's zijn makkelijker te krijgen. Eerste wedstrijd tegen de Rays zag er goed uit. Velocity+strikeouts die terug waren. Hij was alleen inefficient met zijn pitches. Maar goed, dat weet je natuurlijk alleen als je wedstrijden ook daadwerkelijk bekijkt. Tegen de Angels was het pech, kan gebeuren. Daarnaast is het niet alsof ik een hoge draft pick voor hem heb gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |