Dat is altijd lastig met dit soort dingen aangezien het toch digitale kaartjes zijn.quote:
Kijk, diegene die nu die hersenschudding heeft opgelopen heeft ze gekocht. Zijn naam staan op die kaartjes. Hij heeft aangeven eventueel via de webcam of foto zijn paspoort te laten zien om dat te verifiëren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Opdekop het volgende:
True, maar je kan wel iets van zekerheid geven.. bijv. betaling na binnenkomst maar dan moet je zelf wel mee naar de ingang..
Er zal een groepje fokkers de hele avond bij elkaar staan dat weet je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Opdekop het volgende:
Hmmmmm maar jij wilt alsnog wel? Ik wil wel met je mee?
Ik weet niet of je nu een grapje maakt of niet want zoals je het zegt klinkt het best sneu maar het kan best een meet zijn ofz? Maar ik heb nog geen kaartje dus daarom als hij zn kaartje nou aan mij verkoopt voor 30 euro als redding..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er zal een groepje fokkers de hele avond bij elkaar staan dat weet je?
Het is inderdaad best sneuquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:27 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu een grapje maakt of niet want zoals je het zegt klinkt het best sneu maar het kan best een meet zijn ofz? Maar ik heb nog geen kaartje dus daarom als hij zn kaartje nou aan mij verkoopt voor 30 euro als redding..
Kaartjes zijn digitaal per mail, maar wil ze wel uitprinten eventueel en dan zijn ze op te halen in Waalwijk of Deventer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |