Nicequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
Ik heb zojuist een andere auto gekocht![]()
Welnee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht dat je je stilt hield totdat er weer mannenpraat kwam
Tech lult net zo makkelijk mee met wijvenpraatquote:
Hé, het is toch mannenpraat?quote:
Netjesquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, het is toch mannenpraat?
Vertel ons alles! kleppen/inhoud/stoelbekleding/vermogens-/koppelcurve etc. ALLES!
Stoelbekledingquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel ons alles! kleppen/inhoud/stoelbekleding/vermogens-/koppelcurve etc. ALLES!
De kleur! Vergeet de kleur niet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We kunnen hetwel over interieurdesign hebben ofzo? Heb allemaal nieuwe spulletjes gekocht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Tech lult net zo makkelijk mee met wijvenpraat
Do tellquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Techno het volgende:
[..]
We kunnen hetwel over interieurdesign hebben ofzo? Heb allemaal nieuwe spulletjes gekocht.
ziet er ook piekfijn uit en is qua rijden een upgrade, dus zeer tevredenquote:
Straks heeft ie een roze ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
Die heb ik expres weggelaten.Dat is wijvenpraat.
Een collega van mij heeft dat!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft dat!mannetje van een jaar of 50. omdat z'n vrouw die graag wou
echt een wijvenauto
whehehequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed zo jong, de enige juiste kleurquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehe
Verder dan zwart metallic en 1.4 16v kom ik niet.
Alles was gestolen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nieuwe bank, salontafel, laminaat en een tv-kast/annex dressoir.
I aim to pleasequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo jong, de enige juiste kleur
quote:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ziet er ook piekfijn uit en is qua rijden een upgrade, dus zeer tevreden
Bij m'n vorige werkgever hebben even een teamleidster gehad die een knal lila Hyundai had besteld. Maar ze was heel snel weer vertrokken en de gozer die hem toen kreeg (want poolauto) was not amused.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Cue_ het volgende:
Een collega van mij heeft dat!mannetje van een jaar of 50. omdat z'n vrouw die graag wou
echt een wijvenauto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |