quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, take me for a ride
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, take me for a ride
Oeh, nu de detailsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nieuwe bank, salontafel, laminaat en een tv-kast/annex dressoir.
Ik las dit stuk en dacht "wat heeft het met jouw interieur te maken"quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werkgever hebben even een teamleidster gehad die een knal lila Hyundai had besteld. Maar ze was heel snel weer vertrokken en de gozer die hem toen kreeg (want poolauto) was not amused.![]()
Nee, niet gestolen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Cue_ het volgende:
Alles was gestolen?
van waar deze aankopen?
Op de veertiende staat opeens deze auto voor je deur.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo jong, de enige juiste kleur
Doe eens foto'squote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, niet gestolen.
Was wel weer eens tijd voor wat anders.
Heeyquote:
Dat hoeft niet eens, je kan ook de pech hebben een rode te hebben die vaal wordtquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
Ik zou echt nooit van m'n leven een paarse of roze auto bestellen
Ik zou ook nooit een rode auto bestellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heey![]()
[..]
Dat hoeft niet eens, je kan ook de pech hebben een rode te hebben die vaal wordt![]()
Alle meubeltjes zijn uitgevoerd in lekker lomp/recycled teakhout. En een grote hoek/hang/lounchbank van grijze stof.quote:
Teakquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Alle meubeltjes zijn uitgevoerd in lekker lomp/recycled teakhout. En een grote hoek/hang/lounchbank van grijze stof.
Nou ja zegquote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Alle meubeltjes zijn uitgevoerd in lekker lomp/recycled teakhout. En een grote hoek/hang/lounchbank van grijze stof.
Zo valt dat probleem ook op te lossen natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit een rode auto bestellen
Ja beter, nog wel wat last hoor enzo maar wordt minderquote:
Ik zou je graag helpen.. maar helaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Het spul komt aanstaande week pas. Dit weekend ga ik verven.
Mooiquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja beter, nog wel wat last hoor enzo maar wordt minder
Daar ook alles goed?
Maak ons dan niet lekker met dingenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Het spul komt aanstaande week pas. Dit weekend ga ik verven.
bijna = helemaal nietquote:
Zie, het is juist lief van me dat ik mijn boobs uit mijn UI laatquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maak ons dan niet lekker met dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |