Hallo.
Vandaag wilde ik de de trein terug naar huis nemen, rond het spitsuur, half 5. Ik had geluk dat de trein net aan kwam rijden toen ik arriveerde op het station, en al duwend en dringend begaf ik mij naar een mooi plekje bij het raam.
Toen de trein op een gegeven moment bijna vol zat en er nog slechts enkele plekken over waren, waaronder de stoel naast mij, kwam er een schone jongedame aanlopen. Ze keek me even aan en wilde zowaar naast mij zitten. Met een onhandige beweging trok ik mijn tas van de stoel af zodat ze daar kon zitten met haar mooie derrière.
Toen ze neerplofte rook ik een heerlijke aromamix van oestrogeen en parfum. Ik keek uit het raam, maar probeerde mijn neusvleugels zijwaarts te bewegen om zo het meisje te ruiken. Na wat oefening met snuiven en zachtjes mijn hoofd heen en weer bewegen kon ik haar lekker ruiken, wat mij betreft mocht ze nog de hele rit naast mij zitten.
Totdat halverwege de rit. Terwijl ik nog bezig was met mijn neusvleugelmanoeuvres zag ik in mijn ooghoek dat ze zich ging verzitten. Na luttele seconden kwam er een smerige walm van rotte eieren mijn neus tegemoet, die mijn reukzintuig penetreerde en mijn frontale kwab op non-actief zette. Die geur was onlosmakelijk verbonden met het frisse meisje.
Dit merkte ik doordat ik haar aankeek toen ik haar windje rook, en zij meteen terugkeek met een rood gezicht. De hele rit heeft ze mij niet weer aangekeken.
Frisse meisjes die windjes laten.