Bron? Objectief is zo'n 2 jaar oud, maar misschien 10x gebruikt en dat is te zienquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef SpecialK het volgende:
¤ 50 goedkoper dan nieuw in de goedkoopste winkel dus. Hoe oud is 'ie?
Objectief is altijd super behandeld en heeft altijd in de pouch gezeten, was van plan om hem als overbruggingsobjectief te gebruiken, maar daar is weinig van gekomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef SpecialK het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)zen/bezorgen/253967/
Als dat ding echt maar 10x is gebruikt vind ik best wel dat je hem voor dicht bij nieuwprijs kan verkopen. Lenzen verliezen in principe niet echt hun waarde als je ze goed behandeld.
Komen morgen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef SpecialK het volgende:
heb je sample foto's (originele resolutie) ?
Overijssel, de prijs is een vraagprijs, maar heel veel gaat er niet meer af.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef Haplo het volgende:
interessant, alleen te dicht bij nieuwprijs.
waar in NL?
Ruilen doe ik alleen met gesloten portemonee, anders was ik wel voor een 16-35 gegaan. Ik heb juist de 17-40 gekozen omdat ik zie dat deze op marktplaats voor ongeveer even veel geld verkocht worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:24 schreef QuanCore het volgende:
Ik wil mijn 17-40 wel ruilen maar wel met bijbetaling. Prijsverschil bij nieuwprijs is bijna 100 euro maar wil nog wel wat onder zitten aangezien mijne ouder is
Hier zijn 2 foto's, meer kunnen gemaild worden:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:39 schreef rubje het volgende:
* rubje wacht nog steeds op de eigen geschoten foto's bij daglicht eer hij gaat meebieden![]()
Ik stuur je even een PM.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:24 schreef Bobseltje het volgende:
Ik heb een 17-40 te ruil. Heb hem toevallig geruild voor mijn oude 70-200 maar gebruik hem toch minder dan ik dacht en mis de 70-200 meer dan ik had gedacht.
ziet er geweldig uit,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef RichardHammond het volgende:
Hier zijn 2 foto's, meer kunnen gemaild worden:
[bedankt!]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |