flauwquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik bedank voor deze geweldige eer
joe!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zet het over uurtje op de trein jou kant uit ok?
Maar ik vind dat niet erg hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beetje ipsig ja, hij slaapt niet echt lekker en is een beetje bleek en hij eet niet heel goed en hij had gespuugd enzo.
Niets ernstigs, maar daar wordt hij wel hangerig en vervelend van![]()
En in die staat wil hem niet lostlaten op Marijke
Of Marijke niet op hemquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beetje ipsig ja, hij slaapt niet echt lekker en is een beetje bleek en hij eet niet heel goed en hij had gespuugd enzo.
ah goss.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, echt, hier word je niet blij vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik vind dat niet erg hoorVan Thijs kan ik dat hebben (nu wel weer tenminste
Ik schaam me nog steeds voor die ene keer in de auto
)
Awwwwwquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over mij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, echt, hier word je niet blij van![]()
Hij had het vandaag nog wel over je![]()
En die ene keer in de auto was ook gewoon wel heel erg van zijn kant, en niet raar dat je dat niet trok
NEEEquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je zorgen dat het morgen om 18:00 weer op Rotterdam cs is?quote:
Ik neem het zaterdag wel meequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan je zorgen dat het morgen om 18:00 weer op Rotterdam cs is?
Was jij volgens hem op een verkeerde plaatsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over mij?![]()
Ik kwam hem gister nog tegen in de appie met J
Hij snapte er volgens mij niets van
![]()
Hey Stuquote:
ook goed schatquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem het zaterdag wel mee
Heb je thijs in elkaar geslagen??quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik vind dat niet erg hoorVan Thijs kan ik dat hebben (nu wel weer tenminste
Ik schaam me nog steeds voor die ene keer in de auto
)
Ja en niet met STquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was jij volgens hem op een verkeerde plaats
[..]
Hey Stu
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je thijs in elkaar geslagen??
Wel grappig zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en niet met ST
[..]
NeeDat zou ik ook nooit kunnen
Ja, hij had mijn nichtje vandaag gezien, maar was er van overtuigd dat zij ook Marijke heet, want Marijke is liefquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over mij?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over mij?![]()
![]()
Kan hem geen ongelijk gevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij had mijn nichtje vandaag gezien, maar was er van overtuigd dat zij ook Marijke heet, want Marijke is lief
zie je wel, die jongen heeft er verstand vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij had mijn nichtje vandaag gezien, maar was er van overtuigd dat zij ook Marijke heet, want Marijke is lief
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zie je wel, die jongen heeft er verstand van
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |