Idd, als mijn haar goed zit moet niemand eraan zittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen moeten aan je haar zitten? Dan is het goed?
Die verpesten het toch juist?
Tot nu klopt deze theorie...quote:
Yeps...quote:Dan is het goed?
quote:Die verpesten het toch juist?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Zou best kunnen jaAl heb ik nooit echt last van klitten gehad. Wel eens doordat ik gewoon ruw was met m'n haar, maar niet door slapen of zo.
Neem je morgen een bodyguard mee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, als mijn haar goed zit moet niemand eraan zitten
Neequote:
Wou gaan vragen van "tja hoe vaak komt het eigenlijk voor dat iemand aan je haar zit"quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk ga er gewoon niet van uit dat men aan m'n haar gaat zitten
Nee, dat heb ik echt nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou gaan vragen van "tja hoe vaak komt het eigenlijk voor dat iemand aan je haar zit"
Tot ik mij bedacht.. mijn collega zit regelmatig aan m'n haar. Even aaien of kusje op doen
Ik hou wel wijselijk m'n mondquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan weet ik ook weer wat ik aan jou heb
Took some time to catch on huhquote:
Afgeleid he, haar, bodyguards, kusjes. Probeer het te lezen maar dat heb je met die vrouwenpraat, echt wijs wordt je er niet uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Took some time to catch on huh
Woei!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
Afgeleid he, haar bodyguards, kusjes. Probeer het te lezen maar dat heb je met die vrouwenpraat, echt wijs wordt je er niet uit
simpele zielquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Afgeleid he, haar, bodyguards, kusjes. Probeer het te lezen maar dat heb je met die vrouwenpraat, echt wijs wordt je er niet uit
Doe maar duur, wat voor een?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
Ik heb zojuist een andere auto gekocht![]()
Wat voor?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
quote:
Avond, nice, wat voor?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
Seat Ibiza uit 2003.quote:
Nicequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
Welnee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht dat je je stilt hield totdat er weer mannenpraat kwam
Tech lult net zo makkelijk mee met wijvenpraatquote:
Hé, het is toch mannenpraat?quote:
Netjesquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, het is toch mannenpraat?
Vertel ons alles! kleppen/inhoud/stoelbekleding/vermogens-/koppelcurve etc. ALLES!
Stoelbekledingquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel ons alles! kleppen/inhoud/stoelbekleding/vermogens-/koppelcurve etc. ALLES!
De kleur! Vergeet de kleur niet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We kunnen hetwel over interieurdesign hebben ofzo? Heb allemaal nieuwe spulletjes gekocht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Tech lult net zo makkelijk mee met wijvenpraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |