quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
En 2 broertjes
Nee heeft nooit in 1 huis gewoond![]()
1 zus en 1 broer bij mn ma, daar ben ik opgegroeid
1 broer en 2 zussen bij mn pa, ben ik niet opgegroeid.
Oh en 1 zusje die helaas heel snel na de geboorte is gestorven.
MYRRRRRRRR DIT IS NOTEWAARDIGGGGGGG!!
Zie je nu die piemel voor je?
lijkt GTST welquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
En 2 broertjes
Nee heeft nooit in 1 huis gewoond![]()
1 zus en 1 broer bij mn ma, daar ben ik opgegroeid
1 broer en 2 zussen bij mn pa, ben ik niet opgegroeid.
Oh en 1 zusje die helaas heel snel na de geboorte is gestorven.
MYRRRRRRRR DIT IS NOTEWAARDIGGGGGGG!!
Zie je nu die piemel voor je?
Nog ergerquote:
neenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Koelkast, loop je op een lollie te kauwen ofzo?
net als naatje 20 negerpiemels in de mondquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Koelkast, loop je op een lollie te kauwen ofzo?
Wat gaan we kijken dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef dragems het volgende:
kijk ik wel samen met popje iets op tv
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja iets met klein
En dat weet ik omdat mono al swaffelend de slaapkamer in kwam gelopen toen met Ez zn verjaardagsfeestje.
Flips en ik zijn nog steeds van slag!!
Wat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja iets met klein
En dat weet ik omdat mono al swaffelend de slaapkamer in kwam gelopen toen met Ez zn verjaardagsfeestje.
Flips en ik zijn nog steeds van slag!!
Jij was toen toch in de woonkamer?quote:
Nuquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Snachts alleen maar leuke dingen![]()
![]()
![]()
Mag ik ook langskomen ?quote:
oooh ja dank jequote:
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was toen toch in de woonkamer?
Ja want flips en ik lagen toen alleen op jouw bedquote:
Ik ben ook bezig met Football Manager en de komende week zal het ook niet veel worden mop. 3 pw's en 2 so's volgende weekquote:
Ik heb hem ontvangen heurquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Patje pmen mislukt enz maar staat erop hoor
ik had laatst ook nog een boel op zitten zoeken door ONZquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet wel ineens heel veel van treintjes.
Maar dan vraag ik me af he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet wel ineens heel veel van treintjes.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met Football Manager en de komende week zal het ook niet veel worden mop. 3 pw's en 2 so's volgende week
Ja en nog een paar mensen ookquote:
Ik doe mijn best, desnoods een leraar van mequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Scoor je nog een nummer voor later vanavond?![]()
Nee. Hij had het sowieso nooit over treinen hoor, alleen als ik iets vroeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af he.
Had ie het ook tijdens de seks of als voorspel over treintjes?
Aha dus alle kennis van treinen is vrijwillig ingewonnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Hij had het sowieso nooit over treinen hoor, alleen als ik iets vroeg.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af he.
Had ie het ook tijdens de seks of als voorspel over treintjes?
zei hij dat zijn ice nu een tunnel in ging?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Hij had het sowieso nooit over treinen hoor, alleen als ik iets vroeg.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:07 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
zei hij dat zijn ice nu een tunnel in ging?
Dat was gisteren toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, heb ik wat gemist nog, Ik weet Pierenjans top 2000 maaltijd.. dat ik die gemist heb
Ik denk dan dat 'ie het had over zijn TRAXX.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:07 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
Men, die heb ik allemaal al gehoord. Ik kreeg een sms na de eerste nacht "Ging die als een oude stoomtrein of een HSL"quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:07 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
Mijn smsje toen was veel liever hequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, die heb ik allemaal al gehoord. Ik kreeg een sms na de eerste nacht "Ging die als een oude stoomtrein of een HSL"
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, die heb ik allemaal al gehoord. Ik kreeg een sms na de eerste nacht "Ging die als een oude stoomtrein of een HSL"
Ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn smsje toen was veel liever he
Animalequote:
Dat is om het makkelijk te houden.quote:
dat is tegenwoordig toch bij elk nummer?quote:
Tot 8 uur stemmen en dan doen ze het bekend maken in hun volgende showquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef dragems het volgende:
is de monsterhit nou al gekozen. zou om 8 uur gebeuren
dan weet ik dus al welke het is gewordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot 8 uur stemmen en dan doen ze het bekend maken in hun volgende show
Rick Rollquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef dragems het volgende:
[..]
dan weet ik dus al welke het is geworden
no thank youquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Patje1987 het volgende:
[TK] 2 kaartjes voor Hardbass 2011
is al voorbijquote:
Ik zou wel willen maar ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Patje1987 het volgende:
[TK] 2 kaartjes voor Hardbass 2011
Hoi vrachtboer!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Ragboer het volgende:
Goedemorgen ik ben er ook weer. Hadden jullie mij al gemist vandaag?
hoi utrechterdquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Ragboer het volgende:
Goedemorgen ik ben er ook weer. Hadden jullie mij al gemist vandaag?
Jij kent hem ook, Wander (Goratj) die ook in wierden was, en nee niet opgepakt ofzo hij wist ook niet wie het waren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ....
Zuigt wel man, die maat van je gaat nu wel weer wat beter? Dader gepakt?
animale, parade van tieten en rickrollquote:
ik zou voor rickroll kiezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef dragems het volgende:
[..]
animale, parade van tieten en rickroll
Zuigt manquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij kent hem ook, Wander (Goratj) die ook in wierden was, en nee niet opgepakt ofzo hij wist ook niet wie het waren.
net als 26 andere mensenquote:
In dat geval je kan in het vorige topic stemmenquote:
snellllquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dat geval je kan in het vorige topic stemmen
Dat!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
LOLLLLLLLLLLL De dubstepversie niet kennen![]()
Faalhaas jij luistert dus nooit naar radio onzin
PraTen meT de naTTe Tquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eens anders leren praten, mijn T's zijn kei-hard.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik hem zogenaamd geniaal zou vinden zou ik dat zeggen!!
Ik vind hem SERIEUS geniaal!!
Andersomquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:19 schreef -Datdus- het volgende:
hey dit is van dat hardstyle liedje.
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik neem 6 boterhammen per dag :Lquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
22 uur![]()
Ik leef al weken op 1 broodje per dag. Heb er vandaag al 3 op en een bord aardappelpuree en ik ga nu broodje 4 maken.
Zal ik met roerei doen?
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
22 uur![]()
Ik leef al weken op 1 broodje per dag. Heb er vandaag al 3 op en een bord aardappelpuree en ik ga nu broodje 4 maken.
Zal ik met roerei doen?
Heb je anorexia ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
22 uur![]()
Zal ik met roerei doen?
Ja hij kwam heel kort in beeld en toen werd het verkleind dus ik zag het nietquote:
Nee, moet dat dan?quote:
dat is wel heel hipquote:
als ik zo zou eten zou ik tussen 6 plankies liggen.quote:
Dat wordt de nieuwe Radio Onzin monsterhit jongequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef mash_ het volgende:
Denk zet de radio even aan. Eerste was ik hoor is alweer die kut rick roll
vanavond nieuwe kansenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef Ragboer het volgende:
Dragems ik kon niet bij je vragenshow zijn. Anders had je natuurlijk veel meer episch vragen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt de nieuwe Radio Onzin monsterhit jonge
Genoeg vetreservesquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
als ik zo zou eten zou ik tussen 6 plankies liggen.
Is of eens?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef dragems het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa lees nou maar is eerst.
Niet goed?quote:
isquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Genoeg vetreserves
[..]
Is of eens?
Mag ik weer vragen stellen?quote:
ja tuurlijkquote:
Moet het kapot ofzo?quote:
aaah jawelquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Knetter die denkt dat ik nu nog PM's die van haar komen zal openen
Die laatste 3 waren weinig aan inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef mash_ het volgende:
Net even doelpunten van Nederlands elftal zitten terug kijken. Die eerste 2
Baos drekkie.quote:
Webster - Wade nu, Zo heerlijke smulpotquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook nog, even Sky Sports opnemen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef dragems het volgende:
krijg ik een PM van knetter en open ik hem ook nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat dan? Of is het verboden om te weten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef dragems het volgende:
krijg ik een PM van knetter en open ik hem ook nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voel me nu echt misselijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat soort dingen kom ik tegen als ik minder post.. .dat moet ik dan natuurlijk wel even met je delen
![]()
![]()
![]()
![]()
heb al verwijdert maar knetter wil hem vast sturenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
wat dan? Of is het verboden om te weten?
open hem nietquote:
Nee, knetter mag mij niet meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef dragems het volgende:
[..]
heb al verwijdert maar knetter wil hem vast sturen
sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ga je naar de meet?quote:
je bent voor je leven getekendquote:
Blue waffle diseasequote:
jij gaat toch wel he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ga je naar de meet?
*proest*quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ga je naar de meet?
Woddan proest?quote:
Als ik tijd heb kom ik wel ff langs met mn mainman Nitrouz.quote:
die is wel negerquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als ik tijd heb kom ik wel ff langs met mn mainman Nitrouz.
Stuur isquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaha hij is echt te smerig gewoon![]()
![]()
Problemen dat wij overtollig pigment hebben?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Problemen dat wij overtollig pigment hebben?
myrquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Ragboer het volgende:
Wie werkt er nou in een callcenter?
wees blijquote:
Plaatje doet het niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb hem gestuurd naar mash en sharr![]()
![]()
'supquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
Myraela reageer eens in het topic hier!
Als het niet te erg isquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil hem hier ook wel plaatsen
Ja anders moet ik helemaal je naam opzoeken en alles voor een DM. Daar heb ik geen zin in.quote:
hoi furrorquote:
Doe maar niet als het echt zo erg is. Anders gaan de mods huilen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil hem hier ook wel plaatsen
zijn allemaal gozers die komenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
Speciaal voor watertornado : Radio Onzin MEET 26 Feb in Stairway Utrecht
die pic doet mij pijnquote:
ik voel meequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
DM je mailadres, mail ik hem wel door
wat is wth en ik dacht dat myr van WH was?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
wth! mono! myraela is van mij![]()
van mij! mij! mij!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef dragems het volgende:
[..]
wat is wth en ik dacht dat myr van WH was?
Brrr ik heb er rillingen vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
je zou het maar in het echt tegen komen
lol die ken ik nog niet. ken WTF en FTW en WDN welquote:
WH + MYRquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
en wie zit er nu op de radio dan?
...+....?
WebHawk + Myraela.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
en wie zit er nu op de radio dan?
...+....?
ik wil minder posten dus zoek ik gore dingen op... je wilt niet weten wat ik allemaal tegen komquote:
gast, jij ziet eruit als een oermensquote:
en dat is schattigquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
gast, jij ziet eruit als een oermens
Ik vind mijzelf ook heel schattig en lievv enzo.quote:
Beter ga je even luisteren. om 21.01 om precies te zijn!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik kom net een te ranzig plaatje tegen die perfect bij mono past.. zal ik hem naar hem sturen of niet
die chick van krezipquote:
Hoe zoek je ze?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik kom net een te ranzig plaatje tegen die perfect bij mono past.. zal ik hem naar hem sturen of niet
ik luister de heule tijd.. post alleen niet zoveelquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Beter ga je even luisteren. om 21.01 om precies te zijn!
de goede zoekwoorden intypen op googlequote:
Zie wiki.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe moeten we nu op die getallen geilen?
huh?quote:
En je mag natuurlijk ook gewoon op mij geilen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe moeten we nu op die getallen geilen?
En soms ook echt geniale plaatjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef mash_ het volgende:
4chan heeft veel zieke/vieze plaatjes... Maar staan ook te veel dingen op die je echt niet wilt zien.
wat wat watquote:
quote:
Klopt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En soms ook echt geniale plaatjes.
Gelukkig krijgen de mensen die dat posten gelijk een IP-banquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klopt.Alleen soms zijn er fotos van te jonge kinderen.. Dus ik kom er niet meer. Gaat soms echt te ver.
Niet gehoordquote:
Jij bent lekkerderquote:
Arm meisjequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Sorry sharr.. geef ik je trauma's?![]()
Waarom heb ik geen toegang tot die ftp?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef EggsTC het volgende:
Het duurt niet lang meer of alle afgespeelde muziek hier komt bij mij vandaan
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef EggsTC het volgende:
Wil ik wel doen, met alles behalve mijn jingles en achtergrondmuziekjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef mash_ het volgende:
[..]Wie gaat nog meer paar dagen zijn ftp aanlaten?
Nogmaals mijn dankquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:00 schreef EggsTC het volgende:
Ik bedoelde meer wie er nog meer muziek van de server van EggsTC haalt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wil ik wel doen, met alles behalve mijn jingles en achtergrondmuziekjes
Ja, haiquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wie er nog meer muziek van de server van EggsTC haalt.
Jouw soulseek is doodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |